Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten osa naisista haikailee aivan liian komeita miehiä

Vierailija
03.05.2024 |

jääden sitten yksin loppuelämäksi. 

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On surullista kuunnella naisten haikailua miehistä, jotka eivät kirjoita takaisin tai vastaa viesteihin jos mies on selvästi komeampi. 

Kaikki me emme pidä rumista. Pahoitteluni sinulle ja kaltaisillesi. 

Ei minua ja kaltaisiani tarvitse sääliä. Minulla on komea puoliso ja pidämme molemmat itsestämme huolta kuntoilemalla ja pukeutumalla hyvin. En vain ymmärrä, mitä järkeä on tavoitella miehiä, joille kelpaa vain yhden yön panopuuksi, jos tavoitteena on löytää toimiva parisuhde. 

ap

Miehen kirjoittama. Naiset eivät ajattele noin.

Olen nainen mutta olen tietoinen siitä tosiasiasta, että mies hyväksyy seksiin lähes kenet tahansa. 

Vierailija
42/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tällainen haikaileva nainen ajattelee, että löytää sen yhden miehen kahdesta miljoonasta joka rakastaa rumia naisia, vai mitä? Miten tuollaista toivoa jaksaa pitää yllä.. en vain tajua. 

Koska mies ei ole tuollaiselle haikailevalle naiselle mikään välttämättömyys, yksinkin viihtyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista että jotkut ei tajua elämän lyhyyttä ja ainutkertaisuutta. Kyllä mä ainakin otan kaikki romanttiset kokemukset omien mahdollisuuksieni mukaan. Ja monet muutkin kokemukset. Vanhana katuu aina tekemättömiä enemmän kuin tehtyjä. Näin on sanottu., Vanha viisaus. Täydellistä kumppania ei ole ja  jos RAKASTAAA. Niin silloin ei pikkujutut merkkaa. Jotkut menee golddiggereinä ja päätyvät sitten vanhempana botoxhoitoihin jos on enää varaa kun rikas mies on vaihtanut nuorempaan. No tälläset kyllä sopii keskenään mutta on se kyllä vähän tai paljonkin surullista. 

Jotkut haluu sitten niitä lapsia kun on ihan pakko. Miksi??? Et jatka elämääsi niiden kautta. Kuinka pitkälle muistat isoisoisovanhempiesi elämää? Sukututkimussysteemeissä ei toki mitään vikaa. Mitä sinä teit elämässäsi???

Totanoin. Kyllä huomattava osa tarjoutuvista romanttisista kokemuksista kannattaa skipata, juuri siksi, kun se elämä on ainutkertainen. Ainakin naisnäkökulmasta näin.

Vierailija
44/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista että jotkut ei tajua elämän lyhyyttä ja ainutkertaisuutta. Kyllä mä ainakin otan kaikki romanttiset kokemukset omien mahdollisuuksieni mukaan. Ja monet muutkin kokemukset. Vanhana katuu aina tekemättömiä enemmän kuin tehtyjä. Näin on sanottu., Vanha viisaus. Täydellistä kumppania ei ole ja  jos RAKASTAAA. Niin silloin ei pikkujutut merkkaa. Jotkut menee golddiggereinä ja päätyvät sitten vanhempana botoxhoitoihin jos on enää varaa kun rikas mies on vaihtanut nuorempaan. No tälläset kyllä sopii keskenään mutta on se kyllä vähän tai paljonkin surullista. 

Olet siis avoin myös niiden ns. romanttisille lähestymisille, jotka sinua eivät kiinnosta lainkaan? Esim. heteromiehenä miesten tarjoamalle romantiikalle? Siinä ei nimittäin ole mitään romantiikkaa, jos toinen on vastenmielinen eikä herätä mitään halua läheisyyteen.

Vierailija
45/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaist

Tämä tarina on ollut täällä ennenkin. Huono provo ja keksi välillä uusia tarinoita. Komea et tietenkään ole, etkä edes kovin fiksu.

Vierailija
46/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska äiti on vastuuttomasti kehunut rumaa tytärtään kauniiksi vaikka tytär onkin ruma kuin apina tai kuin vääräsäärinen kastemato. Nämä tyttäret kasvavat aikuisiksi tämän vääristyneen minäkuvansa kanssa ja lopputulos on sitten kuvatun kaltainen. Ruma yltiöylipainoinen asettaa itselleen rajat johon ei valitettavasti itse yllä. Surullista ja ääri ääri törkeää valehdella omille tyttärilleen.

Lopuksi vielä pieni varoituksen sana.

Välttäkää yh äitejä niin tulevaisuutenne pysyy valoisana ja saatte onnellisemman elämän.

Arja Havakka - Lokki 🎶

Vierailija
47/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevat katumaan elämättä jäämätöntä elämää.

No ehkä toisessa universumissa toiseen aikaan?

Itse kadun sitä kun nuorena ja tyhmänä tapailin inhottavia miehiä joihin en nykypäivänä koskisi pitkällä tikullakaan. Jäi saastainen olo. Olisin voinut elää siveästi ja etsiä parempaa seuraa tai olla ihan vaan yksin niinkuin nykyään. 

Miksi osa tapailee tuollaisia miehiä? Yleensä sokeakin näkisi, että ovat ihan rupu-ukkoja. Jotenkin uskomatonta, miten osa tytöistä on nuorena niin aikuista, niin aikuista, mutta lankeavat sitten sellaisiin ihan totaalisem pommeihin miehiin. Miksi ihmeessä ne kolmekymppisenä isäksi kelpaavat eivät kelpaa kaksikymppisenä poikakaveriksi?

Vierailija
48/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On surullista kuunnella naisten haikailua miehistä, jotka eivät kirjoita takaisin tai vastaa viesteihin jos mies on selvästi komeampi. 

Ei minua ja kaltaisiani tarvitse sääliä. Minulla on komea puoliso ja pidämme molemmat itsestämme huolta kuntoilemalla ja pukeutumalla hyvin. En vain ymmärrä, mitä järkeä on tavoitella miehiä, joille kelpaa vain yhden yön panopuuksi, jos tavoitteena on löytää toimiva parisuhde. 

ap

Olen nainen mutta olen tietoinen siitä tosiasiasta, että mies hyväksyy seks

Tämä tekee miehistä toivottomia l*rttoja ja kelpaamattomia parisuhteeseen.

Vierailija
49/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa se on yksin loppuelämä, kuin väärän kanssa. Luonne merkitsee, päämäärät, ystävällisyys ja onko sopiva. Jos kaikki kävisi, olisi sama jos raahaa puunrungon kotiinsa tai rottweilerin seurakoiraksi. Nalkutuksenkin saa ilmaiseksi palstalla, ei tarvii maksaa.

Vierailija
50/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kadun sitä kun nuorena ja tyhmänä tapailin inhottavia miehiä joihin en nykypäivänä koskisi pitkällä tikullakaan. Jäi saastainen olo. Olisin voinut elää siveästi ja etsiä parempaa seuraa tai olla ihan vaan yksin niinkuin nykyään. 

Miksi osa tapailee tuollaisia miehiä? Yleensä sokeakin näkisi, että ovat ihan rupu-ukkoja. Jotenkin uskomatonta, miten osa tytöistä on nuorena niin aikuista, niin aikuista, mutta lankeavat sitten sellaisiin ihan totaalisem pommeihin miehiin. Miksi ihmeessä ne kolmekymppisenä isäksi kelpaavat eivät kelpaa kaksikymppisenä poikakaveriksi?

Olet varmaan katsonut 16534 youtube-videota, jossa joku ns. naiset tunteva manosphere-asiantuntija sen sulle selittää, eikö niin? Ja mitä sitten? Edelleen naiset valitsee ihan kenet haluaa millloin haluaa.

Vierailija
51/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska äiti on vastuuttomasti kehunut rumaa tytärtään kauniiksi vaikka tytär onkin ruma kuin apina tai kuin vääräsäärinen kastemato. Nämä tyttäret kasvavat aikuisiksi tämän vääristyneen minäkuvansa kanssa ja lopputulos on sitten kuvatun kaltainen. Ruma yltiöylipainoinen asettaa itselleen rajat johon ei valitettavasti itse yllä. Surullista ja ääri ääri törkeää valehdella omille tyttärilleen.

Välttäkää yh äitejä niin tulevaisuutenne pysyy valoisana ja saatte onnellisemman elämän.

Arja Havakka - Lokki 🎶

Hyh miten kaamea viesti. Eiköhän jokainen normaali ihminen kässää, että oma lapsi on äidille kaunein. 

Vierailija
52/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olen nainen mutta olen tietoinen siitä tosiasiasta, että mies hyväksyy seks

Ok sitten, olet trans, selvä asia.

Vierailija
53/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arja Havakka - Lokki 🎶

Hyh miten kaamea viesti. Eiköhän jokainen normaali ihminen kässää, että oma lapsi on äidille kaunein. 

Onneksi omat vanhempani opettivat minulle, rumalle tytölle, oman arvoni. Ei ole tarvinnut törppöjen kelkkaan lähteä.

Vierailija
54/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän niitä komeita miehiä on. Moni luulee kyllä olevansa. 

Vierailija
55/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko mitään tolle naistenhalventajalle, sil ei oo muuta tekemistä kuin roikkua täällä kun ei ite ketään saa.

Vierailija
56/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaduta varmaan. Mitä naisten nyt pitäisi katua. Ei mies ole se elämä, mieskin elää omaa elämäänsä, on naisilla muutakin elämää. Universumissa on varmaan parempia kuin täällä tai muualla maapallolla? 

Vierailija
57/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Minä olen rumahko nainen ja haikailen filmitähden näköistä miestä. Hän on minulle kuin taideteos, kuin kreikkalainen jumala. Ihailen häntä kaukaa. Niin tyhmä en ole, että luulisin että hän kiinnostuisi minusta, enkä edes haluaisi sitä. Kai nyt jokainen saa ihailla ketä haluaa, vaikka Brad Pittiä koko elämänsä. Vai onko sekin nykyään kiellettyä? 

Vierailija
58/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 100% miehistä haikailee liian kauniiden naisten perään? 

Vierailija
59/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän niitä komeita miehiä on. Moni luulee kyllä olevansa. 

Niitä on TODELLA vähän. Asun Helsingissä eikä edes täällä näy komeita miehiä kuin satunnaisesti. Luulisi, että päivittäin kävelisi joku komea vastaan, mutta ei.

Vierailija
60/93 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaist

On ollu jo varmaan 20 kertaa tää viesti täällä palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi