Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä lastenvaatteet menee kaupaksi kun ei torissa?

Vierailija
04.05.2024 |

Myyn halvalla erinomaisessa kunnossa olevia vähänkäytettyjä lastenvaatteita torissa. Ei tahroja, ei reikiä, ei hajuja vaan kunto oikeasti lähes uusi kaikissa. Käyttämätön kahdenkympin body eurolla ja silleen. Olen valmis postittamaan, noutaakin saa (Hki). Mutta ei mene kaupaksi enää nykyään lastenvaatteet torissa, ei sitten millään. Ei niitä ilmoituksia edes katsota. Kirpparipöydissä taas on kovat vuokrat ja niistä pöllitään tavaraa, niin näin autottomana vaiva niistä on liian suuri hyötyyn nähden. Bussilla ei kannata raahata sinne vaatepinoja myyntiin kun jää tappiolle pöytävuokran takia kuitenkin. Joten missä vaatteet menisi kaupaksi? Rahan perään en ole, kunhan euron tai kaksi saisi vaivanpalkkaa. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä halvempi vaate, sitä varmemmin luteita.

Vierailija
22/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä halvempi vaate, sitä varmemmin luteita.

Mitä mustempi myyjä,sitä paskasempi vaate.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rahan perään en ole, kunhan euron tai kaksi saisi vaivanpalkkaa. "

Itse vein hyväkuntoisia pienellä käytöllä olleita lasten vaatteita kolme jätesäkillistä pienellä vaivalla suoraan UFF in laatikkoon. Vaiva oli todella pieni, enkä saanut kuin hyvän mielen ja kaappeihin tilaa.  Ken vaivojansa valittaa,on vaivojensa vanki.

Mietipä kannattaako oikeasti nähdä yhtään vaivaa saadakseen euron tai edes kymmenen? Normaali ihmisen tuntipalkka on jotain 15-25 euron väliltä, joten siltä pohjalta ajatellen touhusi on yhtä tyhjän kanssa tuhtaamista.

Kai sinä tiedät että UFF on törkeä huijarifirma?

Kai sinä tiedät, että lapsiperheet ovat jatkuvasti veronmaksajien kukkarolla? Huijaavat kela

Tismalleen saman summan sinä saat kuin muutkin.

Vierailija
24/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä nykyään on niin paljon luteita ja kaiken maailman kuoriaisia liikkeellä, ettei uskalla ostaa enää käytettynä.

Vierailija
25/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhin lapsi on jo yli 20-vuotias. Siihen aikaan oli jo vaikea saada vaatteita eteenpäin. En ole koskaan myynyt mitään, vaan aina antanut, mutta ei kelpaa. 

Onneksi lapset ovat jo sen ikäisiä että vaatteet on aika loppuunkuluneta, eikä niistä jää kierrätettävää, niin on ongelma poistunut. 

Muutaman perheen kanssa olen asiasta jutellut ja tuntuu, että kaikki saa vaatteita jo useammasta paikasta ja hukkuvat niihin.

Vaatteet on niin halpoja ja lapsia todellakin vähemmän, niin niistä on ylitarjontaa. 

Suosittelen viemään vaatteet johonkin hyväntekeväisyyteen ja unohtaa. Saa vaan huokosta helpotuksesta ja jatkaa elämää eteenpäin. 

Vierailija
26/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ikävä kyllä nykyään on niin paljon luteita ja kaiken maailman kuoriaisia liikkeellä, ettei uskalla ostaa enää käytettynä.

Ettekö osaa käsitellä niitä vaatteita asianmukaisella tavalla, että elukat eivät leviä? Itse en mitään mukuloiden vaatteita osta, mutta vintageliikkeistä ostamani vaatteille teen aina tietyn käsittelyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi