Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porukan ulkopuolelle jättäminen

Vierailija
02.05.2024 |

Ikää on nykyään yli 40 v. ja nuoruusajan juhliminen on pelkkä muisto vain. Tai osalle on ja osalle ei. "Kaverit" eivät enää pyydä mukaan minnekään. Alkoi jo yli 10 vuotta sitten ja on  jatkunut tähän päivään saakka. Vaikka olen monta kertaa sanonut, että voisin lähteä. Ei vaan pyydetä ja sitten facebookissa kehutaan miten hauskaa on ollut. Ei muuten harmittaisi, mutta oma elämä on todella tylsää nykyään. Siis aivan kuolettavan tylsää.

Toki kääntöpuolena on se, että yksi näistä bilevaihteen uudelleen löytäneistä oli ennen aivan raivostuttava valittaja. Joka asiasta pystyi vääntämään negatiivista: ikä (alkoi joskus kaksvitosena), baarin juomatarjonta, musiikki, väkimäärä (liian vähän tai liian paljon), se miltä näytti vessan peilissä, kukaan ei tullut iskemään (ja jos joku tulikin oli tämä mies joko liian nuori/vanha, lyhyt, lihava, ruma jne.), minulla oli liian hauskaa/ei ollut tarpeeksi hauskaa, yökerhossa oli liian valoisaa, maha oli liian täynnä eikä jaksanut tanssia/tuli nälkä tanssiessa..lista oli loputon. Itse ainakin yritin siis yritin olla mukava ja kestää tämän kaiken reagoimatta siihen. Reagointi yleensä johti siihen, että ko. ihminen laittoin ns. välit poikki ja haukkui minun yhteisille ystäville. Ennätys mökötystä oli muistaakseni noin vuosi. Ja sen jälkeen oltiin niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Olen ilmeisesti ollut ainoa joka on päässyt todistamaan tätä edellä mainittua käytöstä. Eikä kukaan muu ymmärrä mitä tarkoitan. Nyt "vanhoilla päivillä" kaikilla on  niin hauskaa ja on kiva muistella nuoruutta mummodiscossa. Enkä edes tiedä olenko kateellinen vai en :D ?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla