Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys raskauden pahoinvoinnista

Vierailija
02.05.2024 |

Saatan olla raskaana, mutta vielä ei kannata testata. Voiko pahoinvointi olla sellaista, että siihen liittyy hikoilua? Että ensin tulee ns. sisäinen kuumuus eli kuuma aalto, iho kauttaaltaan hikinen ja sitten tulee yökötyksen aalto. Ja tätä on päivisin, mutta erityisesti öisin. 

Kiitos

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just tuollaista raskaana ollessa. Kuumat aallot on tavallisia aina, jos sukupuolihormonitasot muuttuu, ja nehän raskauden aikana muuttuu. 

Vierailija
4/7 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli aamulla, jos nousi sängystä syömättä ensin jotain pientä. Jos söi tai vaikkapa joi lasin mehua ja odotti hetken niin räei tarvinnut oksentaa. Kauaa ei minulla kestänyt ja vain kuopuksen kanssa, erikoista kun aloin odottaa ei pahoinvointia ollut. 

Vierailija
5/7 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista :) 

Ap

Vierailija
6/7 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tosiaan voi olla jotain hormonaalista heittelyä, jos voit pahoin. Jotkut voi pahoin kuukautisten aikanakin. Se ei ole varma raskauden merkki. Ja toiset ei voi pahoin raskaanakaan. Minulla on kolme lasta. Oksensin odotusaikoinani yhteensä vain yhden kerran. Pahassa myrskyssä kantosiipialuksella.

Vierailija
7/7 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tosiaan voi olla jotain hormonaalista heittelyä, jos voit pahoin. Jotkut voi pahoin kuukautisten aikanakin. Se ei ole varma raskauden merkki. Ja toiset ei voi pahoin raskaanakaan. Minulla on kolme lasta. Oksensin odotusaikoinani yhteensä vain yhden kerran. Pahassa myrskyssä kantosiipialuksella.

Niinpä. Ainakaan rinnat eivät ole yhtään kipeät, vaikka yleensä ennen kuukautisia ovat. Ehkä sekin ihmetyttää..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä