Nainen, voitko selittää miksi miehen sormi- ja kielitaidot ovat niin tärkeitä?
Miksi orgasmi ja saamisesi on sinulle tärkeää? Miksi sanotte, että mies vaan panee omaksi ilokseen eikä anna teille tarpeeksi orgasmeja tai ole kiinnostunut sinun nautinnosta!
Minä ainakin hyvin mielelläni harrastan yhdyntää naiseni kanssa? Miksi, no siksi kun se tuntuu mukavalta ja läheisyyden suhteen "täyteläiseltä".
JOS minulle orgasmi olisi pääasia niin en minä naista mihinkään edes tarvisi. Jos mies valitsisi itselleen helpon, mukavan ja orgasmirikkaan elämän niin siihen ei naista kannattaisi ottaa.
Miksi siis sinä nainen haluat mieheltä vain orgasmin? Mikä on perustelusi, että seksi on käytännössä sinä ja sinun orgasmisi miehen sormella tai kielellä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska toiset naiset ei kykene saamaan naidessa. Piuhat poikki pään ja pillun väliltä. Eli toisin sanoen henkistä epävarmuutta. Saa alapeukuttaa, vaikka totta puhunkin.
Mistä tiedät, ettei syynä ole osaamattomat miehet. Et mistään. Koitat vain pestä kätesi, jos et saa naiselta tulemaan. Joku toinen mies saa. Tutkimusten mukaan on erittäin harvinaista, että naisen fysiologgiset ominaisuudet olisivat sellaiset, ettei nainen pystyi saamaan. Psykologisiin ominaisuuksiin taas mies ja miehen geenit pystyvät vaikuttamaan. Täälläkin monet naiset kirjoittaneet, että kun ovat kohdanneet oikean taitavan miehen niin orgasmien saanti on alkanut, muiden epäonnistuneiden miesten jälkeen. On miehen tehtävä poistaa naisen epävarmuus ja saada nainen heittäytymään halu
Turhaan yrität naamioida osaamattomuuttasi sillä, että "vaimoni on saanut aina orgasminsa sillä tavalla kuin ITSE on halunnut". Sä et vaan kykene siihen.
"Pitäisi olla harvinaisen tyhmä mies jos yrittäisi jotain muuta kuin mitä naisensa haluaa". Eli vaimosi ei enää halua kulliasi ja sen tuottamia orgasmeja. Kummallista, kerrassaan kummallista. Näin Panomestaristakin on tullut ihan tavallinen pillunnuolija. Sillä erotuksella, että se ei saa pillua märäksi edes nuolemalla. Eipä mulla muuta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska toiset naiset ei kykene saamaan naidessa. Piuhat poikki pään ja pillun väliltä. Eli toisin sanoen henkistä epävarmuutta. Saa alapeukuttaa, vaikka totta puhunkin.
Mistä tiedät, ettei syynä ole osaamattomat miehet. Et mistään. Koitat vain pestä kätesi, jos et saa naiselta tulemaan. Joku toinen mies saa. Tutkimusten mukaan on erittäin harvinaista, että naisen fysiologgiset ominaisuudet olisivat sellaiset, ettei nainen pystyi saamaan. Psykologisiin ominaisuuksiin taas mies ja miehen geenit pystyvät vaikuttamaan. Täälläkin monet naiset kirjoittaneet, että kun ovat kohdanneet oikean taitavan miehen niin orgasmien saanti on alkanut, muiden epäonnistuneiden miesten jälkeen. On miehen tehtävä poistaa naisen epävarmuus ja saada nainen heittäytymään halu
Etkos sä Pate ole täällä leveillyt, miten olet tehny naisellesi mitä itse olet halunnut? Jotain, mitä vaimo ei ole oikeastaan halunnut. PItää vaan osata ottaa, ku huvittaa.
"Pitäisi olla harvinaisen tyhmä mies jos yrittäisi jotain muuta kuin mitä naisensa haluaa." Silleen kivaa kun suollat tekstiä jatkuvasti. Näin nää sun tarinasi avautuvat ihan saduiksi.
Taitava mies seuraa ja oppii naisen reaktioista yhdynnän aikana.
Luulenpa että tarvitaan useasti niin sormia kun kieltäkin jos haluaa saada naisensa tulemaan.
Tykkäähän se mieskin jos nainen antaa suuhoitoa ennen yhdyntää.
Etkos sä Pate ole täällä leveillyt, miten olet tehny naisellesi mitä itse olet halunnut? Jotain, mitä vaimo ei ole oikeastaan halunnut. PItää vaan osata ottaa, ku huvittaa.
"Pitäisi olla harvinaisen tyhmä mies jos yrittäisi jotain muuta kuin mitä naisensa haluaa." Silleen kivaa kun suollat tekstiä jatkuvasti. Näin nää sun tarinasi avautuvat ihan saduiksi.
Sä taidat olla taas näitä yksinkertaisia, jotka ei omaa naisenlukutaitoa. Olen tehnyt niitä asioita, mitä vaimo on halunnut, muttei ole kertonut haluavansa. Asiota, joita ei ole saanut tehdä, ollut kielletty salittu ja varsinkin haluttu. Niitä asioita, joita nainen haluaa miehensä tekevän, vaikkei kehtaa antaa lupaa. Joita nainen toivoo ja haluaa miehen ymmärtävän tehdä.
Näillä asioilla miehet saa sulan hattuunsa ja tyytyväisen tyydytetyn vaimon. Mutta ymmärrän, että joillekin jotka ei naista osaa lukea nämä on vaikeita käsittää ja ymmärretään väärin kuten edellekin.
Niinkui tuo yksi pöljä ei ymmärrä, että vaimolle ei riitä suuseksillä tehty orgasmi vaan pillu jää aina pinkeäksi vaatimaan kulliani sisään ja vaatii tulla otetuksi. Siksi vaimon pillu ottaa aina kullistani kunnon otteen sisään työntyessä. Osoittaa kullilleni rakkautta ja haluaa lypsää sen tyhjäksi ja myös tekee sen aina. Vaimon pillu ollut riippuvainen kulllistani ja siemenistä sisälleen. Se on ollut lypsypillun tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Sä taidat olla taas näitä yksinkertaisia, jotka ei omaa naisenlukutaitoa. Olen tehnyt niitä asioita, mitä vaimo on halunnut, muttei ole kertonut haluavansa. Asiota, joita ei ole saanut tehdä, ollut kielletty salittu ja varsinkin haluttu. Niitä asioita, joita nainen haluaa miehensä tekevän, vaikkei kehtaa antaa lupaa. Joita nainen toivoo ja haluaa miehen ymmärtävän tehdä.
Näillä asioilla miehet saa sulan hattuunsa ja tyytyväisen tyydytetyn vaimon. Mutta ymmärrän, että joillekin jotka ei naista osaa lukea nämä on vaikeita käsi
"Sä taidat olla taas näitä yksinkertaisia, jotka ei omaa naisenlukutaitoa. Olen tehnyt niitä asioita, mitä vaimo on halunnut, muttei ole kertonut haluavansa. Asiota, joita ei ole saanut tehdä, ollut kielletty salittu ja varsinkin haluttu. Niitä asioita, joita nainen haluaa miehensä tekevän, vaikkei kehtaa antaa lupaa. Joita nainen toivoo ja haluaa miehen ymmärtävän tehdä. "
Mutta teillähän on kuulemma aina pystytty puhumaan asioista. Ei ku...
Nää sun jorinat on täyttä sitä itteään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap toivoo saavansa seksiä jatkossakin, kannattaa huolehtia siitä, että myös nainen saa orgasmin. Ja n 60 - 70% naisista ei saa yhdynnässä, vaan sormilla tai suulla. Heillä on siis se yleisin ja normaali anatomia, jossa emätin on sen verran kaukana klitoriksesta, ettei penis vaginassa ei pääse stimuloimaan klitorista tarpeeksi.
Jos klitoris ei saa hyväilyä yhdynnässä, niin miehen penis on liian pieni naiselle. Kyllä se klitoris saa emättimen kautta hyväilyä, kunhan penis on tarpeeksi pitkä ja paksu.
Niin tai nainen tarpeeksi timmi sekä hermokas.
vai osaatko selittää miksi MIEHEN tulisi olla keskivertoa kookkaampi jotta nainen nauttisi? Voitko ajatella skenaariota, että naisessa voisi joskus olla vika?
Siis eihän kullin koko ole olennainen. Parhaalta tuntuu itsellä sellainen keskiverto tai jopa pieni, kunhan se kulli on KOVA.
Vaimoni on saanut aina orgasminsa sillä tavalla kuin ITSE on halunnut ja saa yhä edelleen. Sillä että on saanut itse aina valita olen varmistanut että hän on halunnut jatkossakin. Pitäisi olla harvinaisen tyhmä mies jos yrittäisi jotain muuta kuin mitä naisensa haluaa. Mutta toki näitä tyhmiä riittää, ainakin jos naisten kommentteja on uskominen. Sinun kommentistasi päätellen sinä olisit juuri sellainen joka yrittäisi väkisin panemalla. Sitä sopii miettiä miksi minä olen aina saanut halukasta pillua, enkä ollut koskaan puutteessa, josta täällä niin paljon miehet itkee. Toiset miehet saa ja toiset ei edes ansaitse saada.