Mikko Leppilampi ahdistelukohu?
Kommentit (2004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin viikonlopun juhlissa ihmisiä, jotka tietävät Leppilammen ja ovat nähneet hänen käytöstään mm Helsingin yössä. Yksimielinen kommentti näiltä miehiltä: "Ihan aiheesta tuli haaste! Törkeäkäytöksinen ja omahyväinen tyyppi!"
Olin yllättynyt, sillä olin saanut näistä lehtijutuista sen käsityksen, että ei käyttäytyisi tuolla tavalla.
Mä olen tiennyt Mikon jutuista jo vuosia. Olen ihmetellyt että on mennyt näin kauan ilman että yleisessä tiedossa on Mikon sikailut ja että ihmiset kuvittelee Mikon olevan kiltti perheenisä! Hahhah!
ja tapahtuu näitä hierontajuttuja maailmallakin: tuntemani nyt jo edesmennyt suomalaishieroja, mies, hieroi John Travoltaa. Tästähän aikoinaan joku amerikkalainen hieroja nosti syytteen että Travolta yritti samoja juttuja kuin mitä Mikkoa nyt.
Suomalainen hieroja kertoi että Travolta samaa y
Hyi hittolainen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kysellään, että mitä mieltä olet tästä:
"En suostu julkisen paineen pakottamana ottamaan vastuuta asioista, joita en ole tehnyt. Se ei ole mielestäni oikein ja valitettavasti kannustaa vakavan aiheen väärinkäyttöön oman edun tavoittamiseksi, Leppilampi jatkaa.
Olen sitä mieltä, että varmaan jonkun asianajajan neuvo miten toimia. Kovat on panokset, kun ottaa huomioon, ettei itse tajua mitä tuli tehtyä. Ja jos tajuaisi, niin näitä uutisia ei tarvitsisi lukea ollenkaan. Harmi, että oikeuden pitää se hänelle kertoa ennen kuin tajuaa. Vai tajuaako sittenkään? Tietysti yksi vaihtoehto on liittyä tänne siihen laulukuoroon, jotka eivät myöskään tajua edes mistä on kyse. Kyse on rikoksesta. Ei siitä tunteeko Leppilammen, onko hän hyvän näköinen, miten hän saa naisia ym. epäoleellisesta, mitä ihmisten päässä liikkuu. Näillä vaan viiraa päästä joko syystä tai toisesta. Ja asialle ei voi oikein kukaan muu tehd
Häviäjät keskittyvät voittajiin. Voittajat keskittyvät voittamiseen.
Markus Selin "tietää" Lempilällyn ahdistelemattomuuden ja "syyttömyyden" mistä? Ei kai kampi markussetiä ahdistellut?
Beata on poistanut kaikki Mikon tägit ja nimen instastaan ja paljon myös yhteiskuvia, vanhoja kuvia on jäänyt mutta muuten hmm
Vierailija kirjoitti:
Beata on poistanut kaikki Mikon tägit ja nimen instastaan ja paljon myös yhteiskuvia, vanhoja kuvia on jäänyt mutta muuten hmm
En mä kyllä huomaa miyään eroa aiempaan?
Leppilampi poistettu uudesta Vares elokuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Leppilampi poistettu uudesta Vares elokuvasta.
Aijaa. Onko tämä joku uusi uutinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä huomaa miyään eroa aiempaan?
Miksi ihmeessä se se Mikko on yhdessä NIIN ärsyttävän RUMAN naisen kanssa?
Voi olla että on kiltti nainen ja hyvä äiti, mutta käsittämättömän rumanäköinen se Beeta.
Joku näköjään kateellinen beatalle ja vähän kaikille muillekin.
Milloin se oikeudenkäynti oikein on?
Rikostutkinta päättynyt. Menossa syyttäjälle.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/mikko-leppilammen-rikostutkinta-pa…
Oisko Leppilampi ahdistellut myös Sanna Akiolaa?
Koska tää Leppilampi joutuu oikeuteen?
Vierailija kirjoitti:
Koska tää Leppilampi joutuu oikeuteen?
Varmaan sitten, jos jää kiinni jostain vakavasta rikoksesta.
Onko Leppilampi homppeli ja vakava uhka kanssaihmisille?
Ei ollut totta. Ei näyttöä. Nähtävästi julkkismiesten on otettava aina täysillä päin vähäisetkin vihjailut; vietävä oikeuteen all-in. Silloin vastapuolelle heitetään pallo, jopa alkavat pahansuovat ilmasta temmatut syytökset tuntua huonolta idealta.
Syytökset saattavat olla lähtöisin aivan toisesta lähteestä kuin väitetyn uhrin kautta.
Miksiköhän ei voi käydä miespuolisella hierojalla?
Tyhmiä ja ignorantteja on helppo huiputtaa ja vetää perässään.