Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähän takia ihoni meni vaan huonompaan kuntoon, kun siirryin apteekkikosmetiikkaan

Vierailija
04.05.2024 |

Kun kuvittelin, että luonnonkosmetiikka ei yhtäkkiä sovikaan mulle.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suositella Aqualan plus -voidetta, sekä Acon seerumeita.

Vierailija
22/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Minun ihotyyppinen muuttui täysin 56v. iässä juuri sillä tavalla, ettei enää kestä juuri mitään voiteita. Olen ihan samassa tilanteessa kuin sinä eli en löydä enää mitään mikä kävisi. Apteekin cerave-sarja nyt kokeilussa atooppisen ihon silmänympärysvoiteen kanssa.

Ihoni on aina ollut hyväkuntoinen ennen tätä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Minun ihotyyppinen muuttui täysin 56v. iässä juuri sillä tavalla, ettei enää kestä juuri mitään voiteita. Olen ihan samassa tilanteessa kuin sinä eli en löydä enää mitään mikä kävisi. Apteekin cerave-sarja nyt kokeilussa atooppisen ihon silmänympärysvoiteen kanssa.

Ihoni on aina ollut hyväkuntoinen ennen tätä. 

43. 

Ap

Vierailija
24/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin suositella Aqualan plus -voidetta, sekä Acon seerumeita.

Acon tuotteista sain ihottumaa.

Vierailija
25/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upeasti kerroit tuotteiden nimet ja ihotyypin.

On niin pitkä lista, että en jaksa luetella. Useita eri perusvoiteita, Avenen ja La Roche Posayn tuotteita, jopa lääkevoiteita. Ihotyyppi on normaali, mutta herkkä.

Ap

Onko sinulla ihossa joku ongelma kun käytät niin monia tuotteita? Yleensä riittää pesu ja voide. Jotkut ei käytä niitäkään jos ei meikkaa.

Vierailija
26/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin pitkä lista, että en jaksa luetella. Useita eri perusvoiteita, Avenen ja La Roche Posayn tuotteita, jopa lääkevoiteita. Ihotyyppi on normaali, mutta herkkä.

Ap

Onko sinulla ihossa joku ongelma kun käytät niin monia tuotteita? Yleensä riittää pesu ja voide. Jotkut ei käytä niitäkään jos ei meikkaa.

En mä nyt samaan aikaan näitä kaikkia käyttänyt, hyvänen aika sentään. Yritin vaan löytää sopivia tuotteita ja se vaati useamman tuotteen ostamista.

Ap

Vierailija
27/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Muistaakseni tuo LaRoche on jotain LÓreal -paskaa..?Myydään vaan apteekkituotteena. Älä ylihoida ihoa eri tuotteilla, vähemmästäkin menee ihon tasapaino sekaisin. Apteekista olen löytänyt yhden hyvän tuotteen iholle, CeraVe, edullinen ja simppeli. Jos haluan hemmotella ihoa, käytän jotain laadukasta luonnonkosmetiikkaa, Frantsilaa tms.

Vierailija
28/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostit huonompia tuotteita. Ei se sana "apteekki" takaa mitään.

Myöskään sana "luonnon" ei takaa yhtään mitään. Jos on allerginen jollekin aineosalle, niin on syytä selvittää mikä se on ja jatkossa ostaa tuotteita, jossa sitä ei ole. 

Vierailija
29/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli ylihoidat.

Vierailija
30/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Muistaakseni tuo LaRoche on jotain LÓreal -paskaa..?Myydään vaan apteekkituotteena. Älä ylihoida ihoa eri tuotteilla, vähemmästäkin menee ihon tasapaino sekaisin. Apteekista olen löytänyt yhden hyvän tuotteen iholle, CeraVe, edullinen ja simppeli. Jos haluan hemmotella ihoa, käytän jotain laadukasta luonnonkosmetiikkaa, Frantsilaa tms.

En mä nyt samaan aikaan näitä kaikkia käyttänyt, hyvänen aika sentään. Yritin vaan löytää sopivia tuotteita ja se vaati useamman tuotteen ostamista.

Ap

Vierailija
31/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kerrot ennätysmäisen saidasti ja laiskasti. Vaihdan ketjua.

Vierailija
32/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli ylihoidat.

Ap

Vierailija
33/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kerrot ennätysmäisen saidasti ja laiskasti. Vaihdan ketjua.

Teen saman. Ap:lle ei kelpaa mitkään neuvot, trollaa vaan tuota samaa vastausta kaikkeen..

Vierailija
34/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli ylihoidat.

Ap

Miksi lääkevoiteita?

Vierailija
35/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas sain luonnonkosmetiikasta hirveät ihottumat. Siirryin takaisin apteekkituotteisiin ja muihin hyvin testattuihin merkkeihin.

Vierailija
36/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli ylihoidat.

Ap

Miksi lääkevoiteita?

Lääkärin määräyksestä.

Ap

Vierailija
37/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekintuotteissa on mikromuoveja ja epäluonnollisia tehdaskemikaaleja. Jos länttäät muovikalvon iholle, niin miten käy?

Luonnossa on myös paljon haitallisia ja myrkyllisiä aineita.

Parempi kun välttää kaikkea kosmetiikkaa mahd. paljon.

Vierailija
38/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen ja ihoni erittäin herkkä sekaiho. Olen todennut, että minulle sopii paremmin esim. Avenen öljypuhdistus kuin vaahtomaiset pesuaineet. Shea ja mehiläisvaha tukkii ihoani eli iho reagoi. Avenella erittäin hyviäkin tuotteita.

Vierailija
39/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että ns. hoidat liikaa. Oma ihoni rauhoittui, kun lakkasin pesemästä sitä aamulla. Oli kyllä olevinaan rohkea askel, kun aina on toitotettu sitä aamuin-illoin -mantraa. 

Vierailija
40/42 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut, että ihon kunto kohenee silmin nähden, kun jättää sokerin pois ruokavaliosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi