Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joudutko pienentämään itseäsi?

Vierailija
04.05.2024 |

Töissä, tutuissa, sukulaisissa?  Olet ammattisi asiantuntijatehtävissä, monia harrastuksia musiikissa, liikunnassa jne.   Olisit oikeesti puhelias ja  kerrot asioita ja jopa mielipiteitäsi?   Joudut koko ajan hokemaan itsellesi,  muille suunvuoro,  ei ole tärkeitä  mun jutut.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan, mutta en niin tee. Aina onkin sitten joku, jonka mielestä olen vääränlainen, mutta toisaalta: miksi se toinen saisi asian päättää?

Vierailija
22/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu peniksen pienennys leikkaukseen joutuu. Ei mahdu housuun ja lääkärin mukaan vaarallista pitää tommosta ohjusta latingissa

Sama homma. Viimeinen niitti oli se, kun en päässyt lentokoneen turvatarkastuksesta läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sillä lailla. Joudun pienentämään itseäni älykkyyteni vuoksi. Olen tosi ruma ja muut ihmiset pitävät minua oletusarvoisesti tyhmänäkin. Esim. ryhmätöissä jne. sanoin vasta opettajan tullessa paikalle mitä aiheesta ajattelen. Muut olivat sitten täytenä äimänä, että osaan ajatella.

Höpö höpö. Olet heikkoluontoinen ja tarvitset tukea itsellesi jotta voisit puhua turvallisesti. Olet nyt aikuisten maailmassa, miksi olet niin epävarma?

Se on jännä juttu, mutta kun ekaluokalta asti muut arvostelevat jokaista hengenvetoasi, niin sitä oppii olemaan äänetön, hajuton väritön ja mauton. Ei sitten tarvitse kuunnella kommentteja, kun on näkymätön.

Vierailija
24/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joudun. Monia ärsyttää se, että on monitaitoinen: osaa laulaa, soittaa eri instrumentteja, piirtää ja maalata, kirjoittaa, tehdä erilaisia käsitöitä kuten ommella vaatteita sekä neuloa. Lisäksi kun on kiinnostunut hyvin monenlaisista asioista ja  lukee paljon, niin on hyvä yleissivistys ja tietämys erilaisista asioista. 

Luokanopettajan työssä näistä kaikista on onneksi  todella paljon hyötyä.

Minulla sama, ja usein masentaa kun tajuaa miten vähän ihmisiä kiinnostaa mitkään uudet ideat, erikoisemmat harrastukset, kielet ja historia. Säätila ja julkkisten edesottamukset tuntuvat olevan ruotimisen arvoisia asioita.

Vierailija
25/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkäin huomio mitä elämässäni olen tehnyt on se, että teeskentele tyhmempää kuin olet. Siviilielämässä siis kannattaa on tyhmä, tietenkään töissä se ei toimi.

Juuri toisinpäin.

Niin voihan sitä työtönkin olla, koska takaisin ei ole tulemista jos alkaa olla tyhmä töissä. 

Tyhmä on vaaraton ja saa pitää paikkansa. Älykäs nähdään uhkana ja savustetaan pihalle.

Vierailija
26/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on pakko. Olen älykäs ja ajatus kulkee nopeasti, käsittelen todella laajoja kokonaisuuksia helposti päässäni näkökulmia vaihtaen. 90% työkavereista tippuu kyydistä todella nopeasti ja on aivan pihalla. Olenkin opetellut tietoisesti yksinkertaistamaan ajatteluani, ulosantiani ja erityisesti tehtäviä muille. 

Vierailija
27/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan pitää piilossa. Koetaan suurena uhkana että olen taitava monella eri osa-alueella. Itse asiassa juuri sain työkaverin kiinni mustamaalauksesta, jonka hän ilmeisesti kateellisuudessaan aloitti.

Vierailija
28/28 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun. Olen opiskellut pitkälle ja minulla on laaja sivistys. Monia se ärsyttää. Niinpä himmailen, enkä kerro, mitä tiedän. Pari hyvää ystävää on, joiden kanssa voin ouhua vapaasti, onneksi.