Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on tänään syntymäpäivä enkä saanut yhtäkään lahjaa!!?

Vierailija
03.05.2024 |

Lähetin 25 viestiä tuttaville, hei tänään täytin vuosia, on ilo ollut elää kanssanne nämä 50 vuotta.

Tuli teennäisiä onnittelu vastauksia. Tuleekohan lahjat perässä? Sovinko jokaisen kanssa kahvittelun ja laitan vihjeen, mitä tarvisin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon provon kekkasit.

Vierailija
2/9 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena saa lahjoja vain, jos järjestää kunnolliset juhlat synttärien kunniaksi. Pelkkien lahjojen vuoksi ei kannata, halvemmalla pääsee kun ostaa itse itselleen tahtomansa lahjat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletsä, ettei ne arvannu. Ainakin arvasivat, että kerjäät huomiota.

Vierailija
4/9 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kolmekymppisilläkin piti olla omat eväät ja juomat mukana ja silti kerjäsit sisäänpääsymaksua.

Vierailija
5/9 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kolmekymppisilläkin piti olla omat eväät ja juomat mukana ja silti kerjäsit sisäänpääsymaksua.

Samaan taitaa mennä häät, joissa kävin. Tarjolla oli itse tehtyä pitsaa ja vierailta pyydettiin kiinteä maksu häälahjana, joka vastasi tarjottua ruokaa ja juhlatiloja. Alkoholijuomat maksettiin myös itse, mutta nykyisin ja näillä hinnoilla en siitä jaksa urputtaa.

Vierailija
6/9 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea

Vierailija
7/9 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetin lähettää sydänhymiön onnittelun perään, mutta Google ei toiminut. 

Vierailija
8/9 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan taitaa mennä häät, joissa kävin. Tarjolla oli itse tehtyä pitsaa ja vierailta pyydettiin kiinteä maksu häälahjana, joka vastasi tarjottua ruokaa ja juhlatiloja. Alkoholijuomat maksettiin myös itse, mutta nykyisin ja näillä hinnoilla en siitä jaksa urputtaa.

Ihan ok jos ei lisäksi tarvinnut lahjaa ostaa, turhaan tavaraan on älytöntä tuhlata. Minkä hintainen lahjaraha oli ?

Vierailija
9/9 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lahjoja anneta jos ei kutsuta synttäreille. Onnitteluviesti riittää.