A-talk Tv 1
Keskustelu alle.
Aura Salla, Guzenina, palstan poikien suosikki Kulmuni ja Sebu Tynkkynen jaarittelevat Euroopasta. Katsotaan nyt tuleeko tästäkään mitään.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, Salla on reservin kersantti. Näyttää hyvältä sivaripojun vierellä.
Mun naiseni on kapiainen.
Jos saisi demareista duunarin puolustamisen, kepusta koko Suomesta välittämisen ja persuilta maa hanmuut to- ja ilmastorealismin, niin voisi äänestää. Mutta kaikilla puolueilla on heikkoutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi kokoomus-eukko on ihan hirvee.
Niin on. Sietämätön. Toivottavasti hänelllä ei ole lapsia - heillä tuskin saisi olla omaa mielipidettä ikinä mistään.
Wikipedian mukaan on kaksi tällä vuosikymmenellä syntynyttä. Hän on varmaan sillee, "saanko muistuttaa lapsia sitä, että..."
On varmaan ohjannut miestäänkin koko siittämisen ajan, että kuinka ja missä tahdissa mennään ja pamppu yöpöydällä valmiina jos jotain menisi väärin.
Marssin tahtiin! Donnerwetter!
Vierailija kirjoitti:
Sykkö, sano nyt jotain ton sebun kirraavasta takista! Nappi huutaa.
Toi valkoinen taskuliina ei nyt mätsää ollenkaan vaaleansinisen solmion kanssa.
Maria Guzeninalla on kummallinen" ylhäältä alas tuleva "vino,pilkallinen hymy,kun muut puhuvat.Sellainen kaikkitietävä.Millähän oikeudella, ja miksi hän on poliitikko,onko hän oikeasti pienen ihmisen puolella?Vai vain pätemässä.Esim.keskustelussa oleva Katri Kulmuni kuulostaa rehelliseltä.Sanon vaan mielipiteeni ihan ihmisistä,en puoluepoliittisesti.
Salla on kyllä aika Kersantti. Olen aivan kutistunut.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin hävettää Sallaa kuunnellessa, enkä tiedä miksi. Myötähäpeä?
Salla hymyili vielä lopuksi itselleen, että hyvin mä vedin. Venytteli vielä käsiään ja katseli kroppansa ihaillen, että tämmöinen tapaus. Ihan kuin jostain Siskonpedin sketsistä, tai tosiaan siitä Poliisiopistosta.
Vaikea kuvitella, että tuosta Sallasta pidettäisiin Kokoomuksessakaan. Eikö tuo päsmäri ole ollut lapasen avustaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin hävettää Sallaa kuunnellessa, enkä tiedä miksi. Myötähäpeä?
Nyt ymmärtää, ettei noille ollut temppu eikä mikään viedä asumistuki, lapsikorotukset ja kohta ansiosidonnainen ja lakko-oikeus meiltä luusereilta. Purralla sama ilme ja asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sykkö, sano nyt jotain ton sebun kirraavasta takista! Nappi huutaa.
Toi valkoinen taskuliina ei nyt mätsää ollenkaan vaaleansinisen solmion kanssa.
Mutta onhan Sepeteuksella muodikas ja suosittu Kim Jong Un-tukkamalli.
Tuo Salla on mennyt tuonne suoraan markkinoimaan itseään. Joka väliin "kun olin 6 vuotta EU:ssa töissä" "kun olin Metassa" "Ilmavoimien kersanttina voin sanoa että...". Hirveä besserwisser.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että tuosta Sallasta pidettäisiin Kokoomuksessakaan. Eikö tuo päsmäri ole ollut lapasen avustaja?
No sen kyllä uskoo, että nuo ovat naputtanert hallitusohjelman sementtiin kansasta välittämättä
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä harmi, ettei Kulmuni saanut yrittää yksiäkään vaaleja, kun Saarikko piti ängetä tilalle ja kepu romahti demareiden apupuolueena.
Ylipaino on ylivoimaa, jessus sentään.
Vierailija kirjoitti:
Sallan (kokoomuksen) mukaan Itä-Suomea ja muita ongelma-alueita pitää tukea lainarahalla. Särähtää vain jotenkin korvaan.
Ahaa, siksi hän puhui Itä-Suomen puolesta, kun on EU-ehdokas, muuten olisi luullut, että on syntynyt kultalusikka hanurissa Espoon West-Endissä.
Aura salla(reservi upseeri) vaikuttaa Alfa naaralta ja ois mielenkiintoista tietää miesmausta. Tuntisikohan vetoa kalliossa lymyilevään työttömään pitkätucca sivari rokkariin jolla bootsit päällä..?. ihan varmasti jos "paha-poika"- fetissi löytyy Auralta ja uskoo että rakkaudella korjataan miehen viat...
Onko Kulmunilla muka niin isot rinnat? En ole kauheasti kiinnittänyt huomiota.
On itelläkin varmaan samanlaiset...
Ja piiska.