Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä lastenvaatteet menee kaupaksi kun ei torissa?

Vierailija
04.05.2024 |

Myyn halvalla erinomaisessa kunnossa olevia vähänkäytettyjä lastenvaatteita torissa. Ei tahroja, ei reikiä, ei hajuja vaan kunto oikeasti lähes uusi kaikissa. Käyttämätön kahdenkympin body eurolla ja silleen. Olen valmis postittamaan, noutaakin saa (Hki). Mutta ei mene kaupaksi enää nykyään lastenvaatteet torissa, ei sitten millään. Ei niitä ilmoituksia edes katsota. Kirpparipöydissä taas on kovat vuokrat ja niistä pöllitään tavaraa, niin näin autottomana vaiva niistä on liian suuri hyötyyn nähden. Bussilla ei kannata raahata sinne vaatepinoja myyntiin kun jää tappiolle pöytävuokran takia kuitenkin. Joten missä vaatteet menisi kaupaksi? Rahan perään en ole, kunhan euron tai kaksi saisi vaivanpalkkaa. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mene kaupaksi oikein missään. Torissa sain enenn myytyä mekkoja ja kenkiä. Enää en niitäkään.

Vierailija
2/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki pitäisi antaa ilmaiseksi. Vapaamatkustajien markkinat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lapsia syntyy niin paljon vähemmän kuin ennen, että käytetyistä lastenvaatteista ja lastentarvikkeista on ylitarjontaa. Itse olen tarjonnut ilmaiseksi uusia vauvanvaatteita, jotka jäivät käyttämättä, mutta nämäkään eivät ole kelvanneet, käytetyistä puhumattakaan. Tuoreet vanhemmat ovat ilmoittaneet, että ovat saaneet lahjoituksena vaatteita jo aivan liikaa.

Ennen syntyi lapsi 60000 vuodessa, nykyisin 45000. Eli ylitarjontaa käytetyissä lastenvaatteissa ja tarvikkeissa on valtavasti.

Vierailija
4/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myyn Facebookin kirppisryhmissä, paikallisryhmät ovat yleensä parempia, kun ostaja voi hakea vaatteet. 

Vierailija
5/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita vähävaraisille lapsiperheille, ottavat ilomielin vastaan.

Vierailija
6/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rahan perään en ole, kunhan euron tai kaksi saisi vaivanpalkkaa. "

Itse vein hyväkuntoisia pienellä käytöllä olleita lasten vaatteita kolme jätesäkillistä pienellä vaivalla suoraan UFF in laatikkoon. Vaiva oli todella pieni, enkä saanut kuin hyvän mielen ja kaappeihin tilaa.  Ken vaivojansa valittaa,on vaivojensa vanki.

Mietipä kannattaako oikeasti nähdä yhtään vaivaa saadakseen euron tai edes kymmenen? Normaali ihmisen tuntipalkka on jotain 15-25 euron väliltä, joten siltä pohjalta ajatellen touhusi on yhtä tyhjän kanssa tuhtaamista.

Vierailija
7/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vein hyväkuntoisia pienellä käytöllä olleita lasten vaatteita kolme jätesäkillistä pienellä vaivalla suoraan UFF in laatikkoon. Vaiva oli todella pieni, enkä saanut kuin hyvän mielen ja kaappeihin tilaa.  Ken vaivojansa valittaa,on vaivojensa vanki.

Mietipä kannattaako oikeasti nähdä yhtään vaivaa saadakseen euron tai edes kymmenen? Normaali ihmisen tuntipalkka on jotain 15-25 euron väliltä, joten siltä pohjalta ajatellen touhusi on yhtä tyhjän kanssa tuhtaamista.

Kai sinä tiedät että UFF on törkeä huijarifirma?

Vierailija
8/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tarvitse antaa jos ei halua. Minua vitutti kaikki köyhät jotka vinkuu ja ulisee kaiken kalleudesta ja vein lapsilleni pieniksi käyneet vaatteet ja jalkineet suoraan roskikseen. Sekin aiheutti köyhissä ulinaa OLISIT ANTANUT MINULLE YHYYYY YHYYY. OLEN YYHHOO EIKÄ OLE VARAA OSTAA LAPSILLE VAATTEITA EIKÄ RUOKAA ULI ULI.

Itsepä ovat osansa valinneet ja silti kehtaavat kerjätä säälipisteitä. Ei muuten heru pätkän vertaa.

Vierailija
9/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet toisen muksun ja käytät vaatteet itse näin.

Vierailija
10/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä tiedät, että lapsiperheet ovat jatkuvasti veronmaksajien kukkarolla? Huijaavat kelalta rahat elostelunsa tuotoksilla. En todellakaan tue mitään pentutehtailua!

Vierailija
11/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tarvitse antaa jos ei halua. Minua vitutti kaikki köyhät jotka vinkuu ja ulisee kaiken kalleudesta ja vein lapsilleni pieniksi käyneet vaatteet ja jalkineet suoraan roskikseen. Sekin aiheutti köyhissä ulinaa OLISIT ANTANUT MINULLE YHYYYY YHYYY. OLEN YYHHOO EIKÄ OLE VARAA OSTAA LAPSILLE VAATTEITA EIKÄ RUOKAA ULI ULI.

Itsepä ovat osansa valinneet ja silti kehtaavat kerjätä säälipisteitä. Ei muuten heru pätkän vertaa.

Nyt on kyllä kusipäisyys jalostunut varmaan jo useammassa sisäsiittosukupolvessa. Hatunnosto!

Vierailija
12/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä tiedät, että lapsiperheet ovat jatkuvasti veronmaksajien kukkarolla? Huijaavat kelalta rahat elostelunsa tuotoksilla. En todellakaan tue mitään pentutehtailua!

No ihan samat tuet ja edut sinäkin saat kun sulla kerran on lapsia.😂😂😂😂😂

Vierailija
13/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästäkin saa jälleen sen kuvan, että teette lapsia vain rahan takia?

Vierailija
14/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostajana jaksaisi nähdä vaivaa: etsiä tuote, sopia ostosta ja toimituksesta, siirtää rahat, hakea postista. Liian paljon työtä, jos kyseessä on euron body.

Vierailija
15/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on olemassa kahdenlaiset lkäytettyjen lastenvaatteiden markkinat. On ne hyvin toimeentulevien vanhempien lapsille tarkoitetut gugguut yms., ja sitten ne muut. Ensimmäisen ryhmän vaatteet käyvät käytettyinäkin kaupaksi hyvällä jälleenmyyntihinnalla, ne muut eivät mene eurollakaan. Kauppojen ale- ja poistorekeistä saa tukuittain uusia lastenvaatteita kirpparihinnoilla, niin eivät ne käytettyinä kelpaa kenellekään.

Ehkä kannattaa laittaa kiertoon vaan.

Vierailija
16/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä tiedät, että lapsiperheet ovat jatkuvasti veronmaksajien kukkarolla? Huijaavat kelalta rahat elostelunsa tuotoksilla. En todellakaan tu

Itseasiassa en hyödy lapsilistä pennin jeniä koska en käytä lapsille kuuluvia rahoja mihinkään vaan kaikki menevät suoraan lyhentämättöminä lasten tileille niinkuin kuuluukin.

Vierailija
17/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään lapsia syntyy niin paljon vähemmän kuin ennen, että käytetyistä lastenvaatteista ja lastentarvikkeista on ylitarjontaa. Itse olen tarjonnut ilmaiseksi uusia vauvanvaatteita, jotka jäivät käyttämättä, mutta nämäkään eivät ole kelvanneet, käytetyistä puhumattakaan. Tuoreet vanhemmat ovat ilmoittaneet, että ovat saaneet lahjoituksena vaatteita jo aivan liikaa.

Ennen syntyi lapsi 60000 vuodessa, nykyisin 45000. Eli ylitarjontaa käytetyissä lastenvaatteissa ja tarvikkeissa on valtavasti.

Ensikodeille kelpaavat varmasti vauvanvaatteet. Samoin Auta Ukrainaa-järjestölle.

Vierailija
18/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on katsokaas nousukausi nyt. Kukaan ei osta käytettyä, kun kaikki haluaa uutta ja kaikilla on varaa.

Vierailija
19/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on olemassa kahdenlaiset lkäytettyjen lastenvaatteiden markkinat. On ne hyvin toimeentulevien vanhempien lapsille tarkoitetut gugguut yms., ja sitten ne muut. Ensimmäisen ryhmän vaatteet käyvät käytettyinäkin kaupaksi hyvällä jälleenmyyntihinnalla, ne muut eivät mene eurollakaan. Kauppojen ale- ja poistorekeistä saa tukuittain uusia lastenvaatteita kirpparihinnoilla, niin eivät ne käytettyinä kelpaa kenellekään.

Ehkä kannattaa laittaa kiertoon vaan.

Polttaa ne luteiden ja kirppujen syömät kusenpolttamat vaatteet kuuluu.

Vierailija
20/26 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko yh, jonka puoliso on syystä tai toisesta yhtäkkisesti kuollut, valinnut itse osansa olla yh?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän