Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten osa naisista haikailee aivan liian komeita miehiä

Vierailija
03.05.2024 |

jääden sitten yksin loppuelämäksi. 

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa asuu eräs ehkä maailman komeimmista miehistä, todellinen upeus. 

Vierailija
62/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin erään naisen tapailun 5kerran jälkeen. Olimme harrastaneet seksiä 2tapaamisesta lähtien mutta minulla ei seissyt kunnolla ja siitä ei oikein tullut mitään. Luulin jo että impotenssi iskenyt eron jälkeen kun olin 2vuotta yksin. Sitten tapasin nykyisen naiseni ja vehje todellakin seisoo ja seksi sujuu hienosti. Hän on kyllä nätimpi ja hoikka. Taitaa sillä ulkonäölläkin olla jotain psykologista merkitystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse miehen olla sporttinen, 190cm pitkä valokuvamallikasvo, mutta kun sellainen 170cm iskävatsainen lättänaamakaan ei silti sytytä. Ei etenkään kun sellainen poseeraa tinderissä amisautonsa vieressä kalansaalis kädessä. Tämä vaan totuus. Sori siitä.

Vierailija
64/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis miehenä on ollut helpompi valita kumppani kun oma pää ja itsetunto on ollut kunnossa. Se on antanut jopa valinnanvaraa kumppanin valinnassa.

Vierailija
65/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska äiti on vastuuttomasti kehunut rumaa tytärtään kauniiksi vaikka tytär onkin ruma kuin apina tai kuin vääräsäärinen kastemato. Nämä tyttäret kasvavat aikuisiksi tämän vääristyneen minäkuvansa kanssa ja lopputulos on sitten kuvatun kaltainen. Ruma yltiöylipainoinen asettaa itselleen rajat johon ei valitettavasti itse yllä. Surullista ja ääri ääri törkeää valehdella omille tyttärilleen.

Lopuksi vielä pieni varoituksen sana.

Välttäkää yh äitejä niin tulevaisuutenne pysyy valoisana ja saatte onnellisemman elämän.

Arja Havakka - Lokki 🎶

Uteliaisuudesta kysyn, että onko tämä vääräsäärinen kastemato jotenkin samantyyppinen olio kuin eräs puhuva käärme?

Pojilleenko saa sinusta edelleen valehdella, vaikka he olisivat rumia kuin apinat ja yltiöylipainoisia?

Tiedän, ei pitäisi trollia ruokkia.

Vierailija
66/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse miehen olla sporttinen, 190cm pitkä valokuvamallikasvo, mutta kun sellainen 170cm iskävatsainen lättänaamakaan ei silti sytytä. Ei etenkään kun sellainen poseeraa tinderissä amisautonsa vieressä kalansaalis kädessä. Tämä vaan totuus. Sori siitä.

Niitä on varmaan 99,99% porukasta, niin vähän vaikea erottaa kuka sieltä nyt olis hyvä potentiaalinen seurustelukumppani. Jotenkin pitäis erottua.

Vierailija
67/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin erään naisen tapailun 5kerran jälkeen. Olimme harrastaneet seksiä 2tapaamisesta lähtien mutta minulla ei seissyt kunnolla ja siitä ei oikein tullut mitään. Luulin jo että impotenssi iskenyt eron jälkeen kun olin 2vuotta yksin. Sitten tapasin nykyisen naiseni ja vehje todellakin seisoo ja seksi sujuu hienosti. Hän on kyllä nätimpi ja hoikka. Taitaa sillä ulkonäölläkin olla jotain psykologista merkitystä?

Taidat olla vähän vajaa, kun vasta jälkikäteen tajusit tuollaisen asian?

Vierailija
68/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI KIINNOSTA

Vierailija
69/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sitä nyt rumista haaveile. Mieluummin elää itsekseen, jos ei saa mieleistään.

Vierailija
70/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset sentään ymmärtää että komeatkin miehet on vain ihmisiä muitten joukossa, he voivat hakea itselleen sopivaa ja eivät välttämättä välitä ulkonäöstä. Toisin kun yleensä luullaan hyvännäköiset ihmiset ovat useasti vähemmän pinnallisia kuin tavallisen näköiset. Ja vaikka nainen ei olisi niin sopiva niin ei se välttämättä huonoa ajankäyttöä ole ns. panopuuna välillä oleminen.

Vierailija
71/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevat katumaan elämättä jäämätöntä elämää.

No ehkä toisessa universumissa toiseen aikaan?

Itse kadun sitä kun nuorena ja tyhmänä tapailin inhottavia miehiä joihin en nykypäivänä koskisi pitkällä tikullakaan. Jäi saastainen olo. Olisin voinut elää siveästi ja etsiä parempaa seuraa tai olla ihan vaan yksin niinkuin nykyään. 

Miksi osa tapailee tuollaisia miehiä? Yleensä sokeakin näkisi, että ovat ihan rupu-ukkoja. Jotenkin uskomatonta, miten osa tytöistä on nuorena niin aikuista, niin aikuista, mutta lankeavat sitten sellaisiin ihan totaalisem pommeihin miehiin. Miksi ihmeessä ne kolmekymppisenä isäksi kelpaavat eivät kelpaa kaksikymppisenä poikakaveriksi?

No mitä jos se tyttö ei kelvannut noille viimeksi mainituille? En ole tuo jolle kommentoit mutta ei normaalit pojat ikinä edes puhuneet minulle vaan ainoastaan jotkut rupu-ukot.

Vierailija
72/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat miehet ovat oikeasti mukavia yleensä.

Vierailija
73/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat miehet nyt on niin nähty ja koettu. Jos löytyisi komea ja muillakin tavoin hyvä mies niin voisin harkita.

Vierailija
74/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeat miehet ovat oikeasti mukavia yleensä.

Totta. Ei tietenkään kaikki, mutta yleisesti ottaen ovat kohteliaita ja mukavia. :) Todellakin tavoittelemisen arvoisia.

Vierailija
75/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakelet itseäsi kaikille halukkaille, vaikket tunne naista kunnolla eikä hän edes kiihota sinua. Vähän itsekunnioitusta ja selkärankaa nyt!

Vierailija
76/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se ole jokaisen ihan henkilökohtainen ongelma, jos ei löydy mieleistä puolisoa? Ei ole pois keneltäkään.

Vierailija
77/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevat katumaan elämättä jäämätöntä elämää.

No ehkä toisessa universumissa toiseen aikaan?

Itse kadun sitä kun nuorena ja tyhmänä tapailin inhottavia miehiä joihin en nykypäivänä koskisi pitkällä tikullakaan. Jäi saastainen olo. Olisin voinut elää siveästi ja etsiä parempaa seuraa tai olla ihan vaan yksin niinkuin nykyään. 

Miksi osa tapailee tuollaisia miehiä? Yleensä sokeakin näkisi, että ovat ihan rupu-ukkoja. Jotenkin uskomatonta, miten osa tytöistä on nuorena niin aikuista, niin aikuista, mutta lankeavat sitten sellaisiin ihan totaalisem pommeihin miehiin. Miksi ihmeessä ne kolmekymppisenä isäksi kelpaavat eivät kelpaa kaksikymppisenä poikakaveriksi?

No koska silloin nuorena ei ole sitä kokemusta ja vertailukohtaa jolla sen näkee. Ei oikein tunne itseäänkään vielä ja usein katselee käytöstä jota ei enää kolmekymppisenä hyväksyisi.

Vierailija
78/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuosta, antaa haikailla. Haikailijanaiset eivät ole aggressiivisia ja säästyvät sitäpaitsi monelta harmilta.

Jää tosiaan se elämä elämättä, kun ei *tyydy* siihen, joka on kiinnostunut vaan odottaa sitä, jota muutkin haikailevat. Nyt on juna jo mennyt ja kaikki nuoruuden haaveet aviomieheltään ja perheestä menetettyjä.

Vierailija
79/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat miehet ovat vaan parempia ihan mukavia, joskus kauniit naisetkin ovat mutta yleensä naiset ovat ehkä vähän tasapaksua massaa niinkuin sanotaan. Vihaisilla feministeillä on ihan hyvä pointti suurin osa miehistä on paskaa ja kelvottomia. Ai että itsekin välillä ihailen kun tulee kunnon mies vastaan ja olen het mies.

Miehenä saa toivoa että tulisi muille nähtynä kelvollisena miehenä.

Naisille tätä ei ole tarjolla kun heillä on fiilis että kaikki kuolaa perään syystä että? Ei mistään syystä...

Vierailija
80/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua ruman kanssa seurustella.

Eikö edes tavallisen näköisen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi