Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te ajattelette jos joku lapseton sanoo suoraan ettei jaksa kuunnella

Vierailija
02.05.2024 |

Kun te puhutte teidän lapsista?

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tuosta vedetään herne HYVIN syvälle nenään, vaikka täällä mitä valehdeltaisiin. Nähty NIIIIN monesti. 

t. lapseton

Vierailija
42/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälle ystävällä voisin lapsettomana sanoa suoraan, että juttelisin mielellään jostain muusta kuin ystävän jälkikasvusta. Vähemmän läheisten kaverien lapsijutut kuuntelen kohteliaasti, mutta on pakko sanoa, että suuri osa asioista menee multa ohi korvien. Tosin olen havainnut, että riittää kun myöntelee sopivissa kohdissa... Sitten taas sisarusten lasten asiat mua kyllä kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, tiedän sitten ettei minunkaan tarvitse hänen elämästään olla kiinnostunut ja mitä siellä tapahtuu. 

Kai sun elämässä tapahtuu muutakin kuin ne lapset? Onhan lapsettomankin elämässä epäkiinnostavia aiheita. Vai kuinka kauan jaksaisit kuunnella kun mä puhun sulle meidän suvun perinnönjakosolmuista ja lakisääteisistä epämukavuuksista? Tai omakotitalon ylläpidosta?

Vierailija
44/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sen lapsellinenkin sanoa. Mitä sitä lapsista aina puhumaan.

Vierailija
45/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä jo siksi että teet oletuksen että minulla on lapsia. Joten älä jaksa enää vääntää asiasta. Olet typerä ihan siksi.

Vierailija
46/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä jo siksi että teet oletuksen että minulla on lapsia. Joten älä jaksa enää vääntää asiasta. Olet typerä ihan siksi.

Haha mikähän sun verenpaine on tällä hetkellä. Tulit tänne loukkaantumaan vaikkei aihe kosketa sua? Vielä typerämpää. Miten noin voi elää :D

Vierailija
47/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin puhun lapsistani mitenkään erityisesti, joten pitäisin kyllä ylipäätään moukkamaisena jos joku mulle sanoisi, ettei jaksa kuunnella minua. Minäkään en jaksa kuunnella loputtomiin kaikkea, en varsinkaan toisten lapsista jos aihe ei liity jotenkin myös minun lapsiini, esim. ystävättären lapsella on adhd ja minun lapsellani on adhd niin olen saanut ystävättäreltä hyviä neuvoja miten systeemit toimii kun lapsi on saamassa diagnoosia jne. Mutta koskaan en sanoisi kenellekään että en jaksa kuunnella juttujasi, oli ne sitten jotain tylsiä urheilujuttuja tai vaikka koiriin liittyviä...

Vierailija
48/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että ok, puhutaan sitten muusta. Olen jo niin tottunut röyhkeisiin ihmisiin että en jaksa sillä tavalla loukkaantua. Ymmärrän kyllä myöskin se ettei kaikkia kaikki aiheet kiinnosta.

Vierailija
49/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha mikähän sun verenpaine on tällä hetkellä. Tulit tänne loukkaantumaan vaikkei aihe kosketa sua? Vielä typerämpää. Miten noin voi elää :D

Miten typerät ihmiset voi elää? Juuri noin kuin esim. sinä.

Vierailija
50/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ihmiset joille voitaisiinko puhua jostain muusta kuin lapsista tarkoittaa samaa kuin mikään mitä sulla on sanottavaa, ei kiinnosta minua. Koska heillä ei muita aiheita kertakaikkiaan löydy. Ehkä joku Temptation Island Suomi tai puhua pahaa jostain työkaverista.

Vierailija
51/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Draama-annos näköjään saamatta kun pitää näinkin tyhmästä asiasta tulla haastamaan :D Voi hyvää päivää taas. Haukut väärää puuta, mua lähinnä vain naurattaa ja säälittää

Vierailija
52/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri joka ei lapset saatuaan ole kertaakaan voinut nähdä ilman lapsia ja mitään muuta ei tapaamisilta oleteta kuin lasten viihdytystä. Toinen niistä on vielä todellinen itsekeskeinen pikkuprinsessa. 

Vierailija
53/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Draama-annos näköjään saamatta kun pitää näinkin tyhmästä asiasta tulla haastamaan :D Voi hyvää päivää taas. Haukut väärää puuta, mua lähinnä vain naurattaa ja säälittää

Sä siis haluat välttämättä kuitenkin puhua niistä lapsista vaikka yrittäisikin vaihtaa puheenaihetta. Juu ei kiitos en mä tarvitse keskustelujasi.

Vierailija
54/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaverin kanssa välit etääntyneet tosi paljon sen jälkeen kun hän sai lapsia. Hänellä ei ole elämää työn/perheen ulkopuolella, on jatkuvasti burn outin partaalla ja on myöntänyt että on kateellinen mulle ja mun värikkäällä elämälle (eikä hän edes kuule parhaita paloja koska en raaski kertoa).

Sanaton yhteinen sopimus, että otetaan etäisyyttä ja nähdään harvemmin. Ehkä palataan joskus vielä, enkä yhteys katkeaa. Hieno ihminen ja mukava tyyppi mutta elämä vie eri suuntiin.

Vierailija
55/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä siis haluat välttämättä kuitenkin puhua niistä lapsista vaikka yrittäisikin vaihtaa puheenaihetta. Juu ei kiitos en mä tarvitse kes

Väärin päin meni. Yritä pysyä perässä vai onko sillä enää edes väliä mistä ne herneet saa vedettyä nenään :D

Vierailija
56/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys koskee niitä joilla on lapsia. Mitä sä tähän ketjuun tulit?

Vierailija
57/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista luonteen tai mielen laiskuutta jos ei jaksa kuunnella. Eri asia jos on kiire ja ei ole aikaa kuunnella. Semmonen ihminen ei varmaan jaksa paljon mitään muutakaan. Laiska tai vetelä ihminen.

Vierailija
58/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista luonteen tai mielen laiskuutta jos ei jaksa kuunnella. Eri asia jos on kiire ja ei ole aikaa kuunnella. Semmonen ihminen ei varmaan jaksa paljon mitään muutakaan. Laiska tai vetelä ihminen.

Moni menestynyt ja tehokas ihminen osaa erityisen hyvin määritellä mihin laittaa aikaa ja energiaa ja mihin ei. Saat 5 min ja jos sen jälkeen vielä jaarittelet lapsesi korvatulehduksista ja kurakengistä niin ettei loppua näy, niin et ole aikani arvoinen. 

Vierailija
59/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys koskee niitä joilla on lapsia. Mitä sä tähän ketjuun tulit?

No ei ole kielletty vastaamasta. Jos vastaukset ei miellytä niin ehkä ei kannata tehdä aloitusta tai ei ainakaan kannata jatkaa jankkausta, jos siihen ei ole valmis.

Vierailija
60/99 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta toisten per se hedelmät. Rotatkin sikiää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme