Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita pilalle hemmoteltuja miehiä? Omani on varakkaan äidin ainoa lapsi, ja voi jeesus

Vierailija
24.01.2007 |

...kun ei tämä mies osaa hoitaa mitään asioita eikä ottaa vastuuta oikein mistään. Äijä on kuitenkin jo 36-vuotias. Saanut kaiken kotoa ja rahaa tulee kirjekuorissa. Ei tajua veroilmoituksesta, vähennyksistä tms. mitään, ja vaikka olemme naimisissa, ei kerro minulle mitään tuloistaan, veloistaan tms. Oman työelämän kanssa on vähän niin ja näin.

Mamman kanssa viettäisi kaikki lomat, kun mamma maksaa kaiken. Mamman mielestä poika on Jumala, minun esittämäni arvostelu johtuu vain omasta katkeruudestani tms.

Onko tällaista muilla? Olen ihan ymmälläni. Ensin en tajunnut mistä tämä kaikki johtuu, mutta vähitellen silmäni ovat avautuneet.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mamma ei välitä niinkään poikansa parasta ainoastaan itseään. Mammalle poika on väline, jolla kokee itsetunnon pönkitystä ja ylemmyyttä kun on niiin TÄRKEÄ ja osaava ja hoitaa pojan asiat. Mamma siis haluaa, että poika on avuton!!!Mammalle olisi suorastaan hirveää jos poika yht' äkkiä itsenäistyisi ja hoitaisikin omat veroasiat ja hankkisi omat rahansa eikä tarvitsisi mammaltaan mitään rahaa tai mitään muutakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme