Mikko Leppilampi ahdistelukohu?
Kommentit (2004)
Beatan käytös vaan vahvistaa sitä kuvaa että mikko on narsisti. Narsistin ansassa oleva uhri/puoliso käyttäytyy just noin. Tiedän koska itse olen kokenut sen. Se manipulaatio on jotain niin jäätävää. Noidenkin "onnellisten" stoorien takana uskon beatan voivan oikeasti tosi huonosti. Mutta se huono olo on epämääräistä, lopulta itseen kääntyvää ellei tuosta pääse ajoissa irti. Itse näin koko ruman totuuden vasta vuosien päästä.
Vierailija kirjoitti:
Mikko on hoitoajasta maksanut. Olisivat tytöt kiitollisia kun heillä on asiakkaita.
Mutta kun ei maksanut sen yhden paikan hieronnasta mitään. Olisiko se paikka pitänyt hieroa ilmaiseksi?
Ihmetyttää miten nykyaikana nämä tyypit pystyvät jatkamaan touhujaan vuosikaudet.
Aku Hirviniemen tapauksessa se jopa viestitteli itse ja antoi kaikki todisteet. Silti homma jatkui vuosikaudet.
Sitten vielä uusintana tämä kapellimestari, silläkin jo vuosia jatkunut touhu.
Koska nykyään pystyy tosi helposti nimettömänä laittamaan videoita ja kuvakaappauksia ahdistelijasta ja siihen loppui sen ura.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten nykyaikana nämä tyypit pystyvät jatkamaan touhujaan vuosikaudet.
Aku Hirviniemen tapauksessa se jopa viestitteli itse ja antoi kaikki todisteet. Silti homma jatkui vuosikaudet.
Koska nykyään pystyy tosi helposti nimettömänä laittamaan videoita ja kuvakaappauksia ahdistelijasta ja siihen loppui sen ura.
Miksei voisi, ei missään ole kielletty hierottamasta itseään vuosienkaan ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen ahdistelu on kuitenkin kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano se niille hierojille. Itse kävin thaihieronnassa, pyrkivät väkisin riisumaan alushousutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kosmetologiryhmässä joku iltasanomien toimitaja massakyseli kosmetologeilta, että jos mikkoa nähnyt, niin millainen oli kokemus. joku koskemetologi julkaisi kyselyn ja ryhmässä 8000 kosmetologia ja kukaan ei siellä vastannut postaukseen yhtään mitään, eli ei tuolla kauneushoitolateemalla oikeasti ole pohjaa. ajojahti menossa ja iltapäivälehdet haluaa päästä tienaamaan mikolla.
Tuo kuulostaa siltä, ettei Lempilampi ole koskaan edes käynyt kosmetologilla. Jos yhdelläkään kosmetologilla ei ole minkäänlaista kerrottavaa.
Nytkö se hieroja on muuttunut jo kosmetologiksi.
On ahdistellut molempia, kosmetologia ja hierojaa.
Kuka seuraavana? Suuhygienisti? Ei saisi nauraa, mutta tiedä millainen ryhmä eri ammattikuntia tulee vielä esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano se niille hierojille. Itse kävin thaihieronnassa, pyrkivät väkisin riisumaan alushousutkin.
Varmaan tiesit mikä ero on thsihieronnalla ja tavallisella hieronnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mikäs lopputulos tässä oli, onnistuivatko riisumaan alushousut väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kosmetologiryhmässä joku iltasanomien toimitaja massakyseli kosmetologeilta, että jos mikkoa nähnyt, niin millainen oli kokemus. joku koskemetologi julkaisi kyselyn ja ryhmässä 8000 kosmetologia ja kukaan ei siellä vastannut postaukseen yhtään mitään, eli ei tuolla kauneushoitolateemalla oikeasti ole pohjaa. ajojahti menossa ja iltapäivälehdet haluaa päästä tienaamaan mikolla.
Tuo kuulostaa siltä, ettei Lempilampi ole koskaan edes käynyt kosmetologilla. Jos yhdelläkään kosmetologilla ei ole minkäänlaista kerrottavaa.
Nytkö se hieroja on muuttunut jo kosmetologiksi.
On ahdistellut molempia, kosmetologia ja hierojaa.
Kuka seuraavana? Suuhygie
Jep. Mikko meni hammaslääkäriin. Kaunis naispuolinen lääkäri sanoi, että "tuohon naulakkoon voit jättää ulkovaatteet". Mikko saapui hoitopöydälle alasti ja totesi: "jätin naulakkoon ulkovaatteet, kuten pyysit. Tää on mun sisäasu kun käyn erilaisissa hoidoissa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tiesit mikä ero on thsihieronnalla ja tavallisella hieronnalla.
No mikä? Eikö hieronta ole thaimaassakin ihan samanlaista?
Jos tässä on pohjaa niin luulen, ettei se ole käyttäytynyt noin korkeammin koulutettuja, kuten hammaslääkäriä kohtaan, vaan nimenomaan valikoinut ne alemman koulutustason palvelualan työntekijät.
Vierailija kirjoitti:
Beatan käytös vaan vahvistaa sitä kuvaa että mikko on narsisti. Narsistin ansassa oleva uhri/puoliso käyttäytyy just noin. Tiedän koska itse olen kokenut sen. Se manipulaatio on jotain niin jäätävää. Noidenkin "onnellisten" stoorien takana uskon beatan voivan oikeasti tosi huonosti. Mutta se huono olo on epämääräistä, lopulta itseen kääntyvää ellei tuosta pääse ajoissa irti. Itse näin koko ruman totuuden vasta vuosien päästä.
Mulla sama kokemus entisestä pomosta. Olin niin hänen lumoissaan ja piti mua koko ajan otteessa. En koskaan uskonut hänestä mitään pahaa, vasta paljon myöhemmin tajusin mistä oli kyse..
Eikö se alkuperäinen thaihieronta ole ihan vain hierontaa ilman mulkun vemputusta ja seksipalveluja. Jossain vaiheessa varmaan pervot halunneet mulkunkin hoidettavaksi ja siitä se alasuuntaus sitten lähti.
Jotain alistus nöyryytys fetissiä tuossa on kun ei ole tyytynyt vain niihin happy ending thaihierontoihin.
Anteeks mut nää Beatan stoorit "siirrettiin tää pöytä katoksen alle, nyt ei haittaa vaikka satais". Anteeks mut mitä vit? Ketä kiinnostaa, kelle se noita juttuja tekee. Tosi kova tarve saada tykkäyksiä, huomiota, viestejä.
Huh huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
herralle ei ole löytynyt vapaita aikoja pääkaupunkiseudun kauneshoitoloihin.... ei edes miespuoliselle....
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/nyt-puhuu-hoitaja-mikko-leppilampi…
Mitä ihmettä, Seiskan mukaan kyse ei ole vaan tästä yhdestä kerrasta vaan vastaavia tilanteita on useita eri vuosina. Jos tämä on totta niin on kyllä vaikea ymmärtää mikä tässä on ajatuksena. Vaikka olisi fantasia siitä että kauneushoitolakäynti johtaa johonkin muuhun niin miten kukaan noin suuri perheellinen julkkis uskaltaa uhrata maineensa ja uransa mokoman päiväunelman takia :D Tuntuu ihan liian paksulta ollakseen totta, mutta Seiskan itse asiassa väitetään tarkastavan faktat ainakin nykyään hyvin. Kirjoittavat kyllä tyhmiä mutta kuulemma tosia juttuja. Kanteluita JSN:lle ja syytteitä tuomioistuimiin tulee todella vähän. Eli ketä tässä pitä
Ja asiahan on myös niin, että jos tällainen fantasia olisi suorastaan "pakko" toteuttaa, niin siihenkin kyllä löytyy sellaisia ammattilaisia, jolle siitä voisi ihan maksaa.
Eli on tainnut nimenomaan se hoitajien ja hierojien aito hämmennys, inhotus ja ahdistus olla juuri se, mitä Heppikampi on aina tavoitellut. Hyi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mut nää Beatan stoorit "siirrettiin tää pöytä katoksen alle, nyt ei haittaa vaikka satais". Anteeks mut mitä vit? Ketä kiinnostaa, kelle se noita juttuja tekee. Tosi kova tarve saada tykkäyksiä, huomiota, viestejä.
Huh huh!
No eläähän se harvinaista unelmaelämää, miinus nää kohut. On nuori, kaunis, rikas, rikkaasta perheestä, komea ja kuuluisa aviomies, pari sööttiä lasta, miljoonakämppä.. Siksi sitä seurataan.
Julkkiksilla onneksi vertaistukea tarjolla julkkisystäviltään.
Beatan kannattaisi tehdä Chichi- Gonzales -Hildenit! Että pääsisi mamma-kuplasta ulos ja muuttuisi jälleen kiinnostavaksi.
Beata on kaunis ja lahjakas nainen, näyttöjä on kyvystä tehdä työtä ja menestyä, lisäksi on tukea tarjolla, kun on hyvästä ja varakkaasta perheestä.
Olisi kiva kuulla, mitä sanoo ex-vaimo julkkislääkäri ja rakkausaddikti Emilia asiasta. Lääkäriähän tässä tarvitaan- tuomarin lisäksi!
Säälittää kyllä se teini-ikäinen tytär.
Kaikki julkisuuden henkilöitä ja itse julkisuuteen materiaalia vuosikausia tarjonneet. Ja julkisuus heitä yhteistyösopimuksineen pitkälti elättää.
En tiedä. Ihan komea ja ok juontaja ja näyttelijä. Mutta aina on ollut jotenkin ylimielisen oloinen kuitenkin.