Hyvät veronmaksajat, ahneet opiskelijat haluavat viedä haluavat viedä teidän rahanne
Jokaisen pennin. Vappuna nähtiin opiskelijoita marssimassa ja vaatimassa että perusopetus, lukiot ja ammatillinen koulutus tulisi säilyä maksuttomana, mutta he ovat tyhmiä eivätkä ymmärrä että ne ovat VERONMAKSAJIEN rahoja, TEIDÄN rahojanne, jotka kuuluisivat teille eivätkä ne VEROMAKSAJAN rahat ole kenellekään meistä loputtomia vaan niilläkin on rajansa. Ja ne ovat aina olleet VERONMAKSAJIEN rahoja eivätkä heidän rahojaan, mutta tämä ei näille opiskelijoille käy vaan vaaditaan että koulutuksen pitäisi olla Suomessa ilmaista ja veronmaksajien tulee maksaa se. Tyypillinne "kaikki pitää saada ilmaiseksi nyt ja heti" sukupolvi. Muualla näin ei ole vaan muualla jokainen maksaa omien lastensa opinnot esikoulusta lähtien itse ja koulusta peritään lounas-, opiskelija-, lukukausi-, kurssi- ja ainemaksuja mitä varten vanhemmat ovat säästäneet rahojaan jotta heidän lapsensa voisivat aloittaa peruskoulun ja opiskella mahdollisimman korkealle esimerkiksi professoriksi yliopistoss tai ammattiin teknillisessä. Suomess on kuitenkin lasten ja lasten päähän on monien vuosien ajan valettu/taottu kommunistista ajattelua että VERONMAKSAJAN tulee elättää ja maksaa VERONMAKSAJAN maksamilla verorahoilla toisten ihmisen lapset näiden puolesta jotta näiden ihmisten ei tarvitse itse elättää ja maksaa omia lapsiaan. Mikään sivistynyt ja järkevä länsimainen yhteiskunta ei kuitenkaan toimi tällä tavalla vaan se mitä opiskelijat vaativat on Neuvostoliiton ja Pohjois-Korean meininkiä. Suomen tulisi ottaa täysi käännös ja ottaa ennemmin maallia siitä miten koulusysteemi on järjestetty Yhdysvalloissa ja muissa länsimaissa. Se että nyt leikataan ja säästetään opetuksesta on hyvä asia sillä siinä säästetään SINUN, VERONMAKSAJAN, maksamia verorahoja eli SINUN rahojasi.
Katsokaa Heikelän ja Koskelon uusi 23median video, herätkää ja puolustakaa teidän rahojanne:
Ja muistakaa, ne rahat jotka valtio vie TEILTÄ veroina ovat todellisuudessa TEIDÄN rahojanne ja ne rahat on viety TEILTÄ vääryydellä sillä ne rahat myös kuuluisivat TEILLE.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan yrittäjät. Yritystukia ja palkattomia työkokeilijoita ja Mersu verotuksessa poistoihin.
Yrittäjiä verottamalla saadaan aikaiseksi vain se että ulkomaiset yritykset lähtev pois Suomesta eikä kukaan suomalainen uskalla lähteä yrittämään verojen takia.
Jos yritys on ulkomaalainen ja palkkaa ulkomaalaisen työntekijän niin tuon työntekijän ei tarvitse maksaa veroja Suomeen 6 kuukauteen.
Vierailija kirjoitti:
Olisin valmis antamaan nuorille kaiken tuon ilmaiseksi, kunhan aikuisten tuet muutetaan lainoiksi.
Aloitetaan yritystuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan yrittäjät. Yritystukia ja palkattomia työkokeilijoita ja Mersu verotuksessa poistoihin.
Yrittäjiä verottamalla saadaan aikaiseksi vain se että ulkomaiset yritykset lähtev pois Suomesta eikä kukaan suomalainen uskalla lähteä yrittämään verojen takia.
Jos yritys on ulkomaalainen ja palkkaa ulkomaalaisen työntekijän niin tuon työntekijän ei tarvitse maksaa veroja Suomeen 6 kuukauteen.
Jos tekee tytäryhtiön Viroon ja rakentaa kerrostaloja Helsinkiin niin miten menee tuo verojen maksu. Entä alihankintayritykset satamissa?
Satamat saa isot tuet.
Ihan mahtavaa hei tällaiset aloitukset, joissa suu vaahdossa ylpeinä kerrotaan että ollaan valmiit vetämään tikapuut seuraavan sukupolven nenä edestä, kun ollaan itse saatu koulutukset maksuttomina.
Ap, sun kannattaa varata aika terveyskeskuksesta (maksuton, verovaroista) ja keskustella terveyskeskuslääkärin kanssa sun suun vaahdottumisesta asioista, joita sä et oikein ymmärrä. Lääkäri voi määrätä sulle terapiaa ja lääkityksen.
Mä asuin opiskelujeni ajan melkoisessa läävässä. Opiskelin amk.n, tavoite 3,5 v ja sen verran meni.
Olin viikonloput töissä, kerran kk pe, la ja su, muuten vain pe illat. Ei hidastanut yhtään opiskelua.
Tämän 3.5 v aikana olin päivä/ ja iltaopinnossa, vaihdossa 6 kk ja vielä opiskelin toista ammattia. Olisin valmistunut huomattavasti nopeammin ilman näitä harhapolkuja. Lainaa nostin, sijoitin aspiin. Mun tulot, asumistuki, oointotuki, palkka riitti hyvin askeettiseen elämään.
Ei ollut herkkua, mutta tiesin on ohimenevää.