Miksi jotkut syö pitsaa haarukalla ja veitsellä
Pitsan syöminen veitsellä ja haarukalla ei ole oikea tapa vaan merkki junttiudesta. Pitsa kuuluu syödä käsin.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Menee kädet likaiseksi kun syö käsin.
Joo, ja se tuntuu inhottavalta käsissä.
Siksi en syö burgereitakaan.
En tiskaa, vaikka ois hanskat...
Se vaan on. kamalaa, likaiset kädet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut käy vessassa paskalla, ei pese käsiään ja sen jälkeen syövät pizzaa paljain käsin?
Miten kukaan voi köydä vessasa paskalla?! Siis voiko olla mitään juntimpaa enää, paitse ehkä ihmettellä ku jotkut käyttää haarukka ja veitseä ruokaliluun. Ap on varmaan joku pulloon synytynyt ja (jää)kaapissa elänyt, aina patojen ja juomien ääress
Ulkomailla paskotaan sivistyneesti lattialla olevaan reikään. Suomijunteilla on kotonaankin posliinipytyt. Tosi junttia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas on junttia ja etovaa tunkea täytteet sormien välistä pursuten kokonaista pitsansiivua suuhun. Ahmia kuin ei olisi ruokaa ikinä nähnyt. Sitten rasvaisin sormin kokismuki käteen,hörps hörps ja lisää pitsaa. Välillä otetaan kuva ja puhelinkin ihan tomaattikastikkeessa.
Tuolla tavoin käy kun kouluissa ei opeteta enää kaunokirjoitusta, eikä leikitä muulla kuin älypuhelimella. Motoriikka jää kehittymättä.
Meille 80-luvulla syntyneille ei käsipelillä tai puikoilla syöminen tuota ongelmia.
Juntti on sellainen, joka ihmettelee siistejä syömätapoja.
Vierailija kirjoitti:
Olin teininä vaihto-oppilaiden kanssa pizzeriassa. Kun pizzat olivat valmiita, me suomalaiset kävimme heti niiden kimppuun, revimme niistä palasia ja tungimme suihimme. Samaan aikaan ulkomaalaiset vaihto-oppilaat leikkasivat veitsellä ja haarukalla omia pizzojaan siististi palasiksi ja söivät niitä rauhallisesti suupala kerrallaan. Kyllä hävetti olla eläimellinen ahmattisuomalainen. Nykyään käytän aterimia.
Mistä maasta junttivaihtarit olivat? Jostain bulgariasta?
Syöttekö banaaninkin veitsellä ja haarukalla?
Sivistynyt syö pitsan puikoilla, tacot lusikalla ja makaronilaatikon käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin teininä vaihto-oppilaiden kanssa pizzeriassa. Kun pizzat olivat valmiita, me suomalaiset kävimme heti niiden kimppuun, revimme niistä palasia ja tungimme suihimme. Samaan aikaan ulkomaalaiset vaihto-oppilaat leikkasivat veitsellä ja haarukalla omia pizzojaan siististi palasiksi ja söivät niitä rauhallisesti suupala kerrallaan. Kyllä hävetti olla eläimellinen ahmattisuomalainen. Nykyään käytän aterimia.
Mistä maasta junttivaihtarit olivat? Jostain bulgariasta?
Pohjois- koreasta.
Ne valmiiksi slaissatut pizzat ovat amerikkalaista hapatusta! Aito oikea italialainen otetaan uunista lautaselle ja kannetaan pöytään. Syödään haarukalla ja veitsellä, jolloin itse saa valita syökö ensin herkulliset ja rapeat reunat vai lähteekö heti etenemään mehevintä keskustaa kohti.
Ulkomailla työnnetään käsi yhteiseen riisikippoon ja puristellaan möykyksi, sitten survotaan suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Syöttekö banaaninkin veitsellä ja haarukalla?
Uunissa paistetun kyllä. Keitetyn ja salatisoidun lusikalla.
Vierailija kirjoitti:
Syöt likaista ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöt likaista ruokaa?
Ruoka on likaa väärässä paikassa. Esimerkiksi matossa tai vaatteissa, samoin myös sormissa. Tyhmyri.
ap nypsy joka ei osaa halua käyttää veistä haarukkaa. maistelee suolistonsa toimintaa sormistaan.
Kerroshampurilainen kuuluu syödä myös käsin.Silti aina joskus näkee ravintolassa miten joku juntti syö hampparia veitsellä ja haarukalla.
Olin treffeillä miehen kanssa joka leikkasi pitsasta postimerkin kokoisia paloja. Itse revin käsin palan irti,tungin kokonaan suuhun ja näytin että pystyn laulamaan "halleluja" suu täynnä. Tämä temppu naurattaa aina kavereita mutta mies lähti sanaakaan sanomatta pois,sai mennäkin,huumorintajuton idi ootti!
Osaan myös syödä pitsaa ilman käsiä tissien välistä. Omien siis. Äiti oli väärässä,ruualla SAA leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöt likaista ruokaa?
Ruoka on likaa väärässä paikassa. Esimerkiksi matossa tai vaatteissa, samoin myös sormissa. Tyhmyri.
Itse olet ja oikein iso sellainen.
Milläs sitten, lusikalla vai?
Jos joku lääppii pitsaa paskaisilla käsillä niin siitä vaan mutta minä en.
Miksi se pitsa tuodaan pöytään leikkaamatta? Italiassa se tulee aina leikattuna ja käsin syödään. Turisteille annetaan haarukat ja veitset kun he eivät muuten osaa.
Litra piimää perään.