Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä elämässä "hankala" tai "mahdoton" tyyppi?

Vierailija
07.05.2024 |

Vaikka suvussa? 

Että kaikki on vain aina VAIKEAA.

Oletteko minkä verran tekemisissä?

Esimerkkejä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isä eli ex. Ei sitä jaksanut. Töissä on myös yksi sankari. Pakolliset asiat hoidetaan, muuten kontakti minimiin.

Ovat vain negatiivisia. Hieman narsistisia. Kaikissa muissa vikaa paitsi heissä. Vaikka koko lähipiiri on huomannut ongelmat. 

Vierailija
2/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kuin saippuoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina monia kuten lasteni isä, tyttäreni ja sukulaisiani. Kavereitakin on ollut hieman sellaisia mutta lähimmät ovat kyllä vaikeimpia. Aina saisi vain joustaa heidän kanssansa.

Vierailija
4/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni.

Vierailija
5/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina monia kuten lasteni isä, tyttäreni ja sukulaisiani. Kavereitakin on ollut hieman sellaisia mutta lähimmät ovat kyllä vaikeimpia. Aina saisi vain joustaa heidän kanssansa.

Aivan, unohdin lisätä että en ole kenenkään kanssa missään yhteydessä. Helpottaa kummasti.

Vierailija
6/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepahan muuten taitavaksi suhmuroijaksi kun luovii näiden kanssa elämän pelikentällä. Itsevarmuus kasvaa kun luottaa itseensä ja on päätöksentekijäkin silloin kun kukaan ei taas pysty mihinkään. Jokaiselle on välillä todellakin osoitettava paikkansa.

Vierailija
7/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo suvussa löytyy.

Vierailija
8/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen joskus, miten monta kymmentä vuotta vanha ihminen voi olla sellainen. Ap

Vierailija
9/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin hänet eilen terveysasemalla. En tunne häntä ollenkaan.  Vttumainen tyyppi, asiakaspalvelu/ ystävällisyys ei ollut hänelle ominaista.

Kun ihminen käy terveysasemalla, on hänen siellä kohtaamansa ihmiset myös osa tervehtymistä. Siksi asiakaspalvelussa ystävällisyys on tärkeää.

Vierailija
10/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse.

Olen ratkaissut asian erakoitumalla.

Vierailija
11/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päätti vihata ja olla uhri. Hän luulee olevansa riidoissa muiden kanssa. Eräänlainen voimafantasia.

Vierailija
12/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse.

Olen ratkaissut asian erakoitumalla.

Hienoa. Teit palveluksen kaikille. 

Vierailija
13/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä. Mahdollisimman vähän yritän olla tekemisissä. 

Vierailija
14/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä, hirveä höseltäjä, taatusti on joku ADHD tapaus. Poikani käy sääliksi, mutta itsepä on puolisonsa valinnut. 

Vierailija
15/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli. On todettu narsismi ja pyörittää varsinkin vanhempia tahtonsa mukaan, vaikka ovat molemmat vanhoja ja sairaita. Vaatii suuriakin palveluksia jatkuvasti, käyttää hyväksi toisten kiltteyttä ja manipuloi monella tavalla. Vetoaa aina omaan sairauksiinsa.

Minuakin on yrittänyt manipuloida mukaan, mutta yritän pitää omia rajojani enkä halua olla tekemisissä paljoa. Veli on vaikea ihminen kaikin puolin. 

Vierailija
16/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani loppu iän hoivapaikassa on muutamia hoitajia ja osastonhoitaja hankalia meille omaisille. Kerran erehdyin takamuksien nuolemisen sijaan esittämään selkeän mielipiteeni yhden hoitajan töykeydestä. Jouduin osastonhoitajan nuhtelun kohteeksi. Ihan soitti perään ja kertoi väritellyn kuvauksen seitsemästä sanasta, jotka hoitajalle sanoin(laskin jälkikäteen ). Ilmapiiri on ollut heidän taholtaan aina hankala, vaikea ja sitten se räjähti silmilleni yhdestä ainoasta kerrasta.

Ratkaisin asian kieltämällä, kirjallisesti, henkilökuntaa ja osastonhoitajaa enää lähestymästä minua minkään asian vuoksi. Muut sisarukseni saavat hoitaa puhumisen puolen.

Turha selittää hoitajapulasta. Näen sen, kyllä, ja tähän asti koettanut olla heidän puolellaan. 

Vierailija
17/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, täti , jonka kanssa on kesäpaikka. 

Vierailija
18/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sinulla monta hankalaa tyyppiä elämässä. Mikähän heitä yhdistää

Vierailija
19/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan minä monen mielestä. Olen aika suora, en epäkohtelias, ja esimerkiksi asioista sovittaessa keskityn asiaan enkä siihen miltä kaikista tuntuu.

Vierailija
20/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotona sellanen, näen sen kun takton peilistä 

-Kylmät kädet Ry