Miksi nuorempia miehiä kiinnostaa keski-ikäinen nainen enemmän kuin oman ikäiset?
Olen kiinnostunut, miksi nuorempia miehiä kiinnostaa keski-ikäinen nainen enemmän kuin oman ikäiset?
N 30
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Nro 53: Pöksyissäsi on misogynia! Missään kohtaa ei väitetty että kaikki keski- ikäiset naiset muuttuu haluttomiksi.
Kun argumenttisi vähenevät niin asiaan liittymätön räksytys ja uhriutuminen alkaa.
Ole mies! Kuvaile millaiselle vulvalle peniksesi erektoituu terhakkaimmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nro 53: Pöksyissäsi on misogynia! Missään kohtaa ei väitetty että kaikki keski- ikäiset naiset muuttuu haluttomiksi.
Kun argumenttisi vähenevät niin asiaan liittymätön räksytys ja uhriutuminen alkaa.
Halukkaalle, ja semmoiselle jonka haltija tykkää minusta ja minä hänestä.
Kun olin 20-25 vuotias nuorimies pokailin aina 4 kymppisä naisia. Parhaat kyydit sain aina kypsiltä naisilta. Ohjasivat kuinka tai sitten ottivat ohjat omiin käsiin. Muistan ekan suhinoton loppuun asti loppuelämän. Hän oli 42 vuotias upea kurvikas nainen. Otti tiukan otteen kiveksistä, laittoi toisenkäden sormen pepun reijälle sanoen nyt poju mä otan sut. Silmissä sumeni, nytkin ja uikutin kun tulin hänen kurkkuun. Hän kakoi ja nieli kaiken ja sitten oli minun vuoro nuolla häntä. Hän tuli useita kertoja nuollessa ja uikutti ja ulisi ihana poika. Sitten naitiin koko yö ykköseen ja kakkoseen. Aamulla hän kävi suihkussa ja siistiytyi ja sanoi hän maksaa huoneen mennessään. Hän kirjoitti puhelin numeron ja antoi pitkän suudelman sanoen oot ihana. Tapailimme muutamia kertoja seksin merkeissä mutta sitten jo uusiin seikkailuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko se olla kiinni 16-vuotiaassa?
Vierailija kirjoitti:
Älä keksi päästäsi näitä. Suurin osa miehistä katsoo itseään nuorempia naisia.
Paitsi ei nuoret pojat. Muutenhan katsoisivat lapsia. Ainakin minua moni alle parikymppinen kuolaa
N56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko se olla kiinni 16-vuotiaassa?
Minun tapauksessani ei. Jos olisit kysynyt saman kun olin 18, niin kyllä. Suunnilleen omanikäisiäni voi(n) ajatella siinä mielessä, ja katsoa sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus on selvä: harjoitus tekee mestarin.
Paitsi, että osaa naisista ei tuossa iässä seksi enää kiinnosta ollenkaan.Tuohon voi vastata vain naiset? Monia nuoria naisia ei kiinnosta seksi ja toiset vanhemmat naiset ovat todella villejä? Sinä tai minä emme miehinä voi määrittele asiaa.
Ovat vastanneetkin. Väestöliitto, sexpo ym ovat asiaa tutkineet, iso otanta naisia tutkimusryhmässä.Tulos oli juuri tuonkaltainen, mitä enemmän tulee ikää niin sitä vähemmän kiinnostaa. Muistaakseni yli puolella naisista kioski menee lopullisesti kiinni vaihtarien alettua. Yleisellä tasolla väite naisten seksuaalisesta aktivoitumisesta keski-iässä on myytti, naisen seksuaalinen halukkuus on suurinta silloin kun nainen on hedelmällisimmill
Seksuaalinen halukkuus laskee, koska surkea avioseksi on saanut sen tuntumaan ihan paskalta jutulta. Itse voisin nyt eronneena ruveta muuten ottamaan 40 vuotta nuorempia poikia, mutta kun
a) epäilen, ettei se olisi kumminkaan sen arvoista
b) uskonnollinen vakaumukseni ei salli sitä
Vierailija kirjoitti:
Tässä useampikin kuin yksi syy:
https://www.sexnovel.org/puhelimessa-osa-4
Kylläpä tykkäät tätä mainostaa.
