Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia vaatteita olet ostanut kesäksi?

Vierailija
04.05.2024 |

Mites on?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kesävaatetta enemmän kuin omiksi tarpeiksi jo ennestään. Ei noille ihanille mekoille ja hameille lopulta sitten käyttöä hirveästi ole.

Vierailija
22/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kesävaatetta enemmän kuin omiksi tarpeiksi jo ennestään. Ei noille ihanille mekoille ja hameille lopulta sitten käyttöä hirveästi ole.

Käyttöön nyt vain. Tuolla helmat jo huitelee ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, en tarvitse lisää vaatteita.

Vierailija
24/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavamekon.

Vierailija
25/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitoja. Pari mekkoa. Yhden hameen. Parit housut. Kaksi takkia (nää on enempi kevät/syksy). Pakko ostoksia, kun kaapit täynnä liian pieniä mitkä ei mene päälle (enää/vielä).

Vierailija
26/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegehousut ja kesähousut. Muuten käytän farkkuja.

Vierailija
27/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hazbin hotel aiheisen t-paidan, kuvana siinä on lempihahmoni sarjasta, Angel Dust

Vierailija
28/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäitä ja friikkejä. 🖤

Vierailija
29/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit lenkkileggarit pitää ostaa, koska kaikissa tuntuu olevan taas haaroista kangas kulumassa tai jo kulunut puhki.

Tuollaisia caprimittaisia on viime kesältä kahdet ja niillä varmasti menee tämä kesä, mutta tuollaisia täysmittaisia ja vähän paksumpia pitää ostaa uusia.

Ärsyttää kun muuten olisi nuo entisetkin vielä tosi hyväkuntoisia eikä edes mitenkään lörpsähtäneitä, mutta sitten kangas on puhki haara- ja sisäsaumoista. Menisi mieluummin sitten vaikka lahkeensuut rikki niin voisi vielä pitää vajaamittaisina..

Vierailija
30/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttöön nyt vain. Tuolla helmat jo huitelee ulkona.

Epäilemättä tuollaisessa myrskyssä. Ei nuo mekot/hameet ole lenkkivaatteita ja kun muutenkin kulkee kaikkialle kävellen niin ei siihenkään ole mekko/hame se järkevin vaihtoehto vaikka olisi hellekin.

Vierailija
31/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitoja. Pari mekkoa. Yhden hameen. Parit housut. Kaksi takkia (nää on enempi kevät/syksy). Pakko ostoksia, kun kaapit täynnä liian pieniä mitkä ei mene päälle (enää/vielä).

Mullakin oli samasta syystä pakko ostaa edes jotain uutta, mutta ei huvita yhtään minkään jättikokoisen vaatteen hankinta eikä kyllä olisi varaakaan.

Vierailija
32/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuluta mihinkään tämän hallituksen aikana.

Vierailija
33/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kirpparilla ostelija: t-paita, kaksi neuletakkia, vaaleankeltaiset farkut, pohjemittaiset. Ja sitten löytyi älyttömän ihana talvitakki tulevalle talvelle. Takki oli näistä se kallein, 12 e, mutta nuo muut yhteensä 14 e. Nyt löytyy hyvin talvivaatteita, kun ihmiset niitä vievät kierrätykseen. Nuo kesävaatteet löytyi kuukausi sitten.

Vierailija
34/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiä olen yrittänyt etsiä, vaikeeta on.

Vierailija
35/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on jo kaappi melkein tyhjä joten on aika shoppilulle. Olen tyhjentänyt tietoisesti ja kuluttanut loppuun. Nyt alkaa uudelleen kaikki. Sänky löytyy ja pyykinpesukone mutta muuten lähtee kaikki hankinnat uusiksi. Kahvinkeitintä en hävitä ennen kuin saan uuden. Erittäin hyvä ratkaisu sillä vuosikausiin en ole ostanut mitään itselleni tai kotiin.

Että sellasia vaatteita.. No tarvittais mekin uusi nojatuoli, kun entinen voi hajota hetkellä millä hyvänsä.

Vierailija
36/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet pitkät ohuet kangashousut olen jo ostanut sekä yhden 2/3hihapaidan. Alusvaatteita ostin myös. Yhdet  puuvillahousut ja laadukkaita paitoja on edellisiltä vuosilta, joten niitä ei tarvitse ostaa.

Hellehatun ostan ehkä, jos mieleinen löytyy. Ostoslistalla on myös kävelykengät ja bleiseri.

Vierailija
37/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Otan esiin vanhat kesävaatteet. En turhia ostele. Suomen kesä on niin lyhyt ett samat vaatteet kestää vuodesta kymmenenteen

Vierailija
38/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdet pitkät ohuet kangashousut olen jo ostanut sekä yhden 2/3hihapaidan. Alusvaatteita ostin myös. Yhdet  puuvillahousut ja laadukkaita paitoja on edellisiltä vuosilta, joten niitä ei tarvitse ostaa.

Hellehatun ostan ehkä, jos mieleinen löytyy. Ostoslistalla on myös kävelykengät ja bleiseri.

Valmistetaanko housuja jostain muustakin kuin kankaasta? 

Vierailija
39/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta kuin pitkään etsimäni sandaalit, jotka täsmälleen samat olisin saanut kyllä ostettua kaupasta milloin vain, mutta odotin että tulevat kirppiksellä vastaan.

Nyt tulivat, käyttämättömät, säästin n. 65€.

Mitään muuta en tarvitse, kesävaatteita on kaapit täynnä, kaikkea löytyy.

En ylipäänsä muista milloin olen ostanut vaatteita uutena (pl. alusvaatteet, sukat).

Ostan kaiken tarvitsemani second hand-liikkeistä, asun Hgissä missä on hyvät valikoimat. Välillä joutuu kiertelemään pitkään ja usein, mutta aina lopulta olen löytänyt mitä olen tarvinnut.

Vierailija
40/57 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaminen loppui. Tuntuu että ajat ovat nyt sellaiset että minun rahani viedään millä tahansa verukkeella kallistuneeseen sähköön, ruokaan ja pelkkään välttämättömään. Tulen kyllä toimeen ilman mitään uuttakin, tarvittaessa vaikka kuinka kauan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän