Miksi nuorempia miehiä kiinnostaa keski-ikäinen nainen enemmän kuin oman ikäiset?
Olen kiinnostunut, miksi nuorempia miehiä kiinnostaa keski-ikäinen nainen enemmän kuin oman ikäiset?
N 30
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Säälittää nämä reppanat, kun eivät ymmärrä mistä jäävät ilman! Huoliteltu hyväkuntoinen 45 nainen on parasta mitä on luonnossa tarjolla! Mutta jos ei kynnet pidä, niin voihan sitä haaveilla teinipillusta, jolla ei ole mitään muuta osaamista kuin levittää jalkansa!
Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Älä keksi päästäsi näitä. Suurin osa miehistä katsoo itseään nuorempia naisia.
Miehenä en tunne vetoa teineihin vaan naisiin. oonks mä muka joku dannyyy???..joten älä keksi näitä myöskään omasta päästäsi.
Vähemmän kumihuulia ja TikTokkiin kuvailua.
Varmaan täällä moni on jo oikean vastauksen todennutkin, mutta kyse on siis siitä, että kun kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa, niin osa miehistä joutuu tyytymään vanhempiin. Älkää naiset hethkeäkään kuvitelko, etteikö lähes jokainen nuori mies mielummin valitsisi hyvännäköisen nuoren naisen, jos vain sellainen olisi tarjolla.
Nuori mies nuoren naisen vanhempi mies vanhemman naisen. Mikä vaan on ikäskaala? mjaaa
Harmi, kun ei näytetty Hoffmann jyystää isolla kalulla Robinsonin muijaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittää nämä reppanat, kun eivät ymmärrä mistä jäävät ilman! Huoliteltu hyväkuntoinen 45 nainen on parasta mitä on luonnossa tarjolla! Mutta jos ei kynnet pidä, niin voihan sitä haaveilla teinipillusta, jolla ei ole mitään muuta osaamista kuin levittää jalkansa!
Samaa mieltä. Olen ollut monien naisten kanssa, mutta maailman kauniimpien naisten mittaluokassa - amerikkalaisittain 52 - eli hieman alle 160-senttinen 48-vuotias brunette, jolla oli isot rinnat ja tiukka, tumma karvainen pillu, vaikka hän oli synnyttänyt jo kolme lasta, on ollut paras kaikista!
Joo ei voi yleistää mutta tuollainen MILF kiinnostaisi kyllä.
M28
Joo
Niin..todellakin: 'kiinnostaa keski-ikäinen nainen enemmän kuin oman ikäiset'? Niin se taisi mennä.
Itselläni ainakin kun näin k-ikäisenä muistelee asiaa.
Se kuitenkin. Taisi olla itselläni sellainen, nuoren ja kokemattoman pojan, ikään kuulunut vaihe, luulen. Taisin olla sellainen ns.pikkuvanhapoika, joka oli enemmän tekemissä niiden äitini-ikäisten, vaikka naapurissa/iltatyöpaikoissa olevien naisten kanssa.
Kun en voi sanoa, että oli silloin yhtään oikeasti ns.tuttua/ystävää, toisestasukupuolesta jotain, joskus harvoin nähtyä sukulaislikkaa/-serkkua lukuunottamatta. Mutta se on ihan eri asia, toki.
Itsestäni silloin nuo vanhemmat naiset tuntuivat, näyttivät niin paljon kiinnostavimmilta, naisilta kuin mikään ikäiseni esim.koulussa olevat likkalapset. Myös silloin pulppuavateinipojanseksuaalisuus sai niin paljon enemmän virtaa kun oli tekemisissä näiden vanhempien naisten lähettyvillä. Kaikki se mikä senikäistä teinipoikaa seksuaalisesti vain voi mielissä kiihoittaa, niin ei siihen mikään likkalapsi omine epävarmuuksineen, huonoineitsetuntoineen ja finneineen, vaan voinut yltää. Karu fakta.
m43
Vierailija kirjoitti:
Paitsi nuorena. Kyllä sitä teiniä sai ihan parasta seksiä n. 40 rouvalta. Tiesi mitä haluaa, ei mitään ihme räpellystä jne.
Nyt kun itse on +40, niin toki katsoo nuorempia naisia.
Suurinta osaa ei kyllä todellakaan kiinnosta.
Ei kiinnosta kuin muutamia harvoja. Turha kuvitella muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ovat kokeneita, kiimaisia ja saavat rajut orkut, joka on miehen kannalta palkitsevaa.
M 32
Näin on.
Taas oli uusi artikkeli tästä aiheesta, joten pitänee paikkaansa:
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/eca714a7-8454-4709-a172-fb894a1362bf…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi nuorena. Kyllä sitä teiniä sai ihan parasta seksiä n. 40 rouvalta. Tiesi mitä haluaa, ei mitään ihme räpellystä jne.
Nyt kun itse on +40, niin toki katsoo nuorempia naisia.
Vähän sama kokemus täällä. Seksuaalisuus elää läpi elämän, eikä ole mikään vakio kummallakaan sukupuolella.
Itselläni meni jokseenkin näin, yläkouluikäisenä oli epävarmoja pussailuja ja ihastuksia samanikäisten kanssa, mutta kotona tumputin mielikuville ja kuville aikuisista naisista. Heti kun sain ajokortin ja pääsin teinipimpsan makuun, oli taas nuorempia tyttöjä käsittelyssä. Pari vuotta myöhemmin olin itse kunnon puuman hoidettavana, ja 21-26 ikävuodet tapailin lähinnä vanhempia naisia seksimielessä. Nyt kun ikä alkaa nelosella, kiinnostaa taas nuoremmat naiset enemmän.
Aika hassua kun tarkemmin ajattelee, ehkä olen vaan jonkin sortin perverssi. No, niin kauan kun toiminta on laillista ja suostumuksellista, en jaksa ottaa suurempia murheita.
Ikään katsomatta joiltakin saa helpommin. Olisin saanut 22 v jätkältä mutta en huolinut. Ei kiinnosta nuorisolaiset, ei edes oman ikäiset.
N 48
Joo ei voi yleistää mutta tuollainen MILF kiinnostaisi kyllä.
M28