Minkä ikäisenä osakesalkkusi arvo ylitti 100 kE?
Täällä vasta haaveena. Matkaa 30 kE, vaikka ikää jo 45.
Kommentit (10)
Älä vertaa omaa osakesalkun koko muihin, se ei hyödytä mitään. Vertaa omaa salkkuasi vuoden takaiseen ja viiden vuoden takaiseen tilanteeseen. Se antaa varmasti enemmän motivaatiota jatkaa valitulla tiellä. Tsemppiä säästämiseen ja sijoittamiseen:)
35 vuotiaana, kun satuin samaan perinnön. Samalla meni tosin 300 kE rikki.
Vierailija kirjoitti:
Olin 40. Nyt 42 ja 43 menee varmaan jo 200 000 rikki. Vauhti kiihtyy.
Mitä enemmän rahaa, sen helpompi sillä on tienata.
Luulisin, että 24-vuotiaana. Ihan varma en ole, koska Nordnetin vuosiraporteista en äkkiseltään nähnyt kuin saldon kalenterivuoden lopussa. (Kyllä, mulla on niin tylsää, että kävin oikeasti katsomassa.)
25-vuotiaana eli vähän vajaa 2 vuoden kuluttua meni jo 160 000 rikki siinä missä ensimmäiseen 100 000 euroon pääseminen kesti 7 vuotta siitä, kun aloitin sijoittamisen (alkupääoma oli 24 000 euroa, lisäksi laitoin sisään omaa rahaa matkan varrella.)
Viimeiset 3 vuotta olen laittanut sijoituksiin omaa rahaa noin 17 000 - 20 000 euroa vuodessa, loppu kasvu on arvonnousua. Sijoittaja"matkani" ensimmäisinä vuosina opiskelin ja laitoin sisään vähemmän rahaa. Opintolainaa mulla on 30 000, kaikki sijoitettu.
Heit 18-vuotiaana. Tosin tämä johtuu vain siitä että perin mummolta paljon omaisuutta ja mummo kuoli juuri tuona vuonna. Mummo oli erittäin varakas ja oli pitkään naimisissa erään teollisuussuvun jäsenen kanssa isoisämme kuoleman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että 24-vuotiaana. Ihan varma en ole, koska Nordnetin vuosiraporteista en äkkiseltään nähnyt kuin saldon kalenterivuoden lopussa. (Kyllä, mulla on niin tylsää, että kävin oikeasti katsomassa.)
25-vuotiaana eli vähän vajaa 2 vuoden kuluttua meni jo 160 000 rikki siinä missä ensimmäiseen 100 000 euroon pääseminen kesti 7 vuotta siitä, kun aloitin sijoittamisen (alkupääoma oli 24 000 euroa, lisäksi laitoin sisään omaa rahaa matkan varrella.)
Viimeiset 3 vuotta olen laittanut sijoituksiin omaa rahaa noin 17 000 - 20 000 euroa vuodessa, loppu kasvu on arvonnousua. Sijoittaja"matkani" ensimmäisinä vuosina opiskelin ja laitoin sisään vähemmän rahaa. Opintolainaa mulla on 30 000, kaikki sijoitettu.
Eikö mukana ollut yhtään pappa betalar rahaa?
Olin 40. Nyt 42 ja 43 menee varmaan jo 200 000 rikki. Vauhti kiihtyy.