Selittäkää: miksi naisen pierut kiihottaa monia miehiä?
Tähän toiveeseen olen törmännyt nyt 3 kertaa viimeisen vuoden aikana. Minä olen vapaamielinen enkä mitään suoralta kädeltä tuomitse, mutta tätä fetissiä en myöskään ymmärrä. Mikä tuossa kiihottaa?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Monia"
Tämä on suosittu formaatti.
Joku säälittävä vanha pervo jankkaa häiriintynyttä fetissiään vuodesta toiseen sadoissa ketjuissaan luodakseen illuusion siitä että tämä on joku yleisempikin, suorastaan kaikkien "normaalien" miesten juttu.
(kauniiden naisten pierut, oikein haiseva aikuisen naisen luonnollinen ala pää karvoitus, oikein valtava vuori löysää ihraa rinnoissa jne)
älä selitä paskaa kyllä sullakin mälli lentää kun panet naista takaapäin ja nainen turauttaa pierun.
Hyi minä kiihoitun omasta varvasväli hajusta huh kun on ihana ja kiihoittava haju .
Jos tuo pitäisi paikkansa, ympärilläni pyörisi kiimaisia miehiä ruuhkaksi asti.
Miehiä ei kiihota naisten ilmavaivat = pierut.
Useimmillla naislla, samoin kuin mieheilläkin nykyisin, on jokin suolisto-ongelma, tai suolistosairaus.
Näiden henkilöiden uloste, sekä ilmavaivat eli pierut. tuoksuvat tosi pahalta.
Ikäänkuin henkilön vatsassa mätänäsi jokin.
Toki ymmärrettävää, että ihmisillä, sekä miehillä ja naisilla on erilaisia, kiimaa ja kiihotusta nostaatavia: Ihan tavallisillakin, arkipäivän normaali miehillä ja naisilla.
Sehän on osa seksin nautintontoa, eikä aiheuta toiselle mitään väkivaltaa, ovat vain toivomuksia, joita seksiaktin osapuoli, toiselta pyytää. Pyyntöä ei tarvitse noudattaa, jos ei halua.
Siis näiden valtavien, yhä enemmän diagnosoitujen suolistosairauksien takia:
- ihmisten ilmavaivojen haju on hirvittåjå, pakko poistua heti makuuhuoneesta
- ulostukseb haju myös muuttuu, aivab helvetilkuseb kuvittavaksi, jos toisella osa-
puollella, on jokin bakteeri, virus, tai jopa tulehduksellinen tauti, jossain osaa
suolistoa.
joskus tulee seksissä kumma ääni, mistä johtuu????
Tämä parafilian lajityyppi on wanharouva Tyhjäpään keksintöä, kirjoittee haisevia tarinoitaan välillä naisen toisiaaan miehen roolissa.
No ei hittosoi kiinnosta kenenkään suolikaasut vaikka ois kuin hottis bööna tahansa
Juuri hain säkillisen kanankakkaa puutarhamyymälästä! Oooh, olin pyörtyä kiihkosta! Tai siis, pyörtyä nyt kumminkin.
Jo kolmastoista nainen minulla kierrossa, koska jätän naisen aina jos kuulen hänen pieraisevan, yök!
Tätä minäkin olen ihmetellyt. Ja tullut siihen ajatukseen, että luultavasti samasta syystä kun jotkut haluaa katsella hampaiden pesua tai tykkäävät sotkuisista hiuksista, lurpsahtaneista vaatteista ja meikittömyydestä. Eli ajattelevat, ettei nainen monenkaan kanssa avoimesti piere. Yksityinen, intiimi asia.
Miehet ovat aivan innoissaan pierevistä ja etenkin seksin aikana pierevistä naisista.
Työpaikalla haistelen naisten tuoleja,kun kukaan ei ole paikalla. Sekä pilun että perseen ja pierun hajut ovat tunnistettavissa. Nousee heti kalu,kun ne haistan.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla haistelen naisten tuoleja,kun kukaan ei ole paikalla. Sekä pilun että perseen ja pierun hajut ovat tunnistettavissa. Nousee heti kalu,kun ne haistan.
Juu juu, mutta selitäpä, mikä siinä on niin kiihottavaa?
Onko mahdollista ja vaaratonta puhaltaa jollain systeemillä hyväntuoksuista kaasua (aerosolia?) peräsuoleen,jotta pierut olisivat seksissä miellyttävän tuoksuisia?
Seksimistä nykyisen kanssa se, että kusen miehen päälle ja suuhun ja paskannan päälle. En tästä itse saa mitään kiksejä.
Monet jutut eivät kiihota toisia. Esim suihinotto ällöttää varsin monia. Mutta mikä ällöttää yhtä, on toisen nautintoa.