Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasin helvetin pahasti.

Vierailija
02.05.2024 |

Long story short:

Olin vappubileissä, tapasin naisen, menimme kotiini (aikeenamme seksuaalinen aktiviteetti, ns. Yhden illan juttu). Olin hieman kännissä ja yritin kaatua sängylle seksikkään näköisesti, mutta kaaduin sängystä ohi lattialle. Kolautin pään lattiaan ja herään alle minuutin päästä siihen että tämä leidi katsoi minua hätäisen näköisenä. En saanut seksiä, mutta sain päänsäryn.

Hauskinta tässä on se että nainen on siskoni tuttu ja siskoni kertoi että tämä nainen oli kertonut tarinan ryhmächättiin, jossa on varmaan tusinan verran neitejä.

Kuinka voin päästä yli häpeästä? Ja jos joku haluaa pilkata, niin antaa mennä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tuon jutun perusteella sua lähtisi pilkkaamaan vaan mä sanon että se nainen on toiminut tosi lapsellisesti.

Vierailija
2/6 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia en käytä sosiaalista mediaa muuten kuin anonyymisti. Mutta eihän tuo nyt ole mikään morkkiksen aihe, jos olet kaatuillut. Kaikkihan joskus kaatuilee. Ja et sinä oikeastaan voi nykyaikana estää mitä ihmiset toisistaan puhuvat. Ainahan ihmiset ovat toisistaan puhuneet hyvää ja pahaa ihan kaikista. Man up boy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mokasit. Ihan todella nolon kuvan annat itsestäsi näillä keksityillä jutuilla.

Vierailija
4/6 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mokannut yhtään, yritä välittää viesti sinne ryhmächättiin, että haluat panna niitä kaikkia!

Vierailija
5/6 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankos sitä tulee oltua vappuna kännissä. Ei kovin kilttiä häneltä kertoa sinusta noloja juttuja eteenpäin (gentlemen don't kiss and tell ja sama pätee hienoihin naisiin), mutta ei siitäkään varmaan tarvitse kauheasti välittää. Kokeilet uudestaan jossain sopivassa saumassa paremmalla tähtäyksellä, niin kolhiintunut itsetunto paikkaantuu.

Vierailija
6/6 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vetänyt housut kintuihin ja huutanut nyt naidaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi