Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittäkää: miksi naisen pierut kiihottaa monia miehiä?

Vierailija
02.05.2024 |

Tähän toiveeseen olen törmännyt nyt 3 kertaa viimeisen vuoden aikana. Minä olen vapaamielinen enkä mitään suoralta kädeltä tuomitse, mutta tätä fetissiä en myöskään ymmärrä. Mikä tuossa kiihottaa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti teidän juttuja. 

Monet jutut eivät kiihota toisia. Esim suihinotto ällöttää varsin monia. Mutta mikä ällöttää yhtä, on toisen nautintoa.

Vierailija
22/43 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Monia"

Tämä on suosittu formaatti.

Joku säälittävä vanha pervo jankkaa häiriintynyttä fetissiään vuodesta toiseen sadoissa ketjuissaan luodakseen illuusion siitä että tämä on joku yleisempikin, suorastaan kaikkien "normaalien" miesten juttu.

(kauniiden naisten pierut, oikein haiseva aikuisen naisen luonnollinen ala pää karvoitus, oikein valtava vuori löysää ihraa rinnoissa jne)

älä selitä paskaa kyllä sullakin mälli lentää kun panet naista takaapäin ja nainen turauttaa pierun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
24/43 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi minä kiihoitun omasta varvasväli hajusta huh kun on ihana ja kiihoittava haju .

Vierailija
25/43 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo pitäisi paikkansa, ympärilläni pyörisi kiimaisia miehiä ruuhkaksi asti. 

Vierailija
26/43 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei kiihota naisten ilmavaivat = pierut.

Useimmillla naislla, samoin kuin mieheilläkin nykyisin, on jokin suolisto-ongelma, tai suolistosairaus.

Näiden henkilöiden uloste, sekä ilmavaivat eli pierut. tuoksuvat tosi pahalta.

Ikäänkuin henkilön vatsassa mätänäsi jokin.

Toki ymmärrettävää, että ihmisillä, sekä miehillä ja naisilla on erilaisia, kiimaa ja kiihotusta nostaatavia: Ihan tavallisillakin, arkipäivän normaali miehillä ja naisilla.

Sehän on osa seksin nautintontoa, eikä aiheuta toiselle mitään väkivaltaa, ovat vain toivomuksia, joita seksiaktin osapuoli, toiselta pyytää.   Pyyntöä ei tarvitse noudattaa, jos ei halua.

Siis näiden valtavien, yhä enemmän diagnosoitujen suolistosairauksien takia:

- ihmisten ilmavaivojen haju on hirvittåjå, pakko poistua heti makuuhuoneesta

- ulostukseb haju myös muuttuu, aivab helvetilkuseb kuvittavaksi, jos toisella osa-

puollella, on jokin bakteeri, virus, tai jopa tulehduksellinen tauti, jossain osaa

suolistoa.

Vierailija
27/43 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihoita!

Vierailija
28/43 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kiihota yhtään.

Vierailija
29/43 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tulee seksissä kumma ääni, mistä johtuu????

Vierailija
30/43 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä parafilian lajityyppi on wanharouva Tyhjäpään keksintöä, kirjoittee haisevia tarinoitaan välillä naisen toisiaaan miehen roolissa.

Vierailija
31/43 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hittosoi kiinnosta kenenkään suolikaasut vaikka ois kuin hottis bööna tahansa

Vierailija
32/43 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mmhh

Vierailija
33/43 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri hain säkillisen kanankakkaa puutarhamyymälästä! Oooh, olin pyörtyä kiihkosta! Tai siis, pyörtyä nyt kumminkin.

Vierailija
34/43 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kolmastoista nainen minulla kierrossa, koska jätän naisen aina jos kuulen hänen pieraisevan, yök!

Vierailija
35/43 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Ja tullut siihen ajatukseen, että luultavasti samasta syystä kun jotkut haluaa katsella hampaiden pesua tai tykkäävät sotkuisista hiuksista, lurpsahtaneista vaatteista ja meikittömyydestä. Eli ajattelevat, ettei nainen monenkaan kanssa avoimesti piere. Yksityinen, intiimi asia.

Vierailija
36/43 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat aivan innoissaan pierevistä ja etenkin  seksin aikana pierevistä naisista.

Vierailija
37/43 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla haistelen naisten tuoleja,kun kukaan ei ole paikalla. Sekä pilun että perseen ja pierun hajut ovat tunnistettavissa. Nousee heti kalu,kun ne haistan.

Vierailija
38/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla haistelen naisten tuoleja,kun kukaan ei ole paikalla. Sekä pilun että perseen ja pierun hajut ovat tunnistettavissa. Nousee heti kalu,kun ne haistan.

Juu juu, mutta selitäpä, mikä siinä on niin kiihottavaa?

Vierailija
39/43 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista ja vaaratonta puhaltaa jollain systeemillä hyväntuoksuista kaasua (aerosolia?) peräsuoleen,jotta pierut olisivat seksissä miellyttävän tuoksuisia?

Vierailija
40/43 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksimistä nykyisen kanssa se, että kusen miehen päälle ja suuhun ja paskannan päälle. En tästä itse saa mitään kiksejä.