Miksi asiallinen Gloryholekysymykseni Poistettiin palstalta?
Nro 69: Joopa joo... Kyllä minä ihan varmasti muuten, mutta kun silloin oli sitä ja nyt on tätä, ja huomenna varmaan tuota.
Todennäköisesti seksuaalisuutesi on kuin savolainen projekti: Aloittamista ja tekemistä vaille valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä lähtisi yleistämään. Ihmisiä on niin paljon, ja monen ikäisistä löytyy niitä, jotka kiinnostavat. Kaikkiin ei kuitenkaan tunne vetoa, vaikka olisi minkä ikäinen.
Itse voisin miehenä yleistää helposti. Nuorilla naisilla on ihme kuvitelmia ja vanhempi nainen tietää mitä haluaa? Hyvä seksi on ajatusta, osaamista ja himoa. Nyky botoksi huulet odottaa jotain julkkis miestä ja muulla ei ole väliä. Mies jolla on hieno auto, rahaa ja julkisuutta, vai mies joka osaa panna ja rakastaa?
Ihan jo mies joka osaa auttavasti edes yhdyssanat on varmasti hyvä alku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun erottiin yli 30 vuotta kestäneestä suhteesta niin kaverini neuvovat että ei sitten mitään vanhoja ukkoja.
Ihan mukavaa olikin sitten itseäni nuoremman miehen kanssa. Ikäero 14 vuotta.
Molemmat sai mitä halus. Yllätin myös itseni olemalla aika vallaton petipuuhissa ja häpeämätön alatomuuteni suhteen. Sain myös paljon hyvää palautetta. Yllätyin.
Tosi hyvä ensimmäinen kokemus pitkän suhteen ja eron jälkeen.
Vahvistava kokemus.
Voisin hyvinkin ottaa FWB tyyppisen suhteen mukavan nuoremman miehen kanssa.
Leikkisää, kevyttä, hauskaa ja rentoa. Hyvää ruokaa ja seksiä joka tapaamisella.
En todellakaan ottais vakavasti eikä sitä sais vastapuolikaan tehdä
meillä samalla kaavalla tosi kyseessä. miksipä ei?
Vaikea on vastustaakaan, kun kokenut, kostea, kiimainen piillu kutsuu työntymään sisään. Mielellään sellaiseen laukeaa useammankin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Puuma ei pihtaile nuorempien edessä 😉
Just näin. Päivätansseista sai helposti mukaan 30-40v vanhemman ja kyyti oli kovaa.
Olen naimisissa oleva nelikymppinen nainen, eikä tästä ole kovinkaan kauan, kun eräs peräti nuori, sinänsä hauskan tuntuinen mies yritti vietellä ja vakuuttaa minut asiassaan sanomalla, että onhan minua "aikuisetkin miehet naineet". Vastasin pojalle, että ihan oikein päättelit. Poika ei luovuttanut, vaan jatkoi, että vähintäänkin hänen pitäisi saada "nähdä pillua". En loukkaantunut, en hämmentynyt, vaan iloisesti toivoin pojalle sitä onnellista päivää, jolloin se toteutuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä keksi päästäsi näitä. Suurin osa miehistä katsoo itseään nuorempia naisia.
Paitsi ei nuoret pojat. Muutenhan katsoisivat lapsia. Ainakin minua moni alle parikymppinen kuolaa
N56
Nainen N56 on varmasti hyvin viehättävä nainen, johon moni mies tuntee suurta kiinnostusta.
Keski-ikäinen nainen osaa hommat eikä lahnaile. Barbarassakin on enemmän eloa kuin parikymppisissä tytöissä. Kolmekymppisen pitäisi jo alkaa osata toimia oikein petipuuhissa ja jos vielä silloinkin homma hannaa, on vikaa jossain muualla kuin nuoressa iässä ja kokemuksen puutteessa. M26