Kaukaisin paikka, jossa olet matkustanut?
Kommentit (102)
Intia kai toistaiseksi. Miehen kanssa on tarkoitus matkustaa Australiaan ja sieltä Cookin saarille jouluna, sen kauemmas ei taida Suomesta edes päästä.
Miltei toivon, että koko reissu peruuntuu. Satun inhoamaan pitkiä lentoja, kaikki yli 6 tunnin lennot ovat olleet sietokyvylleni liikaa.
Hawaji joskus nuorina rakastavaisina, vasta kihlautuneina. Se on varmasti kaukaisin vierailemani kohde. Aikaerokin 12h.
Olen matkustanut 37 eri maassa. Enimmäkseen Euroopassa. Muuten USA, Jamaica, Thaimaa ja Kiina. Jos olisi mshdollisuus, matkustaisin paljon enemmän.
Taiwan, etelä-korea, singapore, borneo, san diego, dumguete filippiinitnovat kaukaisimmat mutta en osaa sanoa näistä mikä on kaukaisin
Mutainen Yhtymäkohta eli Muddy Confluence, ottakaapa selvää mikä paikka.
Vierailija kirjoitti:
Hawaji joskus nuorina rakastavaisina, vasta kihlautuneina. Se on varmasti kaukaisin vierailemani kohde. Aikaerokin 12h.
Olen matkustanut 37 eri maassa. Enimmäkseen Euroopassa. Muuten USA, Jamaica, Thaimaa ja Kiina. Jos olisi mshdollisuus, matkustaisin paljon enemmän.
Mulla kaverille tuli juuri 73. maa täyteen, Taiwan. Itselläni ei ole kuin 22 maata, enemmän olisi, jos en olisi visiteerannut esim. Briteissä neljä kertaa, Kreikassa kolme, kuten Saksassa.
Vierailija kirjoitti:
Taiwan, etelä-korea, singapore, borneo, san diego, dumguete filippiinitnovat kaukaisimmat mutta en osaa sanoa näistä mikä on kaukaisin
Mittaa Google Mapsilla, hiiren oikea nappi vaan pohjaan.
Peking, työmatka. Omat reissut Madeira.
Cartagena, Espanja. En ole käynyt Euroopan ulkopuolella, ja tuskinpa tulee enää lähdettyäkään. Nuorena olisi ollut menohaluja, vaan ei rahaa, sitten ei aikaa, ja nyt ei enää oikein kiinnosta.
Chennai ja San Francisco.