Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi, kunpa vielä saisi kokea jotain tällaista

Vierailija
04.05.2024 |

Kaiholla muistelen nuoruuden aikaisia suhteita, joissa seksiä oli tuntikausia kerrallaan. Suutelua, hyväilyä, suuseksiä, eri asentoja yms. yms. Välillä syötiin jotain, käytiin ehkä suihkussa tai kylvyssä, jossa halu taas heräsi.

Raajat toisiinsa kiehoutuneena, toisen iho ja tuoksu, loputon kiihko. Viimein joskus aamuyöstä nukahdettiin.

Aamulla oli suloisen puhkinaitu olo ja vähän väsynyt, mutta onnellinen fiilis muutaman tunnin yöunien jälkeen.

Tuon kun vielä saisi kokea.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa 300eur/tunti nykyään

Vierailija
2/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena on ihan eri, eihän vanhempana tuollaista jaksa. Mutta muistella voi, miten kiihkeää ja ihanaa se olikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena on ihan eri, eihän vanhempana tuollaista jaksa. Mutta muistella voi, miten kiihkeää ja ihanaa se olikaan.

Itsehän kyllä jaksaisin, mutta mies ei..

Ap

Vierailija
4/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jaksaa vielä eläkeiässäkin. 

Vierailija
5/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
6/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jaksaa vielä eläkeiässäkin. 

Meinaat, että sulla oli yhtä kiihkeää 2-kymppisenä kuin eläkeiässä. Onpa ollut laimeeta.

Vierailija
7/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä myös muistelin kaiholla tuollaisia päiviä ja öitä. Suhde oli kuivahtanut, ja mä päätin että mieluummin yksin kuin ilman hyvää seksiä. Ja nyt, ihan reilussa täti-iässä, mulla on tuollaista taas elämässäni. Toki suhde on tuore, mut silti. Onpahan edes hetken, nyt vaan nautin. Mieti tarkkaan, mikä sut pitää yhdessä miehesi kanssa. 

N45

Vierailija
8/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mä myös muistelin kaiholla tuollaisia päiviä ja öitä. Suhde oli kuivahtanut, ja mä päätin että mieluummin yksin kuin ilman hyvää seksiä. Ja nyt, ihan reilussa täti-iässä, mulla on tuollaista taas elämässäni. Toki suhde on tuore, mut silti. Onpahan edes hetken, nyt vaan nautin. Mieti tarkkaan, mikä sut pitää yhdessä miehesi kanssa. 

N45

45 nainen on parhaimmillaan!! Tietää että alamäki alkaa, niin antaa aina kuin viimeistä kertaa!

Vierailija
9/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tekee tehtävänsä. Ennen seksi oli mieheni kanssa tuollaista, nyt ikää 55v ja 57v. Ei jaksa enää. Ihan luonnollista kehitystä.

Vierailija
10/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllätoi on mueles 45 iskällä mut kun toisella ei nappaa kuin kerran kuussa, ahdistusta lisää

Vierailija
11/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mekin naitiin nykyisen vaimon kanssa 9 krt ensimmäisen 24h:n aikana kun ekan kerran tavattiin. Sen jälkeen enkka on ollut 7krt/24h ja nykyään max. 3. Oltiin 40 ja vaimo 31v. kun tavattiin näissä merkeissä. Nyt 50v ja 41v. eli 10v. päästä tällä tahdilla seksiä ei enää ole 😪

Vierailija
12/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt tuon tapainen suhde, mutta sitäkin vaivaa kiire ja aikataulut.

Miehellä on vielä kotona asuvia lapsia. He tietysti menevät edelle. Nämä eivät tiedä suhteestamme, eikä tarvitsekaan. Tämä estää toistaiseksi vapaan ja kiireettömän yhdessäolon. (Entisenä yh:na ja useamman lapsen äitinä ymmärrän asian.)

Mutta onneksi lapset kasvavat ja heille tulee omia menoja... juttukin on vielä tuore, aika näyttää. 

Vierailija
13/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt tuon tapainen suhde, mutta sitäkin vaivaa kiire ja aikataulut.

Miehellä on vielä kotona asuvia lapsia. He tietysti menevät edelle. Nämä eivät tiedä suhteestamme, eikä tarvitsekaan. Tämä estää toistaiseksi vapaan ja kiireettömän yhdessäolon. (Entisenä yh:na ja useamman lapsen äitinä ymmärrän asian.)

Mutta onneksi lapset kasvavat ja heille tulee omia menoja... juttukin on vielä tuore, aika näyttää. 

Ja ollaan molemmat vähän yli 50v.

Vierailija
14/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sama. Eikä miestä houkuttelusta huolimatta kiinnostanut kuin hätäiset ja pikaiset sekä raivorunkkustondikset niin eipä sitten lopulta kiinnostanut minuakaan. Ero oli elämäni paras päätös. 

Vierailija
15/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sama. Eikä miestä houkuttelusta huolimatta kiinnostanut kuin hätäiset ja pikaiset sekä raivorunkkustondikset niin eipä sitten lopulta kiinnostanut minuakaan. Ero oli elämäni paras päätös. 

Juu sama minulla, meillä oli ikäeroa 11v. ja aluksi naitiin kuin "kaniinit", mutta kun mies täytti 45 niin alkoi hiipumaan, eikä suikkari lupaukset, seksihepeneet ja muutkaan enää saaneet syttymään. Jääkiekko tai olut saunan jälkeen oli tärkeämpää, joten katselkoot kiekkoa, minulla on nyt uusi elämä ja parikin ns. fwb:tä, enkä kaipaa enää muiden pyykkejä koneeseeni.

Vierailija
16/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tuollaista, ja jopa parempaa voi löytää myös keski-ikäisenä. Olen seurustellut nyt kolme vuotta itseäni kymmenen vuotta vanhemman miehen kanssa ja meillä on ihan mielen räjäyttävää seksiä tuntitolkulla. Ja minulla on ollut mielestäni nuoresta asti kokeilevaa ja hyvää seksiä. Mutta tämän miehen kanssa kipinöi niin, että eka orgasmi tulee usein jo ihan vain suudellessa. Olen myös uskaltanut viime vuosina hyväksyä puolia itsessäni, joita aikaisemmin hieman piilottelin. Nyt siis löytyi partneri, jonka kanssa voin täysin olla oma itseni. Ja mies on ikäisekseen todella hyvässä kunnossa ja osaa saada ns kuivia orgasmeja, jolloin pystyy tosiaankin touhuamaan vaikka kuinka kauan. Aivan parasta!

N49

Vierailija
17/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei ole kokenut tuommosta koskaan.

Vierailija
18/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneiden asioiden haikailu tekee onnettomaksi.

Vierailija
19/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi tuollaista, ja jopa parempaa voi löytää myös keski-ikäisenä. Olen seurustellut nyt kolme vuotta itseäni kymmenen vuotta vanhemman miehen kanssa ja meillä on ihan mielen räjäyttävää seksiä tuntitolkulla. Ja minulla on ollut mielestäni nuoresta asti kokeilevaa ja hyvää seksiä. Mutta tämän miehen kanssa kipinöi niin, että eka orgasmi tulee usein jo ihan vain suudellessa. Olen myös uskaltanut viime vuosina hyväksyä puolia itsessäni, joita aikaisemmin hieman piilottelin. Nyt siis löytyi partneri, jonka kanssa voin täysin olla oma itseni. Ja mies on ikäisekseen todella hyvässä kunnossa ja osaa saada ns kuivia orgasmeja, jolloin pystyy tosiaankin touhuamaan vaikka kuinka kauan. Aivan parasta!

N49

Wau. Kuulostaa hienolta. On kyllä upea juttu että noin vanha mies vielä jaksaa, tuntuu usein että 40+ miehet on jo ihan finaalissa parista minuutista. Siksi itse nippa nappa kolmekymppisen kanssa. 

Vierailija
20/41 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisia seksipositiivisia naisia oikein löytää. kun tällä palstalla heitä tuntuu olevan paljonkin, mutta oikeassa elämässä tapaa vain seksiin kyllästyneitä? Kaiken muun pitää olla viimeisen päälle, mutta seksiin eivät jaksa enää vaivautua.

Ja olen kyllä harrastanut paljon seksiä aiemmin ja minua on haluttu paljonkin, mutta toisella tai kolmannella kierroksella olevat tuntuvat menettäneen halunsa elämän melskeissä. Itsellä haluja olisi, mutta en jaksa nähdä sitä liehittelyn vaivaa, että saisin pari kertaa viikossa peiton alla, jos sitäkään. Kaipaan nimenomaan sitä himoa, kaunista rakastelua, visuaalista nautintoa, estotonta kokeilunhalua, häpeilemättömyyttä, naamalla istumista ja jatkuvaa iholla oloa jota naiset vielä kolmekymppisenä jaksoivat.

M44