Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen asemoinnut itseni kaappikelloksi ja ajattelin mennä naimisiin naapurin terassituolin kanssa. Kirkko ei kuitenkaan suostu vihkimään m

Vierailija
02.05.2024 |

Kirkko ei kuitenkaan suostu vihkimään meitä. Tosi törkeää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kristinuskon kirkot uskoo, että jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi ja, että avioliitto on miehen ja naisen välinen asia, niin ei siinä silloin mitään outoa tai törkeää ole.

Suomessa on uskonnonvapaus, joten kannattaa vaihtaa uskontokuntaa jos nykyisen kirkkosi uskomukset eivät miellytä. Perusta vaikka oma kaappikellojen ja terassituolien kirkko, sillähän siitä pääsee.

Vierailija
2/9 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kokeilisit Las Vegasia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten teet kun terassituoli on puoli vuotta varastossa.

Vierailija
4/9 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ymmärtää lainsäädännön perusteet. Avioliiton kaltaisia juridisesti velvoittavia sopimuksia voivat solmia vain täysivaltaiset ja täysi-ikäiset juridiset henkilöt. Kappikello tai terassituoli eivät voi tehdä mitään sopimuksia muutenkaan joten eiväthän he voi mennä naimisiinkaan.

Vierailija
5/9 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää vihille maistraatissa.

Vierailija
6/9 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on näes sekaisin kuin vain seinä- ja kaappikello voi olla. Laittakaa mt-luokituseen, hoitoon ja lääkkeet! Välittömästi! Huoli-ilmoitusta ei tartte tehdä kun IP-lähtee täältä palstalta.

Vierailija
7/9 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa ajatuksenjuoksua taas, kristilliskonservatiivit. 

Vierailija
8/9 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirkko ei suostu teitä vihkimään, niin kysykää esimerkiksi paikallista synagogaa. Se voi tehdä sivukeikkaa vihkijänä. Juhlallisempi vihkijä voisi olla vaikkapa näkötorni. Jos on rahaa ja yhteyksiä, miksi ei kysyisi vaikkapa eduskuntataloa tai päärautatieasemaa vihkimään. Mikäli halpa hinta ja nopea toimitus on tärkeintä, paikallinen pizzeria voi olla hyvä vihkijä.

Vierailija
9/9 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen polkupyörä ja rakastunut pumppuun. Kukahan vihkisi meidät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän