Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää: miksi naisen pierut kiihottaa monia miehiä?

Vierailija
02.05.2024 |

Tähän toiveeseen olen törmännyt nyt 3 kertaa viimeisen vuoden aikana. Minä olen vapaamielinen enkä mitään suoralta kädeltä tuomitse, mutta tätä fetissiä en myöskään ymmärrä. Mikä tuossa kiihottaa?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kiihottaa, jos mies kiihottuu pieruleikeistä. Peppu ja perseseksi kiihottaa. Pieru on vain yksi ihana lisämauste. 397

Vierailija
2/43 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh. Jos palstalla on pari pervoa, älä yleistä. Nämäkin voivat vielä olla naisia,  jotka trollaavat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä oikein pitäisi ymmärtää? Ei se sillä ymmärtämisellä muutu.

Vierailija
4/43 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monia"

Vierailija
5/43 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Monia"

Tämä on suosittu formaatti.

Joku säälittävä vanha pervo jankkaa häiriintynyttä fetissiään vuodesta toiseen sadoissa ketjuissaan luodakseen illuusion siitä että tämä on joku yleisempikin, suorastaan kaikkien "normaalien" miesten juttu.

(kauniiden naisten pierut, oikein haiseva aikuisen naisen luonnollinen ala pää karvoitus, oikein valtava vuori löysää ihraa rinnoissa jne)

Vierailija
6/43 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välittäisi, vaikka tyttöystäväni pieraisisi, kun annan hänelle suuseksiä, koska haluan, että nainen, jonka kanssa olen sellaisessa tilanteessa, olisi vain oma itsensä ja rentoutunut. Olen täällä tyydyttääkseni sinua... Ole vain luonnollinen ja rentoudu... Lisäksi pidän naisista, jotka nauttivat miehen alistamisesta ja rakastavat dominoida, joten tämä sopisi minulle täydellisesti!

Vierailija
7/43 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni foorumeilla ja viestittelyssä muiden pierufetisistien kanssa on, että ihmiset jakautuvat karkeasti kahteen ryhmään: hajuun ja ääneen. Voit ajatella sitä rinta- ja peppumiehen vastakohtana. Ihmiset toki mieltyvät myös muihin asioihin, mutta useimmilla on vankka mieltymys. Mitä fyysisiin ominaisuuksiin tulee, itse nautin eniten äänestä, erityisesti syvistä, jyrisevistä, kuplivista äänistä sellaisista, jotka ovat mahdollisimman kaukana naisellisuudesta. Enemmän kuin itse pieru, minulle kuitenkin merkitsee asenne, käytös, asento kaikki ne piirteet, jotka ovat sivuasioita itse pääasiaan, eli pieruun.

Vierailija
8/43 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenikin sanoi, että oli jo pitkään halunnut nähdä ja kuulla minun päräyttävän pierun. Kyseessä oli todella yllättävä pyyntö, enkä aluksi voinut olla nauramatta ääneen. Kuitenkin, rakastaen miestäni ja haluan tyydyttää hänen toiveensa, joten päätin hypätä rohkeasti mukaan leikkiin. Kun rentouduin hieman, menin alasti kontilleni hänen eteensä tuntien pierun lähestyvän. Se oli kevyt ja hillitty, mutta varmasti kuuluva. Mies tykkäsi ja tuli muuten jäykäksi.

Vierailija
9/43 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun kolmesta oikeasta miehestä - en palstalaisista.

Ap

Vierailija
10/43 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voin myös rehellisesti myöntää että mulla on pitkään ollut fantasiana se että nainen istuis mun naamalle ja sit pieraisisi mun suuhun, kun huulet on tiukasti kiinni peppureiän ympärillä. Vielä en ole tätä kokenut, mutta olisi ihan kiihottavaa olla naisen suuvessana kun pierettää :D

Vierailija
11/43 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä pieni ryhmä joka pieruja haistelee onkin äänekäs niin ei sitä kannata todellisuuteen sekottaa. Ei normaali mies todellakaan niistä innostu.

Vierailija
12/43 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On surullista, että Flatusfobit yrittävät teilata luonnollista pieruseksiä oksettavuudella ja kuvottaviudella. Kyllä alapään nuoluhommat ja suihinotot ovat heistä ok,vaikka niistäkin voisi puhua niiden eritekuvottavuuksista. Niissä on vieläpä nesteellisiä eritteitä, kun taas pieruissa on vain haihtuvia kaasuja. Eli pieruseksi on paljon  siistimpää touhua.

Vierailija
13/43 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista, mutta minun mieheni kertoi fantasioivansa siitä, että päästäisin pierun seksin aikana. Juu, Aluksi olin hieman nolostunut ehdotuksesta, mutta päätin kuitenkin antaa periksi ja kokeilla. Huomasin peilistä, että miehen kasvoilla oli villi ja intohimoinen ilme, kun hän suuteli odottaen peppuani. Niinpä, kun tilanne oli sopiva ja tunnelma intiimi, annoin pienoisen pieraisun kuulua. Mies oli innoissaan ja hämmästynyt. Hän todella kiihottui valtavasti. Se toi minulle uskomatonta tyydytystä ja nautintoa.  Ehdottomasti tehdään uudelleen.

Vierailija
14/43 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomi on oikeasti jo tällä tasolla, kannattaa harkita muuttoa jonnekin, missä on edes tilkka sivistystä jäljellä!

Vierailija
15/43 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi piarurunkkari, joka kirjottelee asiasta ja vastailee itselleen. Ei muita.

Vierailija
16/43 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan kiihota, mun vaimo on kunnon liharekka, joka pieree jatkuvasti ja seksin aikanakin pääsi vahinkossa koko ajan. yli vuoteen ei enää seksiä, en vaan halua enää.

Vierailija
17/43 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein

Vierailija
18/43 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruseksi on sivistyneistön suosimaa seksiä.

Vierailija
19/43 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti teidän juttuja. 

Vierailija
20/43 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierut eivät oikein istu naisten imagoon. Siksi ne ovatkin extreemikokemuksia. Suosittelen jännitystä kaipaaville.