Onko KAIKILLA naisilla alavatsapömppis kohdun takia?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan koska mättävät roskaa naamaansa ja vetoavat menkkoihin vaikka tosiasiassa ovat vain laiskoja mässyttäjiä.
Hoh. Oon syömishäiriöinen eli päinvastoin, saan aivan liian vähän ravintoa vaikka liikun päivittäin. Odotan vaan taas, koska keho alkaa syömään itseään.
Vatsa turpoaa silti vähän väliä endometrioosin takia ja näyttää kun olisin puolessa välissä raskautta.
Sitäpaitsi ennen menkkoja monilla on mielihaluja ja silloin jopa mulla menee ruokaa tolkuttomasti vaikka laihana pysyn.
Vuosituhannen vaihteessa ainakin ammattikuvataideopettaja ohjeisti ihmisen piirtämisessä, että naisilla alavatsa ei ole koskaan täysin litteä, koska naisilla on kohtu. Ja huomioin, että kyllä, se pitää paikkaansa. Myös itselläni, hoikkuudesta huolimatta.
Olen 171/59, suht samat mitat ollut 20 vuotiaasta asti, raskauksia (3) tietenkin lukuunottamatta. Ja aina on ollut enemmän tai vähemmän pömppis. Viimeiset kolme vuotta olen käynyt kaksi kertaa viikossa pilateksessa ja kerran viikossa fysiologin ohjauksessa liikkumassa selkäongelmieni takia. Lisäksi kävelen runsaasti (koira), sekä pyöräilen ja uin. Syön terveellisesti. Silti aina pömppis. Toki minulla on todettu eteenpäin kallellaan oleva kohtu ja minulla on hieman notkoselkä. Geenit