Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain muistutuslaskun, vaikken koskaan sitä varsinaista laskua saanutkaan

Vierailija
24.01.2007 |

Eli siis pysäköinninvalvojalta tuli postissa korotettu pysäköintivirhemaksu, vaikka en koskaan ole edes nähnyt sitä sakkolappua, jonka maksamattomuuden vuoksi tämän karhun lähettivät. Ilmeisesti joku ystävällinen ja ajattelevainen (mrrr) ohikulkija on tehnyt kivan käytännönpilan ja nappaissut laskun pyyhkijän alta ja heittänyt menemään. Olisi edes maksanut sen... Nyt v***taa tosi kovasti. Eivätkä tietenkään uskoneet minua, kun yritin selittää, etten ole ensimmäistä sakkolappua koskaan nähnytkään. Jouduin maksamaan. Tosin vähensivät siitä sen huomautuslisän eli 20 ¿. Olisinko voinut jollain ilveellä päästä pälkähästä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sapetti vaikka lisä oli ehkä vain 5¿ tms. Silti - silläkin rahalla saisi jotain muutakin.

Vierailija
2/4 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä sähköyhtiössä, jonne kerran palautui lasku postin merkinnällä " osoite tuntematon" . Muutaman viikon päästä närkästynyt asiakas soitti saaneensa karhulaskun vaikkei ollut saanut alkuperäistäkään. Laskin yhteen yksi ynnä yksi ja tosiaankin tämän asiakkaan alkuperäinen lasku oli siinä edessäni postin palauttamana. Ja mies oli asunut samassa osoitteessa toistakymmentä vuotta; karhulaskun posti oli sentään osannut viedä perille. Että näin se postikin voi olla osallisena tämmöisissä tilanteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin soittaa pankkiin, mutta yli kahden vuoden takaisia laskuja ei pysty edes käymään läpi, koska niitä ei ole enää tietokoneella. Jos pankkitoimihenkilö olisi lähtenyt tutkimaan arkistojaan, se olisi maksanut enemmän kuin koko lasku. Ja kun olen ihan varma, että en ole ko. laskua edes saanut koskaan, niin tiesin, ettei sitä ole maksettukaan. Olen aina todella tarkka laskujemme kanssa.

Yritin soittaa DNA:lle asiasta ja he väittivät, että lasku on lähetetty ja samoin huomautuslasku. HOHHOIJAA! Kutsuvat tätä sitten oikeusvaltioksi! Lisäksi kuulin, että näitä ihmeellisiä yli kahden vuoden takaisia laskuja oli tullut aika monille ihmisille... Lasku oli yli 70¿ ja meillä oli todella tiukilla rahat, koska olin silloin hoitovapaalla. Söimme viikon puuroa.

Vierailija
4/4 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken huippu oli, että nyt tammikuussa, kun vaihdoin liittymätyyppiä, sanoi asiakaspalvelija, että mun tiedoissa näkyy edelleen, että sitä laskua ei oo maksettu. Siinä kohtaa repesi perse. Todellakin maksoin sen laskun heti, kun se karhu tuli ja todellakin maksoin myös sen myöhästymismaksun (vaikka sapetti maksaa korkoja, kun en alkuperäistä laskua ole nähnytkään). Sanoin asiakaspalvelijalle, että eipä juuri kiinnosta ja on firman asia päivittää laskutuksensa. Ihme, että moiseen vaan menee melkein puoli vuotta aikaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä