Minulla on tänään syntymäpäivä enkä saanut yhtäkään lahjaa!!?
Lähetin 25 viestiä tuttaville, hei tänään täytin vuosia, on ilo ollut elää kanssanne nämä 50 vuotta.
Tuli teennäisiä onnittelu vastauksia. Tuleekohan lahjat perässä? Sovinko jokaisen kanssa kahvittelun ja laitan vihjeen, mitä tarvisin.
Kommentit (9)
Aikuisena saa lahjoja vain, jos järjestää kunnolliset juhlat synttärien kunniaksi. Pelkkien lahjojen vuoksi ei kannata, halvemmalla pääsee kun ostaa itse itselleen tahtomansa lahjat.
Luuletsä, ettei ne arvannu. Ainakin arvasivat, että kerjäät huomiota.
Sun kolmekymppisilläkin piti olla omat eväät ja juomat mukana ja silti kerjäsit sisäänpääsymaksua.
Vierailija kirjoitti:
Sun kolmekymppisilläkin piti olla omat eväät ja juomat mukana ja silti kerjäsit sisäänpääsymaksua.
Samaan taitaa mennä häät, joissa kävin. Tarjolla oli itse tehtyä pitsaa ja vierailta pyydettiin kiinteä maksu häälahjana, joka vastasi tarjottua ruokaa ja juhlatiloja. Alkoholijuomat maksettiin myös itse, mutta nykyisin ja näillä hinnoilla en siitä jaksa urputtaa.
Koetin lähettää sydänhymiön onnittelun perään, mutta Google ei toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan taitaa mennä häät, joissa kävin. Tarjolla oli itse tehtyä pitsaa ja vierailta pyydettiin kiinteä maksu häälahjana, joka vastasi tarjottua ruokaa ja juhlatiloja. Alkoholijuomat maksettiin myös itse, mutta nykyisin ja näillä hinnoilla en siitä jaksa urputtaa.
Ihan ok jos ei lisäksi tarvinnut lahjaa ostaa, turhaan tavaraan on älytöntä tuhlata. Minkä hintainen lahjaraha oli ?
Eihän lahjoja anneta jos ei kutsuta synttäreille. Onnitteluviesti riittää.
Huonon provon kekkasit.