Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko henkilö, joka ei mokaile?

Vierailija
03.05.2024 |

Millainen olet ominaisuuksiltasi ja luonteeltasi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat mokailulla? Ei kannata ajatella että pitäisi jättää elämä elämättä ettei vain mokaisi jotenkin. Se on osana oppimista eikä kaikki mokailu ole suinkaan pahalla silmällä katsottavaa. Elämä on.

Mitäs jos kanssaihmiset suhtautuu niin pahasti, että tekisi miieli vetää itsensä kiikk.... Eivät tervehdi ja siis henkistä väkivaltaa. 

Ovat mielisairaita, osoita myötätuntoa.

Vierailija
22/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ketä sattuu saamaan kilometrin pituiset tulikivenkatkuiset viestit keskellä yötä, tietää, ettei sanoja säästellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Pääsääntöisesti olen se jonka kohdalle varsin usein osuvat ne muiden tekemät mokat ja sen myötä niiden oikaisu vie joka helvetin päivä osan omasta työajastani. Alan kohta olla niin kypsä ja siinä pisteessä että en enää lotkauta korviani vaan pistän kylmästi vahingon kiertämään eli jätän huomioimatta ja katson kenelle pommi osuu.

Vierailija
24/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinkin. Oon sellanen isosuinen säätäjä joka tekee ja möläyttelee välillä kaikenäköstä. Enkä ilkeyttäni vaan en vaan ajattele mitä sanon 🤣

Vierailija
25/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat mokailulla? Ei kannata ajatella että pitäisi jättää elämä elämättä ettei vain mokaisi jotenkin. Se on osana oppimista eikä kaikki mokailu ole suinkaan pahalla silmällä katsottavaa. Elämä on.

Mitäs jos kanssaihmiset suhtautuu niin pahasti, että tekisi miieli vetää itsensä kiikk.... Eivät tervehdi ja siis henkistä väkivaltaa. 

Eli paha moka. Jäätkö rypemään uhriutuen itsesäälissä ja jätät mokan seuraukset muiden korjattavaksi? Silloin ei oo ihme jos muita veetuttaa. Ei ole henkistä väkivaltaa silti

Ei kaikki mokat ole suinkaan korjattavissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi