Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SPIRITISIMI " peli" , täyttä kakkaa vai mitä mieltä olet ? Kokemuksia kiitos! EV

Vierailija
24.01.2007 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelannut monesti mukulana, pelännytkin joskus. Oon kuullut tietty hurjia juttuja kuinka joku jonkun tuttu jossakin oli pelannut ja kaikkee kamalaa tapahtui... ja höpöhöpö. En usko : )

Vierailija
2/24 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä heistä on vieläkin arvet kämmenessä kun risti oli polttanut jäljet siihen...

oli siis puristanu peloissaan ristiä kämmenessään ja se oli muuttunu tulikuumaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on voinut niissä istunnoissa vaikka mitä tapahtua!

Itsekin olen kuullut vaikka mitä tarinoita sieltä sun täältä, enkä suinkaan usko että kaikki niistä olisi keksityyjä tai vain ainoastaan mielikuvituksen tuotetta.

Ei kannata pelleillä tuollaisilla jutuilla, vaikka varmaan melkein kaikki on joskus teineinä spiritismijutuilla leikkinyt.

Vierailija
4/24 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei koskaan pidä mennä kokeilemaan spiritismiä tmv. Hän on nuorena pelannut spiritismiä ja lasi oli mennyt kolinalla pitkin pöytää. Ja äitini ei takuulla valehtele, luotan siihen 100 prosenttisesti.

Vierailija
5/24 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain meni tuskallisen hitaasti eteenpäin, mutta osoitti kuitenkin jotain tulevien aviomiesten ym. alkukirjaimia jotka olen jo onnellisesti unohtanut joten en tiedä oliko se oikeassa :) Mainittakoon että en ole taikauskoinen enkä usko tuollaisiin juttuihin, mutta en vaan tiedä miksi se lasi silloin liikkui. Ei ollut ollenkaan pelottavaa, jännää vaan.

Vierailija
6/24 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä aina on ne ihmiset, joille itselleen on tapahtunut kauheuksia?

Olen minäkin kuullut, kuinka tuttuni kertoi että spiritismipiirissä oli sukat vaihtuneet jaloissa, siis osanottajien kesken.

Vierailija
7/24 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään yliluonnollista ei tapahtunut.

Muuta omituista kyllä... Kysyin tulevan aviomieheni nimeä ja lauta näytti lähes oikein, mieheni nimi poikkeaa yhdellä kirjaimella laudan näyttämästä!

Vierailija
8/24 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadutti ja pelotti jälkeenpäin. " Pelissähän" kutsutaan piru mukaan ja kyllä se tulee jos kaikki ns. uskovat siihen. Kyllä en suosittele kellekkään ja on Isä Meidän - rukous ollut ahkerassa käytössä sen jälkeen.

Vierailija
9/24 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisistaan nuo pelit mitä teinit leikkii ja spritistiset istunnot meedion johdolla tai muuten. Olen ollut useissa istunnoissa mukana eikä mitään ikävää ole sattunut, päin vastoin! Mukavia viestejä tutuilta, humoristisia henkiä ja hyvä mieli kaikilla jälkeen päin.

Vierailija
10/24 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina just jollekin kaverille tai serkun naapurille vaan sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
11/24 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasi liikkui aina tietyn kirjaimen päälle, mutta liikkui se. Kaveri väitti (kuten minäkin) kivenkovaan, ettei liikuttanut lasia. Mietin jälkeenpäin, että liikuttaakohan sitä itse kuitenkin alitajuisesti kun käsi alkaa väsyä ja hieman täristä.

Yllättäen äitini kertoi olleensa mukana katsomassa spiritismiä ollessaan nuoruudessa ulkomailla töissä. Joltakin hänen asuinkumppaneistaan (tyttöjen solu) oli hävinnyt jotain tavaraa, muistaakseni vaate joka oli ollut ulkona tuulettumassa. Toiset tytöt olivat sitten kysyneet pirulta kuka sen tavaran vei ja jotain oli vanha vihtahousu sitten heille vastannutkin.

Vierailija
12/24 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen peliä ne joilla oli ollut ristikaulakoru kaulassa olivat sen ottaneet pois ja laittaneet pöydälle, pelissä ei mitään tapahtunut, mutta kun korunsa ottivat pöydältä niin ne olivatkin olleet täysin umpisolmussa toisiinsa, tämän tytön jonka talossa istunto pidettiin on sittemmin hänen isänsä kuollut syöpään ja veli teki itsemurhan, vaikka siihen asti olivat varmaan maailman onnellisimpia ja todella symppiksia tyyppejä kaikki, jotenkin jäi vain sellainen mielikuva että olikohan tällä istunnolla jotain vaikutusta talon tapahtumiin myöhemmin...

Vierailija
13/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mennyt mukaan, istuin toisessa huoneessa lukien raamattua tms. En ole uskovainen mutta minua pelotti.

Ystäväni huoneessa oli vaatekomerot jossa peiliovet, nämä muuttuivat täysin mustiksi eikä peilistä nähnyt kuvaa, pelkkää mustuutta. Kynttilän liekkiosa lähti harhailemaan itsekseen, koira ulisi vaikkei talossa ollut koiran koiraa.

Ei kiitos, hui!

Vierailija
14/24 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyivät myös kumpi vauva on tulossa ja oikea vastaus tuli.

Vierailija
15/24 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse liikutin lasia (tosi helppo liikuttaa niin ettei muut huomaa) eli sain ne vastaukset jotka halusin.... nauratti kaverit jotka uskoivat. Minä ne vastaukset annoin...

Vierailija
16/24 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit siis toisessa huoneessa? Ja mistäs tiedät että ne peilit meni mustiksi... siitä kun kaverit kertoi, niinkös? : )))

Vierailija
17/24 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys, tietämättömyys ja kouluttamattomuus ovat yhteydessä tällaisiin höpöhöpöasioihin uskomiseen. Lukekaa Skepsis-lehteä ja viisastukaa!!

Vierailija
18/24 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ei kannata selitellä yksityiskohtia. Itse olen pelannut, ja sanon että pysykää kaukana moisesta touhusta. Pelkotiloja tulee joka tapauksessa. " Hyvä kääntää pahalle selän" .

Vierailija
19/24 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi, koska en kuulunut kirkkoon (ateistiperheestä). Kaverit, jotka kuuluivat kirkkoon eivät saaneet neulaa toimimaan. Kävimme pitkiä keskusteluja kuolleiden kanssa ja nykyisin uskon Jumalaan.

Vierailija
20/24 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle siitä jäi hyvin voimakkaita pelkotiloja :( Ja pitkäksi aikaa. Kaverin isä on sitä paljonkin harrastanut ja hänellä oli ties mitä vanhoja opuksia asiasta ja vanha iso lauta jolla kokeiltiin. Lauta oli kyllä vanha ja hieno mutta mitään muuta hienoa siinä touhussa ei sitten ollutkaan!!! Toi homma ei muuten toimi jos siihen ei tosissaan usko ja asunnossa ei ole rauhallista ja koko porukka täysin mukana siinä. Tavallaan on " hienoa" kun lasi lähtee liikkumaan ja oma kätesi on sen yläpuolella ja tiedät että et liikuta sitä mutta siinä vaiheessa sitten se paniikki iskeekin kun alkaa miettimään että miksi se lasi sitten liikkuu??? Mutta tosiaan en suosittele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi