Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisella isot hartiat =(, miten saa näyttämään pienemmiltä?

Vierailija
24.01.2007 |

Hei,

No nyt olen saanut uuden kompelksin aiheen eli: minulla on naiseksi isot hartiat (muuten olen pienikokoinen 153 cm pitkä ja bmi normaali). Kertokaa, miten saisin näyttämään ne pienemmiltä? Käyn salilla ja nyt kun ryhti on parantunut entisestään, tuntuu, että ne entistäkin jättiläismäiset...

Kateellisena katselen sellaisia pieniharteisia naisihmisiä =(.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin haluaisin tietää. Vaikka en tästä nyt oikeastaan kärsikään. Olen muuten ap saman pituinen kanssasi:)

Vierailija
2/8 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkää tästä nyt varsinaisesti kärsi, mutta eilen esim spinnaamassa huomasin tämän tosiasian. Vierssäni spinnasi sellainen kapeampiharteinen naishenkilö ja omani tursuivat sieltä peilistä häneen verrattuna =). Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun siskolla on taas niin pienet ja sirot hartiat. Kieltämättä, jos saisin valita, ottaisin ne. On hän kyllä 6 senttiä pitempikin;)

Mutta eikö siis kukaan osaa neuvoa?

T:2

Vierailija
4/8 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhvihihat ja röyhelöt voi unohtaa. Onneksi ne eivät nyt ole muodissa.

Kaula-aukon muoto on myös tärkeä. Rintojen koosta riippuen venekaulus tai pieni v-aukko ovat hyviä.

Paidoissa ainakin pienet hihat aina, 7 senttiäkin riittää, mutta ei koskaan ihan täysin hihatonta.

Tässä on mun omat lääkkeet, mutta tosin on leveiden hartioiden lisäksi muös jättimäiset tissit :)

Vierailija
5/8 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä, kai se on niin, että sitä aina tahtoo jotain muuta kuin on. Mun mielestä sellaiset pienet, hennot hartiat olisivat iiiihanat.

Vierailija
6/8 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät ryhdikkäämmältä! Valitse hyvin laskeutuvia materiaaleja ja musta väri häivyttää aina. Itse käytän aina mustia paitoja ja värikkäitä alaosia, bleisereitä, huiveja, asusteita. Lempiyhdistelmäni tällä hetkellä on musta (lycra)paita, musta bleiseri, jossa on pitsikoristeet helmassa ja hihoissa, hameena värikästä ruutua. Kannattaa myös käyttää näkyviä kenkiä, että katse kiinnittyy helpommin jalkoihin. Minä ostin juuri värikkäät hollannikkaat työkengiksi.

Vierailija
7/8 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- EI niskan taakse sidottavia toppeja

- EI puseroita, joissa ihan pienet lerpakehihat

- EI liian pieniä kaula-aukkoja

- EI tiukkoja pooloneuleita

Näitä vaatteita minä vältän.

t. eräs, jolla myös harteissa piisaa

Vierailija
8/8 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet a-kuppilainen, sinulle sopii varmasti lyhyet ponchot ja nehän pehmittävät hartialinjaa. Tietenkin vaatevalinnat riippuvat siitä millainen pukeutumistyyli sinulla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi