Joukkoistetaan: miten pick up artistille voi vastata kun negailee
Kun miehet maksavat tuollaisista pokaus-naistendissailu-kursseista, joilla opetellaan ilkeitä lauseita joilla aloittaa keskustelu "naisen itsetunto murentaen", niin kerätään tähän naisille nasevia vastauksia. Ilmaiseksi Eli skenaario on että tuntematon mies tulee haukkumaan vaatteitasi, ulkonäköäsi tms. kadulla, saadakseen sinut kiinnostumaan itsestään.
Aloitan: Iloinen huudahdus ja "ai jatkuuko se homostailaajien Sillä Silmällä! Oo äm gee ootko sä mun stailaajahomo! Mitä mieltä olet tästä takista, pitäisikö sekin jo vaihtaa? Ihquu meistä tulee varmasti bestikset!"
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeasaan tiedä, kumpi on säälittävämpää. Negaaminen iskuyrityksenä vai nämä ap:n voimafantasiat tällaisista iskijöiden torjumisesta.
Kolmas ehdokas; Yle tekemässä tämmöisestä marginaali-ilmiöstä artikkelia, jolla saadaan ihmisten välille entisestää kismaa. Olisi varmaankin kiva yrittää muodostaa nyt uutta tuttavuutta Helsingissä miehenä.
Höpsis, Yle vaan suojelee naisia turhilta pelimiehiltä, jotka antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa. Turhaa ajanhukkaa tuollaisten pelimiesten kanssa on vehdata. Ei heidän kanssaan mitään synny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jos et tajunnut niin tekstisi on homofobinen siinä mielessä, että käytät homoa haukkumasanana ja vähättelyyn.
Itse olen eri mieltä siitä, että Ap käyttäisi siinä homoa haukkumasanana tai vähättelyn muotona. Toki näistä oletettavasti heteroista saattaa pahalta tuntua se, että heidän annetaan ymmärtää olevan homoja, mutta omasta mielestäni siinä ei silti ole kyse siitä, että se olisi varsinaisesti haukkumasana.
Sinun homofobista persumielipidettä ei kukaan kaipaa. Jos sinun tavoitteena on loukata toista kutsumalla sitä homoksi, niin sinä käytät sitä juuri haukkumasanana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeasaan tiedä, kumpi on säälittävämpää. Negaaminen iskuyrityksenä vai nämä ap:n voimafantasiat tällaisista iskijöiden torjumisesta.
Kolmas ehdokas; Yle tekemässä tämmöisestä marginaali-ilmiöstä artikkelia, jolla saadaan ihmisten välille entisestää kismaa. Olisi varmaankin kiva yrittää muodostaa nyt uutta tuttavuutta Helsingissä miehenä.
Höpsis, Yle vaan suojelee naisia turhilta pelimiehiltä, jotka antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa. Turhaa ajanhukkaa tuollaisten pelimiesten kanssa on vehdata. Ei heidän kanssaan mitään synny.
Yle suojelemassa reppana naisia tuhmilta pelimiehiltä. Hyvä yle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet, kuinka monta virhetulktintaa tulee? En siis puhu pelkästään tuosta naamisesta, vaan myös muista konsteista jotka on Ylen sivulla lueteltu. Oma veikkaukseni on että artikkelin lukijoista 7/10 tekee väärän arvion, joka voi estää ihmisten oikeita kohtaamisia.
Mutta hei! Nyt on kesä alkamassa, ihmisillä on kivaa joten joku tappelun aihe on hienoa keksiä. Muutenhan ihmiset voisivat kohdata toisiaan ja olla jopa tyytyväisiä.
Tällä hetkellä muistan vain yhden tällaisen tapauksen, voi niitä muitakin olla muttei ole jäänyt mieleen (ette jää mieleen negaajat vaikka kuinka muuta väittäisitte). No, tyyppi kiinnitti huomiota kenkiini ja sanoi "olisit paremman näköinen korkokengissä". Ok, voi olla mutta kun tämä sanoi sen kun seisoin hiekkamontussa kaivurin vierellä ja minulla oli kumisaappaat jalassa ihan käytännön syistä. Minä vain nauroin ja jatkoin hommia, ajattelin lähinnä että nyt tyypillä ei oikein päässä leikkaa, on varmaan saanut auringonpistoksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jos et tajunnut niin tekstisi on homofobinen siinä mielessä, että käytät homoa haukkumasanana ja vähättelyyn.
Itse olen eri mieltä siitä, että Ap käyttäisi siinä homoa haukkumasanana tai vähättelyn muotona. Toki näistä oletettavasti heteroista saattaa pahalta tuntua se, että heidän annetaan ymmärtää olevan homoja, mutta omasta mielestäni siinä ei silti ole kyse siitä, että se olisi varsinaisesti haukkumasana.
Sinun homofobista persumielipidettä ei kukaan kaipaa. Jos sinun tavoitteena on loukata toista kutsumalla sitä homoksi, niin sinä käytät sitä juuri haukkumasanana.
Tiedostava ihminen käyttää sanaa "incel" kun haluaa nolata miehen kyseenalaistamalla tämän miehisyyden. Homo on niin ysäriä, mutta kertoo toki mammojen mielenmaisemasta.
Ottaisin ihan vakavasti ja kyselisin takaisin, että miksi asia (ulkonäköni, kengät whatever) on hänelle tärkeä ja mitä se merkitsee, ja miksi minun tulee olla tietoinen asiasta. Kuka hän on tämän tiedon välittäjänä ja mihin otos (ulkonäköni kaikkien muiden liikkeelläolevien keskellä) perustuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, persuhullu heräsi. No itselleni oli ainakin yllätys, ettei keskustelupalstalla kaivata mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kieltä on "joukkoistetaan?"
No mitäpä lottoat? Saat kolme arvausta, swahilia, tamilia tai suomea. Mitä arvaat?
Mietitääs. Pitää tietää, että kyseessä on pohjimmiltaan hyvin epävarma henkilö, joka käyttää päälleliimattua taktiikkaa. Todennäköisesti pelkää pakkeja ja siksi "pelaa kovilla".
Eli paras vastaisku on olla tekemättä mitään. Ei huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, persuhullu heräsi. No itselleni oli ainakin yllätys, ettei keskustelupalstalla kaivata mielipiteitä.
Oletko sinä sitten homohullu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kieltä on "joukkoistetaan?"
No mitäpä lottoat? Saat kolme arvausta, swahilia, tamilia tai suomea. Mitä arvaat?
Hoono soomi?
En ole koskaan ymmärtänyt, kuka lankeaa mieheen, joka haukkuu. Minulle kun on tärkeää, että mies pitää minusta. Joku käytöstavaton haukkuja menee saman tien mustalle listalle. En tarvitse mitään k.sipäitä elämääni.
En ymmärrä kuka lankeaa ihmiseen, joka tahalleen vetäytyy, muuttuu aivan lahnaksi puhumattakaan, että aloittaa haukkumisen ja piilovttuilun.
"maksoitko viis tonnia, että joku opetti sulle ton?"
Joku on mulle epäystävällinen mä olen sille epäystävällinen. Onko tämä nyt jotenkin uusi juttu?
Ei kai noille kursseille osallistu kuin jotkut epätoivoiset peräkammarinpojat. Sinänsä kyllä outoa, että opettavat niitä kaduilla. Luulisi, että oppilailla olisi enemmän onnistumisenelämyksiä vaikka jossain lihatiskityyppisessä yökerhossa.
En tiedä, mistä Ylen toimittelija on tuon opetettavan temppuvalikoiman tuohon listannut. Useimmat noista on kuitenkin ihan yleisesti käytettyjä perinteisiä flirttailutekniikoita. Selitykset on vain melko huonot. Ei esim. negauksen oli tarkoitus olla loukkaus, vaan leikkillinen kehun ja puoliloukkauksen kiusoitteleva välimuoto. Ja toimiva negaus kohdistetaan sellaiseen yksityiskohtaan, jonka kohde tietää olevan parasta A-ryhmää. Toimii oikein pelattuna hyvin myös miehiin.
Epämiellyttäville tyypeille ei tarvitse sanoa mitään. Jos ahdistelu jatkuu noin sekuntia kauemmin, voi vaikka huutaa apua.
Jos totuus olisi bisnes, voisin omistaa noin kuudesosan elämästäni nuorten miesten ja naisten kasvattamiseen, juuri siksi ettei kenenkään tarvitsisi tuhlata rahojaan ja mainettaan myrkylliseen shittiin.