Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joukkoistetaan: miten pick up artistille voi vastata kun negailee

Vierailija
02.05.2024 |

Kun miehet maksavat tuollaisista pokaus-naistendissailu-kursseista, joilla opetellaan ilkeitä lauseita joilla aloittaa keskustelu "naisen itsetunto murentaen", niin kerätään tähän naisille nasevia vastauksia. Ilmaiseksi Eli skenaario on että tuntematon mies tulee haukkumaan vaatteitasi, ulkonäköäsi tms. kadulla, saadakseen sinut kiinnostumaan itsestään.

Aloitan: Iloinen huudahdus ja "ai jatkuuko se homostailaajien Sillä Silmällä! Oo äm gee ootko sä mun stailaajahomo! Mitä mieltä olet tästä takista, pitäisikö sekin jo vaihtaa? Ihquu meistä tulee varmasti bestikset!"

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala! Jonkun mielestä on normaalia pokaamista mennä ilkeilemään ventovieraalle?  Toivottavasti osuu joku oikein tulinen ja temperamenttinen daami kohdalle ja vetää ukkoa pataan. 

Vierailija
42/46 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä kiinnittäisi mitään huomiota yhteenkään ihmiseen, joka tulee dissaamalla avaamaan keskustelua. Kohtauttaisin olkiani ja poistuisin paikalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin läpällä ihan mukaan. Sanoisin että voi, anteeksi, ikävää että en voi miellyttää sinua enemmän, sinä ihana alfauros 😭 lähdenpä tästä laihduttamaan ja ostamaan push-upeja. 

Vierailija
44/46 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jos et tajunnut niin tekstisi on homofobinen siinä mielessä, että käytät homoa haukkumasanana ja vähättelyyn.

Varmaan jostain tuppukylästä. Muuallahan homottelija nolaa lähinnä itsensä. 

Vierailija
45/46 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttis ei kyllä uskaltaisi negata av-mammaa 😳

46/46 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis maksavat siitä, että pääsevät ilkeilemällä lähestymään naisia? Onko edes teoreettisesti mahdollista onnistua tuollaisessa iskuyrityksestä?

Itse en uskalla edes tervehtiä tuntemattomia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän