Onko KAIKILLA naisilla alavatsapömppis kohdun takia?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
No riippuu mitä tarkoittaa "pömppis", mutta erittäin harvassa ainakin on ne naiset joitten vatsa on aina ihan täysin suora ja litteä. Vatsan saa vedettyä sisään kyllä, mutta rennossa asennossa pieni pyöreys kuuluu naisen anatomiaan.
2000-luvun alussa tuollaista ei juurikaan naisilla näkynyt. Nyt jokatoisella naisella maha kuin raskaanaolevalla.
Sun avaus oli kaiketi tarkoitettu pelkäksi läpäksi, mutta vastaan silti:) Kohtu ei todellakaan aiheuta mitään ulospäin näkyvää ihme pömppistä:D
N27
Älkää viitsikö jauhaa tätä typeryyttä.
On kiva, että monet miehet karsastavat alavatsapömppistä, joten jää meille fiksuille ja mukaville enemmän valinnanvaraa. Kiitos.
Oma mutsi ollut iäti laiha kuin mikä, mutta pömppis sillä on ollut aina. Hakkasi halkoja ja käveli, hoiti puutarhaa ja teki lumitöitä, eli treenasi. Varmaan geneettistä.
On urbaanilegenda. Joillakin voi olla kohdun kallistuksen vuoksi pömppis. Voi johtua myös muusta rakenteellisesta jutusta, heikoista vatsalihaksista tai läskistä.
Mulla esim ei koskaan ole ollut tuota alavatsapömppistä, varmaan koska olen suht vähissä rasvoissa, vahvat lihakset ja rakenne. Nyt kun enemmän läskiä, on ennemminkin tasainen kerros rasvaa koko mahassa eli ei vieläkään varsinaista pömppistä vaikka fläsää onkin. Kohtu vähä takakenossa.
Mulla on pömppis jos pidätän pissaa pitkään. Mun vessahätä näkyy todella selvästä vatsastani. Muilla samaa?
Jopa Marilyn Monroella oli pömppis
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on toispuoleinen pömppis hätäsektion ompeleiden takia. Lisäksi vatsalihasten erkauma kolmen raskauden jäljiltä. Jälkitarkastuksen viimeisen raskauden jälkeen tehnyt lääkäri totesi, ettei se haittaa, koska en ole urheilija.
Ai että tää kertoo taas naisten terveydenhuollon tasosta. "Koska et ole urheilija, niin ei mitään väliä.."
Tarviiko siinä nyt sitten pahemmin ihmetellä, miksi lapsia ei nykypäivänä hankita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on toispuoleinen pömppis hätäsektion ompeleiden takia. Lisäksi vatsalihasten erkauma kolmen raskauden jäljiltä. Jälkitarkastuksen viimeisen raskauden jälkeen tehnyt lääkäri totesi, ettei se haittaa, koska en ole urheilija.
Ai että tää kertoo taas naisten terveydenhuollon tasosta. "Koska et ole urheilija, niin ei mitään väliä.."
Tarviiko siinä nyt sitten pahemmin ihmetellä, miksi lapsia ei nykypäivänä hankita.
Niinpä. Erkauma aiheuttaa paljon vaivoja ihan tavalliselle tallaajallekin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö merkkaa tosi paljon.
Miesten pullotus ei häiritse mutta naisilla ei saisi olla seksuaalisuutta ollenkaan, kohta kai joku alkaa vaatimaan kohdunpoistoa.
Mä huomasin, että kun oikein kovaa ja pitkään moukuttaa tyttöystävää takaapäin, niin selvästi tulee hänelle pömppömaha loppuillaksi.
Ja mahdollisesti isompi maha 9kk ajaksi 😆.
Vierailija kirjoitti:
Kohtu on ilman raskautta pieni elin syvällä lantiossa. Mitenkään se ei voi aiheuttaa pömppövatsaa kenellekkään. Pömppiksiä löytyy ihan kohdunpoistossa olleilta naisiltakin. Pömppövatsanseutu tulee muista kehon rakenteista, miten ryhti asettuu, miten rasva on kehoon jakautunut jne. Ei kohdusta.
Minulta poistettiin kohtu. Se painoi reilut 3 kiloa. Vie sellainen jo tilaa alavatsalla.
Pieni pömppis pitää olla niin on nainen kauneimmillaan🧡
Vierailija kirjoitti:
jopa pompsasi pömppis
Läski makkarat sillä pullottaa.
Ei. Eri naisilla kohdun kulma ja keskivartalon anatomia on muutenkin vähän erilainen. Monella on sitä paitsi pömppis siksi että heillä on ylimääräistä painoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Läskien tekosyitä.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgXT57lSJqkpw…
Onhan tälläkin kuitenkin ihan lievää pyöreää muotoa, kuten naisille luontaisesti tulee. Ei toki pömppömahaksi voi sanoa. Itselläni on samanlainen, kun seison. Kun istun erottuu paremmin. Vaatteilla ja niiden leikkauksilla on myös iso vaikutus kuinka näkyy. Olen alipainoinen.