Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikko Leppilampi ahdistelukohu?

Vierailija
02.05.2024 |

Mistä tässä on kyse ja onko edes totta?

Kommentit (2004)

Vierailija
1721/2004 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan seuraavaksi, Seiska? :(

Vierailija
1722/2004 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllahan mikosta on kuulunut juttuja jo kauan. Ja tallakin palstalla oli ketju jossa kyseltiin etta keta julkkiksia on tullut ehdottelemaan/keiden kanssa on ollut sangyssa. Mikko oli yksi yleisimpia mainittuja. Siella oli muutama vastaava jotka tuli jatkuvasti esille. Eli tuskin on taytta puppua voinut olla kun niin monta kertaa mainittiin jo ihan siina. Ja omassa elamassa olen kuullut vaikka mita Mikko-juttuja myos. Kaytan vaan palstaa sen takia koska sielta voi kayda itse katsomassa jokainen joka epailee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/2004 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tästä tullut mitään uutta? Sama mieltä, et vaikuttanut epäilyttävältä ja 20 vuotta nuorempi vaimo ei auta asiaa mitenkään. Kiva kun hänelläkin jo lähes aikuinen tyttö itsellään.

Vierailija
1724/2004 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Selin ottaa kantaa? Eihän asia kuulu hänelle laisinkaan. Ihme setämies kitisemässä. Mitä Leppilampeen tulee, etelähelsinkikäisenä olen saanut niin vastenmielisen kuvan ko. henkilöstä jo vuosien ajan, että uskon väitteeseen. Pikkunäyttelijä Euroopan perältä kokee asiakseen, että voisi tehdä ammattihierojasta prostituoi***n, koska onhan hän sentään juontanut Euroviisut vuonna jona vaimo syntynyt.  

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/mikko-leppilammen-kohu-paisuu-mark…

Vierailija
1725/2004 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on soppansa ukko keittänyt. Miksi fyssari valehtelisi, nimettömänä ja Seiskasta parin kympin juttu. Ei mitään rahallista hyötyä, ei firmalleen mainostuloja, ei mitään. Leppilampi on aikoinaa kähminyt ja ehdotellut ympäri baareja, jopa itselleni. Mutta tuo "oikeutus" asenne on vastenmielinen.  

Vierailija
1726/2004 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko itse joutunut ahdistelluksi, koska on niin kaunis mies.

Vierailija
1727/2004 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beatasta puhutaan ketjussa. Kasvoista en ymmärrä miten voi olla missi. Rikas isä, joten Leppilampi teki ns. dannyt ja nai varakkaasta perheestä. Lapsenkin siitti. Muttei riittänyt, fyssaria lääpittävä. 

Vierailija
1728/2004 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko itse joutunut ahdistelluksi, koska on niin kaunis mies.

Ymmärrän tämän "hupaisan" provon. Mutta jos hetkeksi vakavoidutaan, eihän ole poissulkevaa että ahdistelija voi olla myös ehdisteltu. Väkivallan uhri hakkaaja. Taloudellista menetystä kokenut itse kusettaja, jne. jne. Ei ole Mikko omaan makuuni (viekkaat kusettajan silmätkin), mutta nuorempana varmasti joidenkin naisten mieleen komea. Ei se sitä poista, että olisi tyrkyttänyt itseään ammatinharjoittajalle ja kuvitellut saavansa käsihoidon, koska "julkkis." Aina noloa Leppilammelta. 

Vierailija
1729/2004 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän Mikon saada naista, kun kotona odottaa alle kolmekybäinen mieskasvo. Aika jykevätä menoa :D Mikko ei tuntenyt itseään mieheksi Leuan seurassa. 

https://www.seiska.fi/kotimaa/beata-leppilammelta-yllattava-tilitys-pal…

Vierailija
1730/2004 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse on soppansa ukko keittänyt. Miksi fyssari valehtelisi, nimettömänä ja Seiskasta parin kympin juttu. Ei mitään rahallista hyötyä, ei firmalleen mainostuloja, ei mitään. Leppilampi on aikoinaa kähminyt ja ehdotellut ympäri baareja, jopa itselleni. Mutta tuo "oikeutus" asenne on vastenmielinen.  

Manimanimani...

Vierailija
1731/2004 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän Mikon saada naista, kun kotona odottaa alle kolmekybäinen mieskasvo. Aika jykevätä menoa :D Mikko ei tuntenyt itseään mieheksi Leuan seurassa. 

Olisitko ollut muka parempi vaihtoehto, sääli että jäit ylijäämäksi jämäksi.

Vierailija
1732/2004 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla vähän töitä Lapissa, jos tuollaisesta aloitetaan tutkinta. Kallion piritorilla on alapäätä esillä joka päivä, ei niistä aloiteta mitään tutkintaa koskaan. Yksin nainen kävellyt vuosikaudet sillain hame päällä, että alapää esillä jokaiselle koko ajan. Ihmisiä pitää kohdella yhdenmukaisesti, ei julkisuus ole mikään asia, minkä perusteella pitää tuomita eri tavoin. 

Nimenomaa pitää muistaa yhdenvertaisuus eli julkkis tuomita samoin kuin tavis. Nyt vertaat kahta asiaa ja ovat täysin erilaiset. 

Vierailija
1733/2004 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kiva että Mikko on ollut kauneussalonkien vakioasiakas ja tukenut yrittäjyyttä. Eihän se aina kiva ole jos saa asiatonta huomiota mutta tuskinpa itse mitään isompia traumoja saisin enkä lehdissä puisi asioita vuosien jälkeen.

Vierailija
1734/2004 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko ollut muka parempi vaihtoehto, sääli että jäit ylijäämäksi jämäksi.

En haluaisi Mikkoa, en jäänyt ylijäämäksi, joten enpä juuri kitinöistäsi provosoidu. Nice try. Ei poista sitä, että Beata ei kasvoiltaan ole kaksinen. Olen pahoillani vilpittömästä ongelmistasi, jotka kuultavat läpi. Hanki apua. Terapia voisi auttaa, jos sinulla siihen on varaa. Vie kuitenkin muutaman satasen kuussa. Miksikö tiedän? Koska jouduin väkivallan uhriksi. Fyysiset ongelmat parantuvat nopeammin kuin nuo henkiset, joita omaat. Muttei hätää, kyllä joku auttaa aina!

Vierailija
1735/2004 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on kiva että Mikko on ollut kauneussalonkien vakioasiakas ja tukenut yrittäjyyttä. Eihän se aina kiva ole jos saa asiatonta huomiota mutta tuskinpa itse mitään isompia traumoja saisin enkä lehdissä puisi asioita vuosien jälkeen.

TUKENUT YRITTÄJYYTTÄ? Miltä Sinusta tuntuisi, jos joku tulisi työpaikallesi laittamaan kulliaan käteesi? Fyssarihan itse ottaa riskin kunnianloukkaussyytteestä, mikä rangaistava rikos. Ei sellaiseen kukaan lähde syyttä. 

Vierailija
1736/2004 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TUKENUT YRITTÄJYYTTÄ? Miltä Sinusta tuntuisi, jos joku tulisi työpaikallesi laittamaan kulliaan käteesi? Fyssarihan itse ottaa riskin kunnianloukkaussyytteestä, mikä rangaistava rikos. Ei sellaiseen kukaan lähde syyttä. 

Totta, paitsi että tässä tapauksessa rikos on vanhentunut jo. Ei poista sitä faktaa, etteikö se olisi tapahtunut. Ja Mikon tapauksessa taatusti on. 

Vierailija
1737/2004 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Stubb lisännyt Leppilammen ja Hirviniemen Ukrainaan lähetettävään tukipakettiin?

Vierailija
1738/2004 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Stubb lisännyt Leppilammen ja Hirviniemen Ukrainaan lähetettävään tukipakettiin?

Halpoja muttei hyviä, yhden miinan voi kumminkin tallata.

Vierailija
1739/2004 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla vähän töitä Lapissa, jos tuollaisesta aloitetaan tutkinta. Kallion piritorilla on alapäätä esillä joka päivä, ei niistä aloiteta mitään tutkintaa koskaan. Yksin nainen kävellyt vuosikaudet sillain hame päällä, että alapää esillä jokaiselle koko ajan. Ihmisiä pitää kohdella yhdenmukaisesti, ei julkisuus ole mikään asia, minkä perusteella pitää tuomita eri tavoin. 

Nimenomaa pitää muistaa yhdenvertaisuus eli julkkis tuomita samoin kuin tavis. Nyt vertaat kahta asiaa ja ovat täysin erilaiset. 

Julkkis voi uhrille paljon raskaampi ahdistelija kuin tavis. Jos joku peräkylän Pekka ahdistelee, tyypin voi hyvässä lykyssä unohtaa täysin ja olla kohtaamatta enää koskaan. Julkkis on telkkarissa, lehtien kansissa ja radiossa, nämä jutut voi laukaista ahdistuksen aina uudellen. Sikäli en ihmettele että vanhojakin juttuja otetaan esille, sillä eivät ne kovin usein mielestä katoa vaikka aikaa kuluisi.

Vierailija
1740/2004 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Selin ottaa kantaa? Eihän asia kuulu hänelle laisinkaan. Ihme setämies kitisemässä. Mitä Leppilampeen tulee, etelähelsinkikäisenä olen saanut niin vastenmielisen kuvan ko. henkilöstä jo vuosien ajan, että uskon väitteeseen. Pikkunäyttelijä Euroopan perältä kokee asiakseen, että voisi tehdä ammattihierojasta prostituoi***n, koska onhan hän sentään juontanut Euroviisut vuonna jona vaimo syntynyt.  

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/mikko-leppilammen-kohu-paisuu-mark…

Pukki kaalimaan vartijana.

Kumpikaan ei tajua vieläkään mitä tuli tehtyä. No, ehkä viimeistään oikeudessa kertovat. Epäilen, että eivät tajua sittenkään. Syy on aina muissa.