Maksulliset synttärit. Mitä mieltä olette? Sisäänpääsy maksu 20€.
Ovella on myös vapaahtoinen keräyslipas.
Kahvipöytä hinnasto:
-Pala kakkua: 3.40€
- pala kinkkupiirasta 2.80€.
-pikkuleipä 1.50€.
Mansikkapiirakka 2.80€.
Pasteija 1.50€.
Kahvi: 1.50€.
Mehu: 1.20€
Lasi boolia: 3.50€.
Lopuksi on ohjelmassa syntyäri sankarin ryöstö eli minut siepataan juhlista, ystävän avulla.
Palautukseksi olohuoneessa pyörii hattu, johon jokainen kykeneväinen heittää haluamansa summan. Jos hatun summa alittaa, 30€ niin en palaa juhliin vaan poistun rahoineni eikä minusta kuulu enää koskaan mitään.
Syntymäpäiväahja on vapaaehtoinen, mutta toivottu.
Tarjoiluista en maksanut senttiäkään vaan sain ne ilmaiseksi lahjaksi ystäväni pitopalvelusta.
Juhlat järkätään kodissani.
Kommentit (64)
Vai että "kaapataan ystävän avulla". Entä ovatko kutsutut vieraat ystäviäsi vai ihan vaan asiakkaita?
En ole tulossa.
kai mainitset tulot veroilmoituksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vai että "kaapataan ystävän avulla". Entä ovatko kutsutut vieraat ystäviäsi vai ihan vaan asiakkaita?
Siis ystäviä minulla on yksi, joka lahjoitti minulle tuon pitopalvelun tarjoilun. Loput kutsutut ovat vanhoja työkavereita yms. Vieraita tulee kaikenkaikkiaan n. 20 hnklöä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko gluteeniton ja laktoositon tarjottava kuitenkin samanhintaista normitarjottavaan verrattuna?
Ei ole sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Saako juhliin tuoda omat eväät ja kuplivaa?
Saa toki!
Ap vaan veloittaa siitä, että syöt omia eväitäsi hänen juhlissaan.
Lisäksi veloitetaan pöydistä, tuoleista ja juhlatilasta.
Vierailija kirjoitti:
En ole tulossa.
kai mainitset tulot veroilmoituksessa?
Ei ap kutsu kitupiikkejä...
Mitäs ap sinä maksat, jos tulemme esittämään ystäviäsi ja vieraitasi?
Kerran yksi idiootti kollega piti 'kutsut' itsenäisyyspäivän kunniaksi.
Loppuillasta alkoi sitten kerätä rahaa tarjoiluista.
Melkoinen törppö.
Vierailija kirjoitti:
Laitottoman kahvilan menit sitten perustamaan.
Toivottavasti joku käräyttää sinut verottajalle ja hygieniahiippareille.
Tämäpä hyvä
Ymmärsinkö oikein, että lähdet kesken juhlien omasta kodistasi, etkä palaa, jos et saa rahaa yli 30€?. Ei vieraiden kannata maksaa mistään mitään, kun kaikki jäävät vieraille kuitenkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahaa pelkään, että hatusta löytyy ehdottomasti alle kolmekymppiä. Pidätkö myös lupauksesi poistua ikiajoiksi? Unohdit hinnoitella lasin vettä, se on vitosen.
Eiköhän ne vähätkin vieraat käänny ovelta kun huomaavat hinnaston. En ole ikinä tuollaisesta kuullut, kun käsitin etteivät ole menossa edes ravintolaan syömään porukalla
Se sankari jää yksin juhlimaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ystäviä minulla on yksi, joka lahjoitti minulle tuon pitopalvelun tarjoilun. Loput kutsutut ovat vanhoja työkavereita yms. Vieraita tulee kaikenkaikkiaan n. 20 hnklöä
Ap
Mä en ymmärrä sua. Toiset järjestävät vaikka mitä juhlia viimeisen päälle, eikä veloita keneltäkään yhtään mitään. Ole kuule pitämättä, juhlavieraat periaatteessa kustantaa sun juhlat, tai siihen yrität tähdätä.
Laitoithan kutsukorttiin rehellisesti rahastavasi?
Sait tarjoilutkin jopa ilmaiseksi, joista juhlavieraasi pitää maksaa, ei hyvää päivää.
En kestä, haha. Naurettava vitsi :D
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä en ymmärrä sua. Toiset järjestävät vaikka mitä juhlia viimeisen päälle, eikä veloita keneltäkään yhtään mitään. Ole kuule pitämättä, juhlavieraat periaatteessa kustantaa sun juhlat, tai siihen yrität tähdätä.
Laitoithan kutsukorttiin rehellisesti rahastavasi?
Sait tarjoilutkin jopa ilmaiseksi, joista juhlavieraasi pitää maksaa, ei hyvää päivää.
En kestä, haha. Naurettava vitsi :D
-eri
Niin ja, jos 20 vierasta tulee, niitä lähtee kyllä heti pois 19, koska heistä jäljelle jää siis ystäväsi, jolta sait tarjoilut..paitsi, jos siltäkin on pokkaa rahastaa :D
Kehnosti laadittu provo. Siitä olisi saanut uskottavan pienellä vaivalla.
Mutta entä pääkysymys?
Eli, onko vegaanit otettu huomioon erityisruoilla?
Eiköhän ne vähätkin vieraat käänny ovelta kun huomaavat hinnaston. En ole ikinä tuollaisesta kuullut, kun käsitin etteivät ole menossa edes ravintolaan syömään porukalla