Miksi jotkut syö pitsaa haarukalla ja veitsellä
Pitsan syöminen veitsellä ja haarukalla ei ole oikea tapa vaan merkki junttiudesta. Pitsa kuuluu syödä käsin.
Kommentit (110)
Minusta taas on junttia ja etovaa tunkea täytteet sormien välistä pursuten kokonaista pitsansiivua suuhun. Ahmia kuin ei olisi ruokaa ikinä nähnyt. Sitten rasvaisin sormin kokismuki käteen,hörps hörps ja lisää pitsaa. Välillä otetaan kuva ja puhelinkin ihan tomaattikastikkeessa.
Vierailija kirjoitti:
Käyty on parissakymmenessä maassa ja pizzaa syöty lähes jokaisessa. Ravintolassa/ pizzeriassa tulee haarukat ja veitset pöytään muuallakin eli varsinaisia juntteja ovat. Jos kadulta ostaa viipaleen, voi olla ettei tule aterimia. Varokaa, suomalainen junttius leviää ympäri maailmaa.
Haarukan on ihan pakko olla paholaisen keksintöä, millä houkutellaan uskovia syntien ääreen. Rukoilen sen vuoksi puolestanne 🙏 jotta haarukkaan ette tulisi koskemaan.
Hehheh, en syö pitsaa, mitäs siihen sanot? Syön jauheliha kastiketta muusin kera haarukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on maan tapa. Täällähän imuroidaan burgerit ja tacotkin veitsellä ja haarukalla.
Kuten amerikassakin.
Burgerit ja tacot syödään käsin Ameriikassa.
Mä olenkin käynyt ulkomailla. Teistä tuskin kukaan tallinnaa kauempana.
Siellä kaikki oli tosi sivistynyttä ja hienoa. Kannattaa kokeilla.
Junttihullu onkin tänään ollut ahkera. Tai sitten on jäänyt lääkkeet ottamatta useampana päivänä.
Pyydä hoitajaa tarkistamaan dosettisi!
Nykyään kaikki pitää syödä puikoilla jos haluaa olla sivistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on maan tapa. Täällähän imuroidaan burgerit ja tacotkin veitsellä ja haarukalla.
Kuten amerikassakin.
Burgerit ja tacot syödään käsin Ameriikassa.
No Amerikan sivistystaso tiedetään...
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut käy vessassa paskalla, ei pese käsiään ja sen jälkeen syövät pizzaa paljain käsin?
Miten kukaan voi köydä vessasa paskalla?! Siis voiko olla mitään juntimpaa enää, paitse ehkä ihmettellä ku jotkut käyttää haarukka ja veitseä ruokaliluun. Ap on varmaan joku pulloon synytynyt ja (jää)kaapissa elänyt, aina patojen ja juomien ääressä.
Yritin syödä lusikalla, sit näin telkkarista että voi käyttää veistä ja haarukkaa. On mulla pyssykin. Tämmöstä täällä Joensuussa.
Mä syön Homeryhmä Simpsonin tapaan. Kääräisen koko lätyn rullaksi ja eikun kitusiin.
Kuinka huono motoriikka ihmisillä on, kun eivät saa syötyä siististi käsin?? Liikaa puhelimen näppäilyä niin hermoradat surkastuneet?
Olin teininä vaihto-oppilaiden kanssa pizzeriassa. Kun pizzat olivat valmiita, me suomalaiset kävimme heti niiden kimppuun, revimme niistä palasia ja tungimme suihimme. Samaan aikaan ulkomaalaiset vaihto-oppilaat leikkasivat veitsellä ja haarukalla omia pizzojaan siististi palasiksi ja söivät niitä rauhallisesti suupala kerrallaan. Kyllä hävetti olla eläimellinen ahmattisuomalainen. Nykyään käytän aterimia.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön Homeryhmä Simpsonin tapaan. Kääräisen koko lätyn rullaksi ja eikun kitusiin.
Mikä on Homeryhmä Simpson? Onko ryhmä Hau ottanut homekoiria?
Sofistikoitunut ihminen rullaa pitsan ja työntää sen alakautta sisäänsä onlyfans tilillään.
Kylläpäs meni metsäläisillä tunteisiin!
Varmaan samat tyypit hermoilee, jotka napittaa kauluspaidan ylös asti ilman solmiota ja käyttää sukkia sandaalien kanssa.
Positiivista sentään se että kansa edes pyrkii kohti sivistystä.
Itse imen pizzani pillillä, kuten Jumala tarkoitti.
Ravintolassa tai kotona kun on käytössä pöytä, lautanen ja aterimet, tietenkin niitä käytetään. Se on sivistystä ja tapakulttuuria. Kadulla kioskista ostettu safka syödään käsin tai suoraan paketista tai kertakäyttöaterimin jos sellaiset annetaan. Järjen käyttö sallittua.
Miksi jotkut haluavat sotkea naamansa pizzaa syödessään?
Aasiassa ne syö sopatkin puikoilla, ja ryystävät liemet perään. Tosi junttia.