Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A-talk Tv 1

Vierailija
02.05.2024 |

Keskustelu alle.

Aura Salla, Guzenina, palstan poikien suosikki Kulmuni ja Sebu Tynkkynen jaarittelevat Euroopasta. Katsotaan nyt tuleeko tästäkään mitään. 

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aura salla(reservi upseeri) vaikuttaa Alfa naaralta ja ois mielenkiintoista tietää miesmausta. Tuntisikohan vetoa kalliossa lymyilevään työttömään pitkätucca sivari rokkariin jolla bootsit päällä..?. ihan varmasti jos "paha-poika"- fetissi löytyy Auralta ja uskoo että rakkaudella korjataan miehen viat...

Ruoskalla!  Rakkaus on heikkoutta.

Vierailija
102/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria Guzeninalla on kummallinen" ylhäältä alas tuleva "vino,pilkallinen hymy,kun muut puhuvat.Sellainen kaikkitietävä.Millähän oikeudella, ja miksi hän on poliitikko,onko hän oikeasti pienen ihmisen puolella?Vai vain pätemässä.Esim.keskustelussa oleva Katri Kulmuni kuulostaa rehelliseltä.Sanon vaan mielipiteeni  ihan ihmisistä,en puoluepoliittisesti.

Koulutukseltaan yo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala mikä Putoushahmo tuo Aura on. Silmät räpsyy ja kädet heiluu kuin kapellimestarilla. 

Vierailija
104/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Salla on mennyt tuonne suoraan markkinoimaan itseään. Joka väliin "kun olin 6 vuotta EU:ssa töissä" "kun olin Metassa" "Ilmavoimien kersanttina voin sanoa että...". Hirveä besserwisser.

Juu, sama pisti silmään. 

Onko noi kaikki eurovaaliehdokkaina? Vai mikä tän keskustelun pointti edes oli. Tyrkkynen taitaa ainakin olla, kun leikki aikuista, puvunkin takkeineen oli oikein päälleen saanut. 

Vierailija
105/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Salla on mennyt tuonne suoraan markkinoimaan itseään. Joka väliin "kun olin 6 vuotta EU:ssa töissä" "kun olin Metassa" "Ilmavoimien kersanttina voin sanoa että...". Hirveä besserwisser.

Juu, sama pisti silmään. 

Onko noi kaikki eurovaaliehdokkaina? Vai mikä tän keskustelun pointti edes oli. Tyrkkynen taitaa ainakin olla, kun leikki aikuista, puvunkin takkeineen oli oikein päälleen saanut. 

Hän ei ole niin vaatimaton kuin suomalaiset yleensä. Hän uskaltaa kertoa nämä asiat ääneen, mitä hävettävää siinä on? Kun lähdetään isoihin kuvioihin ulkomaille, pitää olla rohkea ja ei saa olla vaatimaton. Hän vaikuttaa oikein pätevältä edustamaan Suomea EU:ssa! 

Vierailija
106/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusiniina on ällötys.

Ainut fiksu tuolla. 

Hävisi kyllä Aura Sallalle.

Vierailija
107/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallan (kokoomuksen) mukaan Itä-Suomea ja muita ongelma-alueita pitää tukea lainarahalla. Särähtää vain jotenkin korvaan.

Ahaa, siksi hän puhui Itä-Suomen puolesta, kun on EU-ehdokas, muuten olisi luullut, että on syntynyt kultalusikka hanurissa Espoon West-Endissä.

Lappeenrannasta kotoisin, siksi puhui Itä-Suomen puolesta.

Vierailija
108/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sama pisti silmään. 

Nimenomaan olivat EU-ehdokkaita.

Vierailija
109/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä raskautta täytyy niin kauheasti korostaa pukeutumalla tiukkaan sukkaan?

Vierailija
110/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sama pisti silmään. 

Kireän puvun takkeineen.😄

Vierailija
111/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän ei ole niin vaatimaton kuin suomalaiset yleensä. Hän uskaltaa kertoa nämä asiat ääneen, mitä hävettävää siinä on? Kun lähdetään isoihin kuvioihin ulkomaille, pitää olla rohkea ja ei saa olla vaatimaton. Hän vaikuttaa oikein pätevältä edustamaan Suomea EU:ssa"! 

Todellakin tietää mistä puhuu, sanavalmis, oikein pätevän tuntuinen. Pitää pistää nimi mieleen.

Jäi Guseninakin toiseksi tiedoissaan.

Vierailija
112/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallan (kokoomuksen) mukaan Itä-Suomea ja muita ongelma-alueita pitää tukea lainarahalla. Särähtää vain jotenkin korvaan.

Ahaa, siksi hän puhui Itä-Suomen puolesta, kun on EU-ehdokas, muuten olisi luullut, että on syntynyt kultalusikka hanurissa Espoon West-Endissä.

Lappeenrannasta kotoisin, siksi puhui Itä-Suomen puolesta.

Mepit EU:ssa eivät aja Itä-Suomen- tai edes Suomen- asioita. Halpaa populismia vaalien alla.

Vierailija
113/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedetäänkö tuo blondinukke käyntiin jostain narusta vai käykö paristoilla? Ettei vain kävisi häkäpöntöllä...

Vierailija
114/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sama pisti silmään. 

Hän ei ole niin vaatimaton kuin suomalaiset yleensä. Hän uskaltaa kertoa nämä asiat ääneen, mitä hävettävää siinä on? Kun lähdetään isoihin kuvioihin ulkomaille, pitää olla rohkea ja ei saa olla vaatimaton. Hän vaikuttaa oikein pätevältä edustamaan Suomea EU:ssa! 

Kokkareet on viimeisiä, jotka on päteviä edustamaan Suomea yhtään missään. 

Mutta hyvä jos on sitä mieltä että itäsuomikin pitää pitää elinvoimaisena. 

Vierailija
115/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sama pisti silmään. 

Nimenomaan olivat EU-ehdokkaita.

No miksi juuri noi oli tuolla, ja mikä edes oli koko keskustelun pointti? En saanut selvää aiheesta. Olisi varmaan tärkeämpiäkin aiheita ollut. 

Vierailija
116/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla on kyllä aika Kersantti. Olen aivan kutistunut.

Tuollaisia naisia tarvitaan, eikä mitään pientä piipitystä!

Vierailija
117/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhausjärjestys:

1. Salla

2. Kulmuni

3. Tynkkynen

4. Guzenina

Vierailija
118/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastianille kuuluu myös sananvapaus!

Vierailija
119/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mepit EU:ssa eivät aja Itä-Suomen- tai edes Suomen- asioita. Halpaa populismia vaalien alla".

Mutta Suomella on pitkä EU:n itäraja ja sen turvallisuus on koko EU:n asia. Siitähän Salla puhui, että tiestö, sillat pitää olla Itä-Suomen alueella hyvässä kunnossa aivan turvallisuuden ja puolustuksen takia. Ja ko asioihin voisi vaatia EU-rahaa.

Vierailija
120/134 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kyllä mä laajenen empaattisemmista naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan