Minkä ikäisenä nainen rupsahtaa?
Kommentit (69)
Itsehän rupsauttelin jo syntyessäni.
Vierailija kirjoitti:
45 v
Miehet rupsahtaa nuorina. Naiset vaan kaunistuu ja muuttuu puumaksi.
Tarpeeksi korkeissa
~~~ frekvensseissä ~~~
ei koskaan.
Nää on uusia juttuja
tällä sinipallolla. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on mennyttä sitten kun ruumishuoneella reiät alkaa olla liian mädäntyneitä, ettei enää tunnu missään työnnöt.
Kylillä väittävät (jotka paremmin asiasta tietävät) että sellaiseen riggo mortis naarakseen saa ajokunnot vielä tulille kuumalla vedellä. Jonka vuoksi niissä piireissä termospullot on kummallisen suosittuja välineitä ja menekkiä piisaa🙂
Ja nuo ovat syitä miksi joissakin maissa miehiä ei palkata ruumishuoneille.. oksettavaa.
Jos ei tule muistisairaus ja terveyttä riittää niin vanhana olo on ihmisen parasta aikaa. Ei tarvitse hötkyillä, ei päteä, ei esittää. Nuoruus ja epävarmuus omasta olemisestaan on paitsi huvittavaa myös kuluttavaa, niin turhaan..
https://www.gerec.fi/miehet-vanhenevat-nopeammin-kuin-naiset-mutta-nuor…
Vanhenemisnopeuden ero ei johdu elintavoista, joten se johtuu Y-kromosomista.
Ap:n ydinviesti: En saa pillua. Antakaa pillua.
Vierailija kirjoitti:
Olen 65, vähän huomaan muutosta, en paljon.
No me muut kyllä huomaamme vaikka et itse huomaisikaan :-)
Olin vielä nuorena kaunotar, mutta nyt 47v ja rupsahtanut täysin, ei kukaan enää tunnistaisi minua enää. Rupsahdus alkoi heti 40v jälkeen. Kauneus on katoavaista! Luulin aina että olisin viehättävä vielä keski-ikäisenäkin, mutta ei.. ruma minusta on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu elintavoista ja geeneistä. 25-vuotiaana alkaa ihmisen biologinen vanheneminen, kaikilla se ei näy samalla tavalla.
Ihminen alkaa biologisesti vanheta jo sikiökaudella. Jokainen solunjakautuminen lyhentää kromosomien päissä olevia telomeereja, jotka on eläviin soluihin ajastettu kuolemamekanismi. Kun telomeeri on lopussa, solu lopettaa jakautumisen ja kuolee. Kun riittävän moni solu kuolee, yksilö kuolee.
Siinä kolmekymppisenä alkaa alamäki joka muuttuu syöksylaskuksi noin viiskymppisenä.
Tarkoitatteko henkistä laiskuutta rupsahtamisella?
Vierailija kirjoitti:
Nainen on kauneimmillaan 17 vuotiaana. Naisen kukoistuskausi on 16-24 vuotta.
25v on naisen parasta ennen päiväys, viimeinen käyttöpäivä on 40 vuotta. Kolmenkympin jälkeen rupsahtaminen vain kiihtyy.
Tälle on biologinen syy, nainen rupsahtaa samaan tahtiin kuin mitä hedelmällisyys laskee. Naisen lisäätymisikkuna on hyvin kapea ja siksi 30v naisella pitäisi jo olla lapset tehtynä.
Nainen on nuorena haluttavan näköinen, jotta ainakin joku mies olisi halukas sitä siementä luovuttamaan.
Siemenen luovuttajiksi haluavia riittää yllin kyllin vielä näin yli 60-vuotiaanakin, mutta harvempi noista miehistä kelpaa siihen käyttöön tai muuhunkaan.
Tiedät kyllä, ettet ole haluttua sukupuolta etkä mikään himoittu yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on mennyttä sitten kun ruumishuoneella reiät alkaa olla liian mädäntyneitä, ettei enää tunnu missään työnnöt.
Kuolleeseen kohdistuvat seksuaaliset teot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 65, vähän huomaan muutosta, en paljon.
No me muut kyllä huomaamme vaikka et itse huomaisikaan :-)
Sä kyyläät naisia näköjään 12-vuotiaasta yli kuusikymppiseen ja keneltäkään et saa.
Kaikkea sairasta paskaa täällä näkee mutta se, että äärioikeisto-incelit on valmiita jopa nekrofiliaan, oli uutta.
Vierailija kirjoitti:
19
Olet lapsiin sekaantuja.
+25v. alkaa rummoutuminen😁