Voiko pitää trikoopipoa lämpimällä säällä koska hiukset on kamalat?
Kommentit (35)
Ne pipot on ihan järkyttävän rumia. Aina tulee mieleen, että niillä heitellään päässä olevia täitä.
Voi pitää, miksipä ei. Ruokapöydässä pipon pitäminen ei ole hyvien tapojen mukaista.
Pitäähän min mustaa kaapua, ei näy edes nenänpää.
Vierailija kirjoitti:
Voi pitää, miksipä ei. Ruokapöydässä pipon pitäminen ei ole hyvien tapojen mukaista.
Yksi lysti.
Pipoa voi pitää kesät talvet ja yötä päivää jos niin haluaa. Sisälläkin mutta ei kantsi kotona pitää että päänahka tuulettuu muutoin tukasta tulee kamalaakin kamalampi.
Sulle tulee kyllä helteillä ulkona ainakin tukala olo. Mulla on peruukki ja meinaan pyörtyä, kun se on kuin pipo, myssy tai hatty tukahduttavan kuuma, ainakin liikkuessa. Mutta sisällä, ilmastoiduissa tiloissa voit toki pärjätä. Eri asia onkin sitten se näytätkö kovin fiksulta, jos 30 asteen tappohelteillä käytät pipoa. Mutta mitäpä se muille kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estäisi pitämästä.
Huomaavaisuus muita kohtaan.
Voi. Ja jos haluaa, voi jättää pyllyn pyyhkimättä vessakäynnin jälkeen. Siltä varalta vaan, että tämä on seuraava kysymyksesi.
Lippahattu, lierihattu tai joku muu mukavampi voisi olla suositeltava vaihtoehto myös.
Ap on autisti joka eI hAlUa MenNÄ suihkuun 😩
Trikoopipo on todellakin hullujen hattu.
Ennemmin joku vuodenaikaan sopiva hattu ulkona. Sisällä joutuu ottamaan pois.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Sulle tulee kyllä helteillä ulkona ainakin tukala olo. Mulla on peruukki ja meinaan pyörtyä, kun se on kuin pipo, myssy tai hatty tukahduttavan kuuma, ainakin liikkuessa. Mutta sisällä, ilmastoiduissa tiloissa voit toki pärjätä. Eri asia onkin sitten se näytätkö kovin fiksulta, jos 30 asteen tappohelteillä käytät pipoa. Mutta mitäpä se muille kuuluu.
Toisaalta helteellä on hyvä suojata päätään. Onhan niitä kesähattuja, lippiskin käy tai huivi. Tukkakin tykää kun aurinko ei kuivata houksia.
En tiedä, olen vain kuullut että nyky perukit on ns. ilmavia, eivät olis hauduttavan kuumia.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Toisaalta helteellä on hyvä suojata päätään. Onhan niitä kesähattuja, lippiskin käy tai huivi. Tukkakin tykää kun aurinko ei kuivata houksia.
En tiedä, olen vain kuullut että nyky perukit on ns. ilmavia, eivät olis hauduttavan kuumia.
Voihan p*sk*n p*ask*
tukkakin tykkää kun aurinko ei kuivaa hiuksia
Voi. Naisille myös erilaiset turbaaniksi kiedotut huivit, leveät kangaspannat yms. on vaihtoehto. Ja toki on olemassa ihan kesähattujakin.
ei voi, tulee poliisi ja vie vankilaan!
Mikä estäisi pitämästä.