Miksi hetero-oletettu mies käyttää kynsilakkaa?
Älkääkä heti tulko sanomaan, että "Mitä väliä?", "Anna jokaisen tehdä, mitä haluaa". Kyse ei ole nyt tästä, että tuomitsisin vaan haluan vilpittömästi ymmärtää, miksi heteromies nykypäivänä haluaa käyttää kynsilakkaa. Sen olen huomannut, että aivan äijäheteroporukoissa tätä ilmiötä ei ole, mutta jos kaveriporukassa on esimerkiksi queer-ihmisiä niin samalla miehillekin alkaa tulla väriä kynsiin. Meinaan vaan, että korreloiko teidän mielestä kynsien värjääminen seksuaalisuuden kanssa? Mun mielestä vaan ei voi olla sattumaa, että heteromiehet kokevat nyt kynsien värjäämisen jotenkin omaksi jutukseen vaan musta tuntuu ennemminkin, että tällä halutaan varovasti ilmaista oma ei-heterous.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteromies ei käytä kynsilakkaa eikä muitakaan tyttöjen juttuja. Homoa hommaa tuollainen.
Onks tää sitä samaa sakkia, jotka virtsaavat istualtaan? Melkoisia neitejä.
Niin? Mitä pahaa neitimäisyydessä? Mitä haet tällä toteamuksellasi?
Miehen ei kuulu olla neiti vaan mies. Sori nyt vaan mutta neitimäistä miestä ei voi ottaa tosissaan. Ei naarasleijonakaan ota tosissaan urosleijonaa jolla ei ole harjaa.
Hitto, että mua naurattaa ajatus leijonista savannilla ottamassa toisiaan tosissaan :D
Eläinmaailmassa otetaan tällaiset asiat vakavasti, joten eipäs naureskella siellä.
Ei, savannilla pärjää se, jolla on komein tukka. Ihan niin kuin vaikkapa lintumaailmassa pärjäävät ne kaikkein värikkäimmät koiraat. Eläinmaailmassa ylipäätään useimmiten uros on naarasta näyttävämpi, kirkasvärisempi jne. Tämän päivän ihminen on se poikkeus, jonka mielestä asian kuuluu olla jostain syystä toisin päin.
Mistä sinä tiedät, onko nämä miehet heteroita? Ja jos ovat, niin luultavasti pitävät kynsilakasta ja siksi käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteromies ei käytä kynsilakkaa eikä muitakaan tyttöjen juttuja. Homoa hommaa tuollainen.
Miehen ei kuulu olla neiti vaan mies. Sori nyt vaan mutta neitimäistä miestä ei voi ottaa tosissaan. Ei naarasleijonakaan ota tosissaan urosleijonaa jolla ei ole harjaa.
Mikä ylempi voima määrää tämän asian, että sukupuoli määrää millainen sun pitää olla, jos taas ei tunne itseään täysin perinteiseksi sukupuolen edustajaksi?
Kynsilakka ei tee miehestä vähemmän miehekästä, jos hänessä on se miehekkyys ilmeinen. Ns. tosimies voi pukea päälleen pinkkiä ja käyttää kynsilakkaa. On sit miehiin päin tai ei. Se miehekkyys on sisältä kumpuavaa, ei ulkoista ja päälle liimattua.
Kaikkien ei tarvi olla sellaisia. Sukupuolten sisällä on enemmän vaihtelua, kuin sukupuolten välillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto, että mua naurattaa ajatus leijonista savannilla ottamassa toisiaan tosissaan :D
Eläinmaailmassa otetaan tällaiset asiat vakavasti, joten eipäs naureskella siellä.
Urosleijonan ulkonäkö perustuu niiden pelottavuuteen. Siksi niiden ainoa uhka in ihminen. Omituinen tosiasia on se, että alkavat olla liian isoja ja niiden keho ei meinaa kestää sitä massaa, joka niille on evoluution perusteella kehittynyt.
Sovinistisempaa kukkolijaa luonnossa saa etsiä. Ja turhamaisempaa. Jos niitä nyt halutaan ihmisiin verrata. En ottais esikuvaks.
Ahahah, käytän mustaa kynsilakkaa, soitan kitaraa. Omistan aseita ja olen valmis puolustamaan naistani kaltaisiltasi junteilta. (Persuilta). (;
Ehkäpä yrittää murtaa näitä vanhakantaisia oletuksia?
Miehenä minä käytän kynsilakkaa koska tykkään katsella värikkäitä kynsiä 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tämä tulkita niin, että ihmiset taistelevat luontoa vastaan? Eläinmaailmassa uros on näyttävä (värit, harjat, turkki) ja naaras vähemmän näyttävä.
Miehillä lyhyet hiukset ja kitinä kynsilakasta. Viehättävää.
Mies saa käyttää kunsilakkaa, mutta minulla menee naisena seksihalut ko. mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Mies saa käyttää kunsilakkaa, mutta minulla menee naisena seksihalut ko. mieheen.
Omituinen kommentti. Luuletko sinä että kaikki miehet ovat kiinnostuneita juuri sinun seksihaluistasi ( ja ilmeisen kireästä pääkopasta)? Jos oma mieheni haluaisi kyntensä lakata, niin minä en todellakaan kokisi semmoista ollenkaan kielteisenä, pikemminkin rohkeana pitäisin häntä koska uskaltaisi tehdä niin nykyisessä roolitetussa maailmassa.
No jos kyse ei ole glam rokkarista niin kyllä tuo kynsilakan sively vahvasti sellaista salattua poikarakkaushaavetta viestittää.
Sellaista muoti on. Miehet käyttivät ensin korkokenkiäkin (koska ne olivat ratsastusta varten) ja taisipa pinkkikin olla alunperin miesten muotiväri. Koita kestää
Kiusallinen lika ei näy esim. mustaksi lakattujen kynsien alta. Sehän se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinmaailmassa otetaan tällaise
Ihmisen kognitio on taantunut jonnekin kala-tasolle. Miehet hoitavat nykyään lapsia, tämä on sammakoiden ja kalojen tapa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen kommentti. Luuletko sinä että kaikki miehet ovat kiinnostuneita juuri sinun seksihaluistasi ( ja ilmeisen kireästä pääkopasta)? Jos oma mieheni haluaisi kyntensä lakata, niin minä en todellakaan kokisi semmoista ollenkaan kielteisenä, pikemminkin rohkeana pitäisin häntä koska uskaltaisi tehdä niin nykyisessä roolitetussa maailmassa.
Ehkä siinä tilanteessa kannattaisi kuitenin pitää pikkaisen silmällä, että Svante ei veisi miestäsi sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siinä tilanteessa kannattaisi kuitenin pitää pikkaisen silmällä, että Svante ei veisi miestäsi sinulta.
Kuka Svante? En tunne...
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä paljon alapeukkuja. Ihmiset on menneet aivan sekaisin, vai ovatko enää edes niitä?
Vierailija kirjoitti:
Saan niin ennemmän piparia.
Lisäksi lakkaa karsii ahdasmieliset, eli ei jää touhut lähetyssaarnaja-asteelle.
Ooh, nerokasta! Tiukkissuodatin.
Ystäväni on siilipää ja ollut heterosuhteessa miehensä kanssa jo yli 10 vuotta. On myös afrikkalaisia heimoja missä kaikki naiset ovat kaljuja tai siilipäitä. :D