Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KUKAAN saanut asuntolainaa niin, että vain mies on työssä ja äiti on kotiäiti

Vierailija
24.01.2007 |

-ja vielä huonotuloinen sellainen? Yhteenlasketut bruttotulomme ovat noin 3000 euroa kuussa. Maksamme vuokraa ja muita lainoja jo 1000 euron edestä kuussa ja tarvitsisimme vain 50 000 euron lainan hankkiaksemme oman kodin. Vaan yllätys yllätys! Sampo laski, että meillä ei olisi varaa maksaa lainanlyhennystä, joka olisi reilusti alle tuon 1000 euroa (maksaisimme myös vanhat lainat pois) vaikka olemme maksaneet viisi vuotta 750 euron vuokraa aivan moitteettomasti.

Minä olen kotona vielä seuraavat kaksi vuotta, odotan nyt toista lastamme. Haluaisimme silti oman kodin, kun vuokrakaksio käy ahtaaksi. Emme sitä taida saada :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä olikin mukava pankkivirkailija. On ollut jo pitkän aikaa sama. Joten tiesi, että kun valmistun, niin pääsen kyllä töihin jos haluan. Ja saimme sovittua että maksamme alussa vaan korkoja :)

Vierailija
22/24 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin on saatu lainaa noilla summilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siis hoidan lapsia kotona ja opinnot vielä vähän kesken.

Vierailija
24/24 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin minulla oli virka odottamassa ja mieheni on miestäsi parempipalkkainen. lisäksi oli tuttu oman kylän osuuspankki.