Miten osa naisista haikailee aivan liian komeita miehiä
Kommentit (93)
Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.
Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.
Miehet syytävät rahaa mm. of:ssä näille haikailemilleen täydellisille naisille tai ikävämmässä tapauksessa vainoavat ihan normaaleja töissäkäyviä/opiskelevia kauniita naisia niin pahasti, että vähintään lähestymiskielto on tarpeen. Vaikka mies itse olisi ruma ja vatsakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua ruman kanssa seurustella.
Mutta eikö ruman kannattaisi hyväksyä ruma, ellei muuta saa?
Jos ei halua sitä rumaa? Miksi se PITÄISI hyväksyä? Ettei ruma jää ilman pillua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä helvettiä, ei!? Parisuhde on ROMANTTISSEKSUAALINEN suhde. Ei kukaan halua pussailla ja sänkyyn sellaisen kanssa, jonka kanssa seksi tuntuisi lähinnä aiskaukselta. Mieti vähän. Joko se on omaa silmää miellyttävä komea mies, tai ei miestä lainkaan. Irtoseksiä nainen saa sitäpaitsi aina.
Korvaako kissat todella puolison?
Vierailija kirjoitti:
Tulevat katumaan elämättä jäämätöntä elämää.
No ehkä toisessa universumissa toiseen aikaan?
Itse kadun sitä kun nuorena ja tyhmänä tapailin inhottavia miehiä joihin en nykypäivänä koskisi pitkällä tikullakaan. Jäi saastainen olo. Olisin voinut elää siveästi ja etsiä parempaa seuraa tai olla ihan vaan yksin niinkuin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.
Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaist
😂😂😂 Iltasatuun on hyvä päättää päivä.
Vierailija kirjoitti:
Haikaileehan jotkut lottovoittoakin ja jäävät ilman kuitenkin.
Joku/jotkut kuitenkin myös voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On surullista kuunnella naisten haikailua miehistä, jotka eivät kirjoita takaisin tai vastaa viesteihin jos mies on selvästi komeampi.
Kaikki me emme pidä rumista. Pahoitteluni sinulle ja kaltaisillesi.
Ei minua ja kaltaisiani tarvitse sääliä. Minulla on komea puoliso ja pidämme molemmat itsestämme huolta kuntoilemalla ja pukeutumalla hyvin. En vain ymmärrä, mitä järkeä on tavoitella miehiä, joille kelpaa vain yhden yön panopuuksi, jos tavoitteena on löytää toimiva parisuhde.
ap
Tällasten urveloitten takia en ikinä alottaisi uutta suhdetta, jos tästä pois kävelisin. Juu, on komea mies ja minä valitsin ihan ite.
Tänään kivannäköinen mies lähestyi mua metrossa, mut se pyysikin vaan väistämään sen tavaroiden tieltä 😅 Enää en oleta mitään 😂
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua sitä rumaa? Miksi se PITÄISI hyväksyä? Ettei ruma jää ilman pillua?
Yksin on parempi kuin huonon puolison kanssa. Itselläni on kokemusta useasta ei kovin hyvästä suhteesta. Sinkkuna olen vapaa tekemään mitä haluan. Lapset on tullut tehtyä ja kasvattua, joten ilman niitä en jäänyt. Pitäisi olla ihan jäätävän hyvä mies, että parisuhteeseen enää lähtisin.
Ei sitä nyt itse voi päättää kenestä viehättyy. Naisilla on kuitenkin miehiin verrattuna usein kyky olla ottamatta sellaista joka ei viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaist
En tiedä olenko enemmän hämmästynyt videokamerastasi vai siitä millaista naisseuraa vedät puoleesi. Nainen on varmasti kokenut, että et pahastu varpaiden syömisestä, ja näin varmaan onkin kun eikö siellä aasiassa syödä rottia ja lepakoita?
Kuulostat pieneltä suomalaismieheltä. Asialaiselle sopii hyvin pienikokoinen suomalaismies.
Mitäs jos kaikki huolehtisi ihan vaan siitä, mitä itse haluaa ja mihin tyytyy ja mitä hyväksyy, ja tajuaisi että kaikki muutkin tekee niin, vaikka sinä toivoisit voivasi niiden tekemisiä sanella?
Kummallista että jotkut ei tajua elämän lyhyyttä ja ainutkertaisuutta. Kyllä mä ainakin otan kaikki romanttiset kokemukset omien mahdollisuuksieni mukaan. Ja monet muutkin kokemukset. Vanhana katuu aina tekemättömiä enemmän kuin tehtyjä. Näin on sanottu., Vanha viisaus. Täydellistä kumppania ei ole ja jos RAKASTAAA. Niin silloin ei pikkujutut merkkaa. Jotkut menee golddiggereinä ja päätyvät sitten vanhempana botoxhoitoihin jos on enää varaa kun rikas mies on vaihtanut nuorempaan. No tälläset kyllä sopii keskenään mutta on se kyllä vähän tai paljonkin surullista.
Jotkut haluu sitten niitä lapsia kun on ihan pakko. Miksi??? Et jatka elämääsi niiden kautta. Kuinka pitkälle muistat isoisoisovanhempiesi elämää? Sukututkimussysteemeissä ei toki mitään vikaa. Mitä sinä teit elämässäsi???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On surullista kuunnella naisten haikailua miehistä, jotka eivät kirjoita takaisin tai vastaa viesteihin jos mies on selvästi komeampi.
Ei minua ja kaltaisiani tarvitse sääliä. Minulla on komea puoliso ja pidämme molemmat itsestämme huolta kuntoilemalla ja pukeutumalla hyvin. En vain ymmärrä, mitä järkeä on tavoitella miehiä, joille kelpaa vain yhden yön panopuuksi, jos tavoitteena on löytää toimiva parisuhde.
ap
Miehen kirjoittama. Naiset eivät ajattele noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin on parempi kuin huonon puolison kanssa. Itselläni on kokemusta useasta ei kovin hyvästä suhteesta. Sinkkuna olen vapaa tekemään mitä haluan. Lapset on tullut tehtyä ja kasvattua, joten ilman niitä en jäänyt. Pitäisi olla ihan jäätävän hyvä mies, että parisuhteeseen enää lähtisin.
Sama juttu. Elämä on niin hyvää näin, että en tosiaan kaipaa siihen mitään, mikä millään tavalla sitä monimutkaistaa tai huonontaa.
Mitä tällainen haikaileva nainen ajattelee, että löytää sen yhden miehen kahdesta miljoonasta joka rakastaa rumia naisia, vai mitä? Miten tuollaista toivoa jaksaa pitää yllä.. en vain tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miehen kirjoittama. Naiset eivät ajattele noin.
Katkerat miehet riemusta kiljuen olisivat kauniiden naisten panopuita. Naisille katkerien miesten mielestä komeiden miesten panopuuna olo on ihan hirveää :D
Vierailija kirjoitti:
Kummallista että jotkut ei tajua elämän lyhyyttä ja ainutkertaisuutta. Kyllä mä ainakin otan kaikki romanttiset kokemukset omien mahdollisuuksieni mukaan. Ja monet muutkin kokemukset. Vanhana katuu aina tekemättömiä enemmän kuin tehtyjä. Näin on sanottu., Vanha viisaus. Täydellistä kumppania ei ole ja jos RAKASTAAA. Niin silloin ei pikkujutut merkkaa. Jotkut menee golddiggereinä ja päätyvät sitten vanhempana botoxhoitoihin jos on enää varaa kun rikas mies on vaihtanut nuorempaan. No tälläset kyllä sopii keskenään mutta on se kyllä vähän tai paljonkin surullista.
Jotkut haluu sitten niitä lapsia kun on ihan pakko. Miksi??? Et jatka elämääsi niiden kautta. Kuinka pitkälle muistat isoisoisovanhempiesi elämää? Sukututkimussysteemeissä ei toki mitään vikaa. Mitä sinä teit elämässäsi???
Olen paneskellut elämässäni ihan tarpeeksi. Nyt kiinnostaa lähinnä muut asiat.
Sitten minä olen se sisko tai ystävä joka kuuntelee vollotusta, että miten se ei nyt taas vastaa. Tekisi mieli täräyttää, että olet liian ruma tai lihava sille.