Jos olette "henkisesti pettäneet", oletteko voineet myöhemmin pitää yhteyttä?
Mä en itse näe järkevänä tai mahdollisena pitää yhteyttä ihmiseen, jonka kanssa meillä oli pientä säätöä. Puolisolle tunnustettu ja asia käyty läpi terapiassa.
Toinen osapuoli ei näe ongelmaa jos pitäisimme yhteyttä, koska on nykyään sinkku käsittääkseni...ei ota yhteyttä suoraan, mutta näin olen kuullut. En ole häneen enää ihastunut, mutta tuntuisi oudolta pitää yhteyttä ja röyhkeältä omaa kumppania kohtaan.
Harmittaa luopua ihmisestä, joka oli mulle ystävä ennen tunteiden lämpiämistä, siksi täällä asiaa surkeilen ja että olenko lapsellinen.
Kommentit (6)
Minä katkaisin yhteyden tähän ihmiseen. AP
Pieni säätö. Kettu kävi luolassa vai flirtti. Kenen kanssa haluat olla parisuhteessa.
Ei ehtinyt ikinä olla fyysistä. Pysyi järki matkassa. AP
Mitä ihmettä? Toiselle kierrokselle salasuhteeseen? Eikö vielä ole ollut tarpeeksi harmia?
No kokeile vaikka samaa kuin 99% menneistä/nykyisistä ja tulevista pettäjistä, eli kun puoliso seuraavan kerran pahoittaa mielensä yhteydenotoista niin ala parkumaan hänelle miten ilkeä ja mustasukkainen hän on, ihan turhaan ja että kyllä sinulla saa olla kavereita...Sen jälkeen ihmettele kun ero tuli puskista.
Eli unohda sivusäätö ja mene eteenpäin sen oman kumppanin kanssa.
Olet todella lapsellinen. Jos sinulla on puoliso niin miksi säätöä?
Mieti omalle kohdallesi.