Millaisia vaatteita olet ostanut kesäksi?
Kommentit (57)
En mitään. Olen kesän töissä ja työvaatteet on kätevät, kun ei tarvitse miettiä pukeutumista. Kengätkin on lähinnä vain maiharit. Ninpä, kessälläkin ne kummasti menee.
Vierailija kirjoitti:
Ostaminen loppui. Tuntuu että ajat ovat nyt sellaiset että minun rahani viedään millä tahansa verukkeella kallistuneeseen sähköön, ruokaan ja pelkkään välttämättömään. Tulen kyllä toimeen ilman mitään uuttakin, tarvittaessa vaikka kuinka kauan.
Mulla sama. En aio ostaa mitään uutta kesäksi. Etsin vanhoista kivoista vaatteista sopivia kaikkiin tarkoituksiin.
Lempialusvaateliikettäni voisin tukea ostamalla uudet teepaitarintsikat.
Uimapuku olisi kiva ostaa. Jos vaikka sattumalta tulisi uitua. Ja collarit tarvitsisin.
En mitään suurempaa, ehkä hame jos vastaaan tulee kiva ja pari paitaa. Käytän vaatteet loppuun ja hankin tarpeeseen. Usein käytettyinä.
Mä olen vuosikausia ostanut vain kirpparilta. Viime kesänä ostin pari pellavamekkoa ja pari puuvillaista, 2-3 pellavapaitaa, 3 t-paitaa ja 2 housut pellava-puuvillaa.
Mun ei pitänyt ostaa täksi kesäksi mitään, mutta oli niin hyvä tarjous, että ostin 3 pellavamekkoa eri värisinä ja 2 housut.
Tällä hetkellä on ostajan markkinat vaatteiden suhteen ja mäkin sain nuo kolme mekkoa yhden mekon hinnalla. Ovat kyllä viime vuoden mallistoa, mutta mä tulen käyttämään niitä vuosikausia.
Mitä Suomessa tekee kesävaatteissa ku ei niille oo käyttöä =D koko toukokuuksi luvattu todella kylmää poikkeamaa muusta euroopasta ja kesäkuussaki mahdollisesti sama meno jatkuu vaikka toki ennustettavuus on jo huono. Eihä siihen jää enään ku heinäkuu ja sitten mennäänki jo vauhdilla kohti uutta, ikuisuuden kestävää talvea
Housuja pitäisi ostaa. Collareita tms. rentoja housuja lenkkeilyyn ja oleiluun.
Kesällä ostetaan kesävaatteita ja talvella talvivaatteita. Miksi pitäisi ostaa nyt kun on luvattu vielä lumisateita, jotain kesävaatteita? En minä tiedä haluanko minä kesällä ostaa jotain uusia kesävaatteita vai pidänkö jo olemassa olevia.
En käsitä ihmisiä jotka ostaa etukäteen vääränä vuodenaikana vaatteita.
En tarvitse oikeastaan mitään, vain uudet ulkoiluhousut, teeenitrikoot ja parit urheilurintsikat.
Jotkut kevyemmät housut pitää kai ostaa, omistan vain mustat ja siniset farkut. Voi kai niilläkin kesällä olla ja yleensä olenkin mutta ois myös kivat yhdet vilpoisemmat housut. Viime kesänä tilasin yhdet zalandolta sellaiset halpis ja hajosivat sitten kesän jälkeen :/
Ostin pari lippistä. Toisen juoksukäyttöön ja toisen ihan vaan kävelyille. Pikkareita ostin kolmet (yhdessä paketissa). Kesämekon haluaisin, mutta kaupoissa oli vain rumia tai/ja huonolaatuisia. Ostan uuden, jos hyvä löytyy, huonoa en osta millään hinnalla. Vanha mekko on n. 30 vuotta vanha, joten en enää kehtaa käyttää ihmisten ilmoilla. Jos uutta hyvää ei löydy, käytän jotain hamettani kesäpaidan kanssa.
Rahanhukkaa. Suomi ei ole kesämaa. Sitten ku se kesä lopulta tulee joskus juhannuksen jälkeen niin ei ole montaa viikkoa kun syksyyn ja tarviikin jo pitkähihaisia ja villapaitoja
En liiku kesällä juuri missään ruokakauppaa ja ulkoilupolkuja pidemmälle, joten ihan sama mitä on päällä. Eli vanhoilla pärjännen.
Vierailija kirjoitti:
Ostin pari lippistä. Toisen juoksukäyttöön ja toisen ihan vaan kävelyille. Pikkareita ostin kolmet (yhdessä paketissa). Kesämekon haluaisin, mutta kaupoissa oli vain rumia tai/ja huonolaatuisia. Ostan uuden, jos hyvä löytyy, huonoa en osta millään hinnalla. Vanha mekko on n. 30 vuotta vanha, joten en enää kehtaa käyttää ihmisten ilmoilla. Jos uutta hyvää ei löydy, käytän jotain hamettani kesäpaidan kanssa.
Minkälainen sen mekon oikein pitäisi olla? Onhan vaikka millaisia kauniita, mutta ei ilmeisesti sun makusi mukaisia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kesävaatetta enemmän kuin omiksi tarpeiksi jo ennestään. Ei noille ihanille mekoille ja hameille lopulta sitten käyttöä hirveästi ole.
Käyttöön nyt vain. Tuolla helmat jo huitelee ulkona.
Epäilemättä tuollaisessa myrskyssä. Ei nuo mekot/hameet ole lenkkivaatteita ja kun muutenkin kulkee kaikkialle kävellen niin ei siihenkään ole mekko/hame se järkevin vaihtoehto vaikka olisi hellekin.
No miksei olisi, jos tykkää, itsellä melkein aina mekko päällä, talvella ei tokiulkoilemaan lähtiessä.
Uimashortsit ja t-paita