NAINEN, oletko kosinut, mutta saanut pakit?
Miten suhteelle kävi?
Me 10v yhdessä, josta 8v asuttu saman katon alla saman asuntolainan kanssa, lapsikin 2v. Kosin, meillä mennyt aina hyvin, mielestäni naimisiinmeno olisi perhettä turvaava sinetti suhteelle. Ei ihan nuoria enää olla, 40v kumpikin.
Mutta ei, mies sanoi suoraan vaan palokauhussa eieieiei, ei pilata tätä juttua sellaisella. Mies oli ihan ehdoton.
Kai oon pikkumainen, mutta jotenkin meni pohja suhteelta.
Kommentit (7)
Et ole pikkumainen. Eron paikka. Mies ei halua sitoutua sinuun, odottaa parempaa.
Olen ja mies katosi seuraavana päivänä tavaroineen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ja mies katosi seuraavana päivänä tavaroineen.
Totta puhuen tästä on jo pari vuotta aikaa, mutta kokeilin kepillä jäätä uudestaan, koska itse otti puheeksi muutaman kerran naimisiinmenon tällä välin. Että jos joskus mennään naimisiin. Kosintaa odotin, ei sitä kuitenkaan tullut joten kysyin itse, mutta edelleen lopputulos oli sama kuin ensimmäisellä kerralla 🙄
Ap
Juuri siltä tuntui, että miksi tässä antaa itsestään suhteeseen kaiken, jos toinen ei anna, huonosti kävi.
Miehellä odotti toinen, jonka kosintaan suostui puoli vuotta siitä, kun minulle sanoi ettei tahdo naimisiin...
En ikinä alentuisi kosimaan miestä. Olen elämässäni oppinut, että mies kyllä osoittaa, jos on kiinnostunut naisesta. Ja kosii tällöin itse.
Palokauhu = pakokauhu...
Ap