Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vastenmielinen penis

Vierailija
03.05.2024 |

Olen tapaillut pari kuukautta erästä miestä, on komea, fiksu, hyväkäytöksinen ja tunnen myös seksuaalista halua häntä kohtaan.

Eilen oltiin ekaa kertaa sängyssä... Taitava antamaan suuseksiä ja muutenkin otti minun tarpeeni hienosti huomioon.

Mutta. Hänen peniksensä on ihan normaalin pituinen, mutta ohut kuin kruunukynttilä, eli vain reilun sentin paksuinen ja ennen kaikkea käyrä, vasemmalle käyristynyt.

En ole koskaan kokenut yhtä vastenmielistä penistä kuin tämä hänen. Voiko tästä inhosta päästä yli, vai oliko suhde nyt tässä taputeltu???

Kokemuksia kellään?! 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla vanha, ei tarvitse enää pohtia tälläisiä eikä ylipäätään olla alasti intiimissä tekemisissä kenenkään kanssa. Nautin suuresti!

Vierailija
22/27 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen lerppa roikkuva esinahka on ruma. Näkyy monesti näissä neiked attrakson -ohjelmissa nykyään, kun kaikki näytetään. Siinä kohtaa menisi huvitus.

No ei sitä muulla esitellä velttona. Roikkuva esinahka kertoo merkittävästä kasvupotentiaalista tositoimissa

Vierailija
24/27 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se peniksen koko ja muoto on tärkeitä asioita... Jos nyt jo ällöttää niin ei kyl tuu mitään ajan kanssa, peli on menetetty 

Vierailija
25/27 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas. Eipä oo moista tullut vastaan.

Vierailija
26/27 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaluja on erilaisia kuten niiden kantajiakin. Minusta kalut on komeita, olivatpa ne minkä muotoisia ja kokoisia vain kun ne ovat kiinni miehessä josta välitän.

Persoonaltani olen sellainen halki-poikki-pinoon- tyyppi joka ei jaksa vatvoa tunteitaan jatkuvasti. Suhteen tila alkaa mietityttää siinä vaiheessa jollei penis enää näytä silmissäni kauniilta. Ei tee enää mieli palvoa sitä.  Siinä kohtaa suhde alkaa olla taputeltu. Samallehan se penis on koko suhteen ajan näyttänyt mutta minun niskaat kaatuneet kotityöt tms. Kura on kalun tunnistanut. 

Vierailija
27/27 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naurettava aloitus, voi luoja. Hieno tällasia jonkun itsestään muutenkin epävarman lukea. Alkaa vielä epäilemään, että itsessään on jotain vikaa tai ei kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme