Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdäänkö gynelle mentäessä aina ultra?

Vierailija
02.05.2024 |

Esim kunnallisella puolella. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Varsinkaan kunnallisella.

Vierailija
2/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tää vitsi?

Vierailija
4/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt koskaan julkisella gynellä. Yksityisellä on suurimmaksi osaksi tehty kun se on ollut tarpeen. Toki maksaa sitten erikseen. 

Vierailija
5/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt koskaan julkisella gynellä. Yksityisellä on suurimmaksi osaksi tehty kun se on ollut tarpeen. Toki maksaa sitten erikseen. 

Minä en ole koskaan käynyt minkäänlaisella gynekologilla, en julkisella enkä yksityiselle.

Vierailija
6/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskekskuksessa yleislääkäri voi kyllä tehdä alapäätutkimuksen, mutta hän ei ole gynekologi eikä siellä ole ultraa. Jos tiedät tarvitsevasi ultraa, varaa aika yksityiselle gynekologille. Ainakaan Helsingissä terveyskekskuksessani sellaista ei ole, olen kokeillut. Gynekologi maksaa sitten noin 150 euroa.

Vierailija
7/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyskekskuksessa yleislääkäri voi kyllä tehdä alapäätutkimuksen, mutta hän ei ole gynekologi eikä siellä ole ultraa. Jos tiedät tarvitsevasi ultraa, varaa aika yksityiselle gynekologille. Ainakaan Helsingissä terveyskekskuksessani sellaista ei ole, olen kokeillut. Gynekologi maksaa sitten noin 150 euroa.

Tarkoitis kunnallisen gyneä minne on saanut lähetteen 

Vierailija
8/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä, tarvittaessa eli useinmiten kyllä. Se on ihan heidän perustyökalunsa. Terveyskeskuslääkäriltä sain lähetteen gynelle, kun hän totesi, että tarvitsen erikoislääkäriä.

Vierailija
9/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla gyne tekee automaattisesti eikä maksa erikseen. Yksityinen siis. Käynnin hinta oli nyt keväällä jotain 150 e.

Vierailija
10/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Mehiläisessä gynekologilla ja hän veloitti vastaanotosta yli 300e. Ultra sisältyi hintaan.

Vierailija
11/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyskeskuslääkäri voi tarvittessa kirjoittaa lähetteen erikoissairaanhoidon gynekologille, Helsingissä Naistenklinikalle. Olen saanut Naistenklinikalle lähetteen myös yksityiseltä gynekologilta.

Vierailija
12/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt sekä kunnallisella, että yksityisellä. Ikinä ei ole tehty, jos en ole ollut raskaana. 

Vierailija
13/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulla ei ole koskaan tehty. Pelkkä semmoinen sisätutkimus vaan, jossa tsekattu emätin ja kohdunsuu ja tunnusteltu vähän vatsan päältä kohtua ja munasarjoja. Papa-koe on joskus otettu jos on ollut joukkotarkastuksesta useampi vuosi.

Vierailija
14/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ellei ole mitään syytä!

Vierailija
15/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitis kunnallisen gyneä minne on saanut lähetteen 

Riippuu siitä, mikä on lähetteen syy.

Vierailija
16/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärisetä vähän sormella kokeilla molemmat reijät rasvattuna. Syvältä hellästi tutkii ja pyörittelee. Sitten takaapäin myös saattaa tutkia sellaisella vähän isommalla tutkimusvehkeellä.

-Pera Pervo

Vierailija
17/17 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä 20cm pitkällä ja 10cm ympärysmitalla olevalla putkiloaa ruhjotaa emätintä ja kutsutaan kauniisti joksikin ultraksi alakautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